Prie skirstymo diržo lįsti tikrai nereikia. Jei mechankė, tai darant iš apačios, pakanka nusiimti, jei ji yra - dugno apsugą, atleidžiam ir numovę nuo alkūninio veleno skriemulio, patraukiam šonan generatoriaus diržą, tuomet jungiam penktą bėgį ir spaudžiam stabdį. Atsukam centrinį alkūniako varžtą ir škyvą traukiam rankom ar jei prirudijęs - piktesniais įrankiais. Naują, sutepę visur, kur reikia, dedam atgaline tvarka.
Jei automatas, teks dar palįsti prie smagračio, kad jį užsifiksuoti. Jei karteris dar senovinis, neuždengiantis smagračio, galima nusiėmus smagračio apsauginę skardelę. Jei nėra ten priėjimo, tuomet nuimti starterį reiks.
Su klibančiu ir garsus leidžiančiu kažkiek važinėti galima, bet tik žinant, ką darai. Jei nuplyšta visai - gali gabalai ar suplėšius dirželį - jo gabaliukai palįst kur nereikia, t.y. po pagrindinio diržo dangteliais