Taip, tokiu atveju, kai automobilis nevažiuoja, nekažką.
Būna tokių šposų, kai nesvietiškai užtrauktas kuro filtras arba sietelis bake, bet prie pliusinės temperatūros neturėtų būti.
Gali būti mirtinai užsikišęs FAP, tiek, kad net neprapučia išmetamų dujų į lauką. Tokių variantų gyvai matyt neteko, bet kolega susidūrė ir rodė savo darytas fotkes. Nupirko pigiai nesikuričantį Citroeną, aiškinosi aiškinosi bėdas, bet niekaip nesurado. Galiausiai nusprendė išardyt, ardydamas rado dėl suodžių netgi strigusią (tiesio užkastą suodžiais) turbinos sparnuotę, bei beveik aklinai suodžiais užkimštą išmetimo vamzdį. Normalu, kad tokiu atveju nesiveda ir nedirba. Turėjau lygiai tokią pačią bėdą su benzininiu, tai kaltas buvo duslintuvininkų neteisingai privirintas bakelis, dėl ko šaltą žiemą duslintuve dėl dujų stipriai susidarantis kondensatas užšaldavo taip, kad tas ledas blokuodavo išmetimą.
si versija atmetama, nes fap pas mane isoperuotas buvo pries perkant, net katalizatorius brutaliai isluptas i jo vieta istatant plokste su skylemis garsui slopint. visa tai buvo apziureta pries kelis menesius, nes buvo pradeje per katalizatoriaus pusle ismetamosios dujos eiti