Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BMW E36 330Ti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 235

#1 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 20:16

UaU1Zy5l.jpg

rJ0lZTel.jpg

ujW5rMUl.jpg

 

Variklis:

M52B30 11.5CR strokeris 
M54B30 3 litrų apačia (alkūninis, švaistikliai su stūmokliais)
Schrick [email protected]/[email protected] valikai
M50 įsiurbimo kolektorius
Borinta 68m gazo sklendė
Walbro 450LPH siurblys
VEMS programuojamas ECU, E85 kuras

880cc Siemens Deka purkštukai
Oil catch can
Gyvatynas (long tube headers) su custom x-pipe, 2x50mm,2x rezais ir magnaflow gale 



Transmisija:

M20 vienmasis lengvintas smagratis
Standartinis dėžė
3.46 188 4 diskelių LSD  200NM 45% 
Z3 2.8 kulysa (shortshift'as)

Važiuoklė:

Bilstein B12 su Eibach Pro-kit 
Ekcentriniai M3 sailentblokai casteriui padidinti.
Ekcentriniai M3 atraminiai sudėti atvirkščiai išvirtimui (-1.4) ir casteriui(6.3) padidinti.
Pergrežti priekinio stabilizatoriaus tvirtinimo taškai jo standumui padidinti
Neplaukiojantys šarnyrai
Priekinė viršutinė rasporkė

Apatinė X rasporkė
E34 stabdžių cilindriukas
Priekyje 325x25 E46 330i stabdžiai, gale E30 m3 suportai ant stokinių diskų ir kaladžių.
Ate Typ200 racing stabdžių skystis
OEM Motorsport DS1 ratlankiai

 

LONG STORY:

 

Savo Peugeot 306 GTI6 pardaviau, o kaip triniausi prie Peugeot klubo, taip ir iki dabar trinuosi, todėl BMW markės automobilio kuriamą istoriją talpinsiu širdžiai mielame klube.

 

ILjhUFGl.jpg

 

Pristatau – 1997 metų gimimo BMW E36/5 323Ti. Nupirkau aš jį praėjus mėnesiui po pežuko katastrofiško variklio persukimo, su mintimi, kad trys metai su viena mašina man jau per daug ir gana į ją investuoti pinigus, laiką ir savo nervus, tad susiradau vokišką hothatch‘ą, tik šįsyk su teisinga varomąją ašimi – galine!

 

v6mQWnrl.jpg

 

Parvežtas iš Vokietijos, kurioje pratūnojo kelis metus nejudinamas ir iš visų matytų variantų Lietuvos skelbimuose buvo pats idealiausias ( arba kaip perkant BMW pasakyčiau – mažiausiai papjautas ir supuvęs).  Komplektacija praktiškai pilniausia, kokia tik gali eiti į e36 compactą. Sukibimo kontrolė, kruizo kontrolė, tamsėjantys veidrodžiais, 10 garso kolonėlių, 6 cd changer‘is, pusiau odinės šildomos sėdynės, Mtech vairas, AC ir dar visokiausių dalykų, kurie genda arba lupasi J) trūko tik porankio, kurį neilgai trukus susiradau ir susimontavau.

 

xzYoZvel.jpg

 

Mašina tikrai nėra nauja, 363t (500k reali) rida byloja įlinkimai ir pabraižymai ant kėbulo,  paplyšusi ir pasitrynusi vairuotojo sėdynė,  atsilupęs vairas, tačiau rudžių kiekis toks, lyg ši mašina druskų nebūtu mačiusi. Dugnas švarus, o parūdijimai tik ten kur būta stuktelėjimų. (foto iš pirkimo)

 

Po kapotu slepiasi M52B25, kas reiškia siaurų kanalų isiurbimo kolektoriumi prislopinta 2.5l plyta, kuri vietoj įprastų 192 arklių, turi viso labo 170, tačiau galiu patikinti, kad didžioji dalis kaimenės vis dar savo vietoje ir mašina važiuoja kaip jai ir priklauso.  Tiesa, reikėjo pasikeisti dirželius, vandens pompą, tepalus – tik tai kas priklauso perkant kiekvieną naudotą mašiną.( foto daryta perkant mašiną)

 

Važiuoklės skyrius kiek įdomesnis. Tikrinant servise iškart nukrito nulūžusi priekinės spyruoklės vija (truputis dropo nepakenks :D ), pasimatė klibantys priekiniai šarnyrai, palūžęs krankšteinas, kurį reikės virinti ir į galą einanti stabilizatoriaus traukė. Nėra taip ir blogai, ypač kai dėl to buvo galima numušti kainą. Visi gedimai buvo sutvarkyti iškart po pirkimo, tik spyruoklių neliečiau, bet apie tai vėliau.


