Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P307 1.6 Hdi Zvakiu Pakaitinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 03:44

Kaip ir kiekvienais metais žiema užklumpa netikėtai.Bendrai nupasakosiu kaip per 5 min  pasitikrinti pakaitinmo žvakes,žinant kaip giliai jos nugrūstos.Pirmiausia išstudijuojame principinę el grandinę.1158-Žvakių pakaitino relė,1320-variklinis kompiuteris.

 

 

 

2cfp1c.jpg

 

 

Belieka surasti pačią pakaitinmo relę.

rsvas7.jpg

 

 

 

Relę laiko 10mm veržlė su varštu įsuktu į saugiklinės plastmasę.Prieš traukiant pilką plastmasę,kad ištraukti relę,būtina įsitikinti,kad iš kitos puses nepritvirtinti "sagučiai,kurie neleidžia ją atitraukti.Mano atveju jau nebebuvo.

ww0qwg.jpg

Dabar belieka mano meninis žymėjimas :doh: .Tas žymėjimas atitinka pačios relės kontaktų numerius ir elektrinę schemą.Pažymėjau dėl to,kad ant šitos jungties jau gaunasi veidrodinis atvaizdas.

1,2,3,4 kontaktai eina į pakaitinmo žvakes.Vieną multimetro galą kišim čia,o kitą į variklio minusą.Geriausias variklio minusas (masė) yra ant generatoriaus korpuso,visur kitur daugiau buvo 1-2 omais.

10qhwg4.jpg

 

Mano atveju visų žvakių varža svyravo 0,6-0,7 omo.Varža labai maža todėl maksimaliai reikia užtikrinti gerus kontaktus su pačia jungtimi ir su variklio mase.Paklaida bus į didesnę pusę.Geriausia minusą imti nuo viemos vietos ,matuojant visas pakaitinmo žvakes.Nuo akumuliatoriaus minusinės klemos varža jau gaunasi apie 3 omus.

Esant perdegusiai žvakei,varžą matysime kaip begalinę.

 

 

 

Srovę srebiančiam kaitinimo elementui varžos matavimas gali parodyti ar žvakė nudegus ar nenudegus.Tai kaip dabar daryti?Negi sukti lauk?

O kaip žvakė gyvena nebūtina ją išsukti,užtenka pamatoti srovę.Visa bėda ,kad daugelis multimetrų matuoja max 15 A srovę,išskirtiniais atvejais iki 20A.Kyla didžiulė rizika sugadinti multimetrą.Tada tenka pasitelkti srovės reples nuolatinei srovei.

gerai matuojame srovę,bet relė neįsijungia-garaže +15c temperatura.Krapstome lauk variklio temp daviklio fyškę:

13zy2xh.jpg

Dabar yra vienas niuansas:jei užkursime variklį,pradės dirbti avariniu režimu su įjungtu ventiliatoriumi.Taigi mes nekuriame,o tik įjunginėjame degimą.Mauname reples srovės :

2cy4269.jpg

Pradžioje matuojame kiek pasiima visos pakaitinimo žvakės:

x3906p.jpg

 

Žvakes kaitina 28 sekundes,o srovės pikas 60 amperų.Laikas ateina matuoti kiekvieną žvakę atskirai:

2yy8qrq.jpg

Srovės pikas 17A,dėl to negalima jungti multimetro.Iš grafiko matyti,kad žvakė darbinę temperatūrą pasiekia per 10s.O įkaitus ima apie 6 amperus.Tokie pat grafikai buvo visų 4 pakaitimo žvakių.Žiemai pasiruošta :good: .

 

Dar yra toks įdomus dalykas,kad varikliui perlipus 3000 rpm,nutraukiamas žvakių kaitinimas (post-heating).Tai puikus būdas pažiūrėti kaip suveikinėja pati relė.Numetu dar vieną foto:

1118syg.jpg


Šį pranešimą redagavo sizus: 2014 gruodžio 02 - 03:50

  • 2

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 05:22

Dabar belieka mano meninis žymėjimas :doh: .Tas žymėjimas atitinka pačios relės kontaktų numerius ir elektrinę schemą.Pažymėjau dėl to,kad ant šitos jungties jau gaunasi veidrodinis atvaizdas.

1,2,3,4 kontaktai eina į pakaitinmo žvakes.

Tai kad schemoj aiškiai parodyta 1,2,6,7.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 09:04

Ar 1.4hdi shema daug skiriasi nuo čia parodytos? Tiesa, Citroenui C3 2006 m...

Šiaip tai žiauriai naudinga info :good:

Beje, kai tikrinausi savo C3, neužteko atjungti temp daviklio fiškę. Reikėjo apgavimui imituoti žemą temperatūrą į fiškę įjungiant ~30kOhm varžą


Šį pranešimą redagavo D77: 2014 gruodžio 02 - 09:06

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#4 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 13:00

Tai kad schemoj aiškiai parodyta 1,2,6,7.

Dėkui už pastebėjimą.Tikiuosi moderatoriai pataisys,nes man jau neleidžia.

1. Pakaitinimo žvakes +12  3 cilindras

2.Pakaitinimo žvakes +12  1 cilindras

3. Diagnostinis kontaktas į ECU

4. pastovus+12

5. masė

6.Pakaitinimo žvakes +12  4 cilindras

7.Pakaitinimo žvakes +12  2 cilindras

8, relės valdymo kontaktas


Šį pranešimą redagavo sizus: 2014 gruodžio 02 - 13:52

  • 1

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 13:08

Ar 1.4hdi shema daug skiriasi nuo čia parodytos? Tiesa, Citroenui C3 2006 m...

Šiaip tai žiauriai naudinga info :good:

Beje, kai tikrinausi savo C3, neužteko atjungti temp daviklio fiškę. Reikėjo apgavimui imituoti žemą temperatūrą į fiškę įjungiant ~30kOhm varžą

Jei relės "fyškė" tokia pat, tuomet galioja ir C3. Relės tokios pačios daug kam ėjo. Tiesa, kaikuriuose modeliuose buvo dedama dar sena vienkanalė relė ir jungiama prie bendro žvakių pliuso, tai tuomet naudos maža.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 14:49

Dėkui už pastebėjimą.Tikiuosi moderatoriai pataisys,nes man jau neleidžia.

1. Pakaitinimo žvakes +12  3 cilindras

2.Pakaitinimo žvakes +12  1 cilindras

3. Diagnostinis kontaktas į ECU (Kokią konkrečiai funkciją atlieka?)

4. pastovus+12

5. masė

6.Pakaitinimo žvakes +12  4 cilindras

7.Pakaitinimo žvakes +12  2 cilindras

8, relės valdymo kontaktas (ar čia +12V ?)

Paklausiau raudonai


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#7 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 gruodžio 02 - 22:49

Paklausiau raudonai

8 kontaktas yra valdomas minusu.

3 griztamasis rysys is reles i ecu taip pat minusas.

Rele tikrinama,tik kai ijungiama.Uztenka i ecu paduoti minusa ir nieko blogo nemato :D


  • 1

#8 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gruodžio 03 - 12:40

Gerai butu kad kas perkeltu tema prie patarimai atradimai, ne cia daug kam pravers.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0