Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BSI truputi padege


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 09:42

sveiki, vakar rasiau labai skubedamas, nes kelyje pagedo peugot 607 2005 metu 2,2hdi 98kw. puse nakties skaiciau kas gali buti, siandien ryte isardau bsi kompa, ziuriu padege trys kontaktai plokste pati pasvilus yra, tai noreciau, paklausti kaip elgtis tokiu atveju, manau sitos plokstes jau nebepataisys, reikia kitos. jei deti kita bsi tai imobilaizeri is tos pacios isimti irr ideti ar programuoti pagal PIN?


  • 0

#2 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 10:37

Laba,

 

Dėk kitą BSI ir perlituok immobilaizerio mikroschemą, taip bus paprasčiau, nes ten sėdi ir immobilaizeris ir visa mašinos konfigūracija.


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#3 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 11:25

Bet vistiek reikia suporuoti su ECU kompu, na radau pirkti visa bsi ecu ir raktas .


  • 0

#4 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 12:43

Nieko daugiau daryti nereikia - perlitavus eeprom'ą bsi bus surištas su ECU ir turės reikiamą konfigūraciją, veiks seni raktai.


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#5 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 15:07

Na su masina dar kaskas negerai pajungus viska mirgcioja kadkur kontakto negaudo ar dar kasko. Nesupranru
  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 20:21

Laba,

 

Dėk kitą BSI ir perlituok immobilaizerio mikroschemą, taip bus paprasčiau, nes ten sėdi ir immobilaizeris ir visa mašinos konfigūracija.

"pasiulymai" diletantiski

taip ir  su lituokliu galima zaistis kol takelius prakelsi nuo plokstes ar perkaitinsi tarakona,ir,jei "nusimuse" eepromo atmintis tai nieko ir neduos kol naujai nesukonfiguruosi bei raktu nepririsi,o tam reikalui pin kodo reikia


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2014 gruodžio 06 - 20:23

  • 1

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 20:58

Ramus, uspakojsia, gi niekas nesiulo su pajalniku to daryt ;) dengiant mikroschema ir kaitinant tik kojas su karsto oro lituokliu niekas niekur 100% nepabegs. Toks vaizdas, jog tiesiog truks plysh "kazka" pajuodint. Gyvenkime draugiskai :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:00

"pasiulymai" diletantiski

taip ir  su lituokliu galima zaistis kol takelius prakelsi nuo plokstes ar perkaitinsi tarakona,ir,jei "nusimuse" eepromo atmintis tai nieko ir neduos kol naujai nesukonfiguruosi bei raktu nepririsi,o tam reikalui pin kodo reikia

Žmogus nori eksperimentuoti - tegul, ar gaila?

Blogiausiu atveju nesusitvarkęs, supras, jog ne žmogaus sugebėjimams šitas darbas ir nuveš automobilį pas specialistą, kuris sutvarkys.

 

Apskritai pirma reikėtų išsiaiškinti kodėl sudegė BSI ir radus priežastį ją pašalinti, kol vėl nesudegė naujas BSI.

Kolega teisingai pastebėjo - atminties duomensy gali susigadinti, tuomet reikės specialistų pagalbos viską pririšti iš naujo, bet atminties perlitavimas yra paprastas sprendimas, kuris dažnai suveikia. Nesuveikus paprastam būdui, daroma sudėtingesniu metodu - rišant kompiuterį per naują su originaliu PIN kodu. Dar galima keisti visą komplektą - raktus, BSI ir variklio ECU, bet tuomet irgi reikia keisti automobilio konfigūraciją, kad veiktu visos sumontuotos sistemos.


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#9 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:15

Tai ir bijau' kad reikia surasti. Beda, ar mases kur negauna ar kaskas kita yra ryt bandysiu tikrinti mase i kebula i varikli abieju akumuliatoriu, net nzn kas dar gali butu. Kaip viskas atsitiko vaziavau is vilniaus i radviliski ir sustojau degalinej parukyt, ir uzgesinus masina nebeuzsigesino sviesos, parukius sedau kurt masina pradejo viskas mirgeti sviesos ir paruko dumas is bsi, greit atjungiau akumus abu, palaukiau paziurejau kas kaip vel pajungus akuma viskas mirgejo sviesos kompai tachometras, bet variklis kuresi, bet uzgesinau iskart, ir ieskojau traliuko su traliuku grizAu
  • 0

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:20

as ka turejau omenyje,o ta kad "nuleke"kad ir vienas skaitmuo ar raide to pin kodo,ir tam kad nesizaisti beprasmiskai su galimai liudnomis pasekmemis yra programatorius ir tam kad ne tik kad isvalyti padaryti "nauju" bsi bet ir kilometrazas nepakistu,na o cia sutinku kad pirma issiaiskini del ko sudege priezasti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:34

Na variantu yra ivairiu, vaziuojant pradejo durnioti vairuotojo puse trumpos sviesos tai dega tai ne. Ar gali buti del ar ne neaisku.
Dar ten po akumuliatoriu yra fyske apvali isskaiciau ten gali buti kad nekontaktuoja.
  • 0

#12 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 12:48

Jeigu parūko plokštė, tai jau reikėtų ieškoti kur imama nesveikai didelė srovė ir kas trumpina i masę. Bet pradėk nuo susvilusios fyškės išsiaiškinimo. T.Y. kur iš jos nueina laidai.


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#13 Narutas

Narutas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 18:06

Fyske nei viena nesudegusi pati bsi plokste vidurine pasvilo ketvirtas ar kuris ten kontaktas normaliai padege

Šį pranešimą redagavo Narutas: 2014 gruodžio 07 - 18:07

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0