Sudalyvavus pirmame slalome iškart supratau, kad pakaba nėra sportinė ir reikės su ja padirbėti. Pirmas žingsnis – orginalus e36 m3 ekcentriniai sailenblokai, kurie padidina caster‘į, rezultate stulbinantis , lyginant su standartu, turn-in‘as ir stabilumas ant didelio greičio.

 

 

 

 

Iškritus pirmam lietui nusprendžiau pasinaudoti RWD teikiamais malonumais ir likau nemaloniai nustebintas – bandant užšinešti iš gazo girdžiu tik besivelianti ratą, o nuo žaidimų su inercija tik kelnės nejučia parudėja. Pasirodo su atviru diferincialu per daug nepasilinksminsi, tad ilgai nelaukęs nupirkau tvarkingą, pastoviai 25% rakinantį LSD nuo 5 serijos e34 paliekant standartinę compacto 3,64 porą.  Nuo šiol užmiesčio kelyje nereikia naudoti atbulinės pavaros norint apsisukti,  o norint pradėti slysti ant sauso asfalto spirti per sankabą J

 

 

 

 

Tai gi kodėl ši mašina projektų temoje? Gyvenimas susiklostė taip, kad ateinantį pavasarį išvažiuoju pusmečiai mokytis svetur, vėliau trumpai grįžtu į lt ir vėl ilgam studijuot išvažiuoju. Reikia apsispręsti – parduoti mašiną ar laikyt ją ant kiemo. Kol mįslijau ir linkau link pardavimo bmwfan skelbimuose netikėtai atsirado dalimis paskerstas 3l 6cilindris variklis su trūkusia galva už juokingus pinigus ( BMW einamieji projektų varikliai išties brangūs). Tad nieko nelaukęs jį nupirkau ir aiškiai pasirinkau kas bus daroma su mašina – Studentiškas M3 savaitgaliams, fastlapui ir pnš. Išlaikant sleeper‘io etiketę - standartine ir tvarkinga išvaizda, bet perdaryti viduriai.

 

8gIlc7jl.jpg

 

M54B30 (3l 170kw) viduriai (alkūninis, švaistikliai ir stumokliai) puikiai tinka į mano m52b25 variklį, kas paverčia jį 3l strokeriu, o užmovus M50 variklio kolektorių šis variklis iš esmės tampa amerikietiško M3 (S50B30US) arba Alpina B3 3.0 (M52TUB30) variklio kopija turinti ~180kw.

 

Tačiau aš tuo apsiriboti nenoriu , kadangi variklį reikės išimti ir iš esmės perrinkti, prie to pačio bus didinamas ir suspaudimo laipsnis negailint nei galvos, nei bloko. To pasekoje, kartu su m54 įsiurbimo velenėliu tikiuosi 190kw savo 1250kg sveriančiai mašinai.

 

Kadangi sankaba eina į pabaiga, smagratis skleidžia simfonijas, o greičių dėžės garsai priverčia jaustis kaip elektromobilyje, teks pakeisti ir šiuos komponentus. Vietoj be galo brangaus (1500lt naujas) sunkaus, dvimasio smagračio bus pritaikytas daugiau nei dvigubai lengvesnis m20 smagratis nuo chuligankės, kurį nupirkau už juokingus 50lt.

Visas šis modifikacijų komplektas turėtu būti užbaigtas iki gruodžio mėnesio, kadangi dalys jau yra, beliko viską sukonstruot J

 

Kas planuojama ateityje:

 

Valdymas ir stabdžiai:

 

·         Bilsten B12 arba KW V2 komplektas

·         Mtech stabilizatoriai

·         Priekinės ir galinės rasporkės

·         Reguliuojamas camber, toe priekyje ir gale

·         BMW Z3M greitesnė vairo kolonėlė

·         Ekcentriniai m3 sailenblokai +

·         LSD +

·         E46 330i stabdžių supportai su raižytais diskais ir ferodo ds2500 kaladėlimis

·         Armuotos šlangelės

 

Variklis ir transmisija (Siekiant ištraukti likusius kw, su planu 210-220kw):

·         Schrik velenėliai

·         Padidinta gazo sklendė ir MAF

·         Laisvesnė pilna išmetimo sistema

·         Remap su ribotuvo nukėlimu iki 7000rpm


  • 1

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#2 Gedmantas

Gedmantas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406c V6 '99

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 20:24

Aš vis laukiau kada čia su savo mašiniuku apsireikši... :)
  • 0
Hyundai Pony 1.3 '93m. (Ex)
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
Nuotrauka

#3 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 21:01

nors neesu didelis bmw megejas, bet spaudziu desine :) vis pasvajoju apie e39 imolda red 540. Bet turbut tik pasvajoju... :)


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 20 - 22:31

O aš iš principo netgi didelis naujesnių BMW nemėgėjas, nuo kregždžių ir tolyn. Bet vienas dalykas, dėl kurio pagarba - I6 varikliai. Už jį geriau tik I8 :)

Tai, Simai, ten viskas taip suderinama, kad į šitą 2.5 motorčiką viskas tip top tinka iš trilitrio? Alkūniako petis didesnis ir švaistiklis trumpesnis, ar kokia kita paslaptis?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 lapkričio 21 - 11:09

O aš iš principo netgi didelis naujesnių BMW nemėgėjas, nuo kregždžių ir tolyn. Bet vienas dalykas, dėl kurio pagarba - I6 varikliai. Už jį geriau tik I8 :)

Tai, Simai, ten viskas taip suderinama, kad į šitą 2.5 motorčiką viskas tip top tinka iš trilitrio? Alkūniako petis didesnis ir švaistiklis trumpesnis, ar kokia kita paslaptis?

 

Kad I8 variklių negamina turbūt nuo antro pasaulinio karo :D 

 

Taip, tiesiog perdėt reikia. Alkūninio eiga gaunasi 89,6mm ( m52 75mm), o švaistiklis 135mm ( m52b25 140mm) , o stumokliai nuo trilitrio todėl, kad naujesni, modernesni ir lengvesni :)


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 21 - 14:15

pritariu tadui del i6 motoru, mano nuomone tai yra pati protigiausia sesiuke, o siaip bmw motorai kaip ir hondos, daugmaz viskas standartizuota, tai jei cilindru skaicius atitinka, tai ir motoru komponentai dazniausiai atitinka.:) sveikinu temos autoriu su gan neblogu projekteliu ir linkiu sekmes ji pilnai igivendinant.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 lapkričio 22 - 15:02

harman kardon audio system? :o :o


  • 0

#8 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 lapkričio 22 - 22:21

harman kardon audio system? :o :o


Nezinau, bet koloneles NOKIA , o knygutej parasyta "hifi aktiv-lautsprechersystem" :D
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#9 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 13:26

Kagi, belieka laukti tolimesnės projekto eigos ir išsamaus aprašymo :)


  • 0

#10 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 gruodžio 01 - 19:53

50f8207488084063eb4e4e5a33558561202.JPG

 

Šiandien mano automobilį visai transformacijai priėmė šių reikalų specas, ruošiantis išskirtinai bmw sportui - Pingvinas iš BMWFAN. Tiesa, iškilo šiokių tokių nesklandumų, išardžius bloką kaip ir būtu viskas gerai, tačiau vienas stūmoklis buvo įtrūkęs, laimei gan greit ir labai pigiai pavyko rasti kitą, jį gausiu tik penktadienį tad tikiuosi šis bus sveikas.

 

Taip pat radau ir piktesnį įsiurbimo velenėlį nuo seno variklio be VANOS sistemos, kuris bus naudojamas kaip išmetimo velenėlis. Maniškis išmetimo yra 228@9mm lift, o nupirktas - [email protected] lift, bendrai gausis įsiurbimo ir išmetimo abu vienodi - vanos'inis nuo m54 [email protected] lift ir m50 nonvanos [email protected] lift.

 

Tai tiek žinių šiam kartui , po kiek daugiau nei savaitės jau turėčiau džiaugtis 1000km apkatkę :)

 

Ir vos nepamiršau :D Kol BMW tvarkomas, globon priglaudžiau 406 coupe dviltrį iš klubiečio, kuris turi du tokius ( Iš niko gal neatpažinsit, bet tikrai žinot, kur apvertė 307 nemuno žiede ir skelbimą čia įdėjo)

 

Nors ir netraukia, bet važiuot su Peugeot tikrai smagu  :lyzht:

 

e1068ab325f25ac3367066ba6cef27bb280.jpg


Šį pranešimą redagavo Simas306: 2014 gruodžio 01 - 20:01

  • 1

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#11 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 12:31

O čia tą kur variklis Rukloj stuksent pradėjo prigriebei ar kitą? :)

 

Aha, tas kur paspaudus kalena ir per tepalo dangtelį pučia :D


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#12 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 14:30

Nepirkau aš jo, pasisiskolinau, bet parduodamas jis greit bus. Netvarkė, bet abejoju ar indėklai, garsas tik kartais atsiranda ir po to dingsta ir labiau kaip kompensatorių. Indėklų pastovus ir stiprus garsas būna. 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#13 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2014 gruodžio 15 - 10:09

Projektas vėluoja, bet dėl visai įdomių priežasčių. Statant velenėlius iš pigiai gauto 3l donoro atsirado šioks toks neatitikimas. Pasirodo velenėliai nėra orginalūs ir su daug didesniu liftu. Po kelias dienas trukusių paieškų paaiškėjo, kad žmogus pats to nežinodamas man atidavė variklį su sportiniais Schrick velenėliais, kurių vertė 1000e :D to pasekoje mano variklyje atsidurs vienas iš tų velenėlių - įsiurbimo Schrick [email protected], o išmetimo 248@10mm liks ant pardavimo, kadangi abu velenėliai yra vanosiniai, o mano varykle vanos sistema yra tik ant įsiurbimo.

 

Dėl tokio velenėlio mano variklio galia bus ant aukštesnių apsukų ir to pasekoje reikės stipresnių vožtuvų spyruoklių, kurios bus dedamos nuo M50B25 variklio, taip pat dėl ženkliai didesnės tikėtinos galios reikės ir pralaidesnių purkštukų. Kol bus daroma apkatkė naudosiu nuo 2,8l m52b28 225cc/min purkštukus.


Šį pranešimą redagavo Simas306: 2018 sausio 28 - 18:42

  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#14 Gedmantas

Gedmantas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406c V6 '99

Parašyta 2014 gruodžio 15 - 11:46

Su velenėliais labai nuskilo, sakyčiau, :) o dėl kupo, tai gaila ir pikta, kad dar pilna tokių, kurie elementarios rankų įrangos nesugeba įsigyti....
  • 0
Hyundai Pony 1.3 '93m. (Ex)
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
Nuotrauka

#15 Gedmantas

Gedmantas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406c V6 '99

Parašyta 2014 gruodžio 15 - 11:59

Tai irgi pati elementariausia įranga :D
  • 0
Hyundai Pony 1.3 '93m. (Ex)
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
Nuotrauka

#16 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 sausio 06 - 01:48

Senokai jau postinau, daug visko įvyko :) 

 

Modifikacijų sąrašą papildė praplatinta gazo sklendė (nuo 63mm iki 68,1 t.y maksimaliai kiek įmanoma) ir mašina galiausiai atsiėmiau Gruodžio 17 naktį ilgai ir nuobodžiai apkatkei neviršijant 3000 rpm ir neduodant krūvio pirmuosius 500km ir neduodant daugiau 4500 rpm iki 1000km ( kaip daryti apkatkę yra daugybė teorijų, tačiau pasirinkau mechaniko rekomenduotą)

 

Pirmi įspudžiai labai geri - variklis dirba gražiai, nors kartais šiek tiek pasipurto, nors nieko nuostabaus nes ECU pats mišinio idealaus tikrai neprisitaikys su kitais purkštukais ir tiek modifikacijų. Trauka net važiuojant apkatkiniu režimu yra gerokai smarkesnė 2-3k rpm ruožė, nors dėl daug pralaidesnio įsiurbimo kolektoriaus ir agresyvių velenėlių galia persikelia gerokai toliau, bet čia jau aišku tai duoda padidėjusi kubatūra. Tuo tarpu sąnaudos pakito visai nedaug - Kauno mieste 12,4l/100km

 

Antrasis apkatkės etapas buvo daug malonesnis, nes jau 4-4,5rpm tarpe mašina važiavo jaučiamai greičiau nei buvo iki visų modifikacijų ir tie kilometrai labai maloniai tirpo iki lemtingos gruodžio 28d., kuomet likus kelioms valandoms iki kelionės švęst naujus svetur ir vos 50km apkatkės pasidariau sau "smagų" siurprizą:

 

e8e8454aed5e3a543b6fc4ca6e7fbeb8847.JPG

 

 

Partizanų ir kovo 11-tosios sąnkryžoje šalia PC Savas sukdamas į kairę nepraleidau pirma juosta tiesiai važiuojančios mašinos. Man sukant prieš mane buvo kita mašina sukant į kairę ir užstojo dalį vaizdo , nors jau buvau įsitikinęs kad galiu sukti ir nieko nėra, nes pravažiavo kolona mašinų, tačiau įvažiuojant prieš pat atsirado golfas ir bam bam. Nelėkiau, nekalbėjau telefonu, į varnas nežiopsojau, bet kažkaip prasileidau, mano akimis atrodo, kad ta mašina atsirado iš niekur nieko, tačiau buvau kaltas, tą pripažinau iškart ir gražiai ir tvarkingai viską supyldėm.  Mašiną pavyko nusitempti virvės pagalba, kadangi šakė nelinko, tik palinkęs sparnas per posparnį lietė ratą. Pykšt poškt ir antra avarija per mėnesį, kaip sakant laimingų naujų metų man! 

 

Grižus po naujų sausio 3 d. pirmą kartą dienos šviesoje pamačiau kaip viskas atrodo:

 

7208e6621e757f285f3c1f1a6f3b039b679.JPG

 

Sekančią dieną teko viską lupt ir žiūrėt ant kiek skaudi žala po kapotu, o kandangi jis užstrigo , tai jėgos ir išmaniųjų įrankių teko panaudoti :D 

 

67959776b3af73fd253f5dbb0dce439d820.JPG

 

Pirmi nuostoliai gan aiškūs kapotas, abu sparnai, telikas, ūsas, bamperis, posparnis - šiuos dalykus pirksiu nuo vienos mašinos ir pagal dabar perskambintus žmonės supratau, kad turėsiu compactą su juodu priekiu :D

 

Toliau aišku nukentėjo kondiškės radiatorius su ventiliatoriumi, bet kadangi ac niekad nenaudojau ir nenaudosiu, tad menkas nuostolis :) Supratau per kur dingo visas antifryzas po avarijos, kadangi visas šlangynas ir radiatorius sveikas, tačiau termostato korpus nuo smūgio lūžo. Plasmasių sveikų taip pat realiai nerasta, tad daugumos jų reikės.

 

Lanžeronas vienas linko gan smarkiai, kitas vos vos, tačiau laimė nei vienas nesusiraitė, tad atitiesinimas nebus labai skausmingas.

 

Kol renku dalis nuo donorų ir laukiu eilėjė pas Kryžiaus tėvą ( smarkiai rekomenduotas lygintojas Islandijos pl. garažuose) compactas stovi taip su ant snarglių prisuktu ir TREPT TREPT būdu išlygintu kapotu

 

af67e584a9468993e4ecfa337f3a0b55947.JPG

 

 

Taigi apkatkė kaip ir baigta, tepalus, purkštukus galiu jau keist , bet norint nuvažiuoti iki  Vimotos remapui teks šiek tiek palaukti :D


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#17 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2015 sausio 06 - 08:14

Bliamba kaip nefaina.  -_-


  • 0

#18 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2015 sausio 06 - 23:47

Uzuojauta, pasirodo ne as vienas "linksmai" pasitikau naujus metus.
  • 0

#19 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2015 sausio 07 - 09:33

Simai draugelis turi buferi nuo e36 zalia,tai jei kas galesiu vakare foto atsiust buferio
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#20 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2015 sausio 07 - 20:07

Koks skirtumas tie kebulai. Svarbu svarbiausi agregatai sveiki. :)

Aj, ir vairuotojas. :D

 

Kazkaip cia dauguma savo boalidus "palygino". As irgi jau spejau... : )


Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2015 sausio 07 - 20:08

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0