sveiki, vakar rasiau labai skubedamas, nes kelyje pagedo peugot 607 2005 metu 2,2hdi 98kw. puse nakties skaiciau kas gali buti, siandien ryte isardau bsi kompa, ziuriu padege trys kontaktai plokste pati pasvilus yra, tai noreciau, paklausti kaip elgtis tokiu atveju, manau sitos plokstes jau nebepataisys, reikia kitos. jei deti kita bsi tai imobilaizeri is tos pacios isimti irr ideti ar programuoti pagal PIN?
BSI truputi padege
#1
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 09:42
#2
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 10:37
Laba,
Dėk kitą BSI ir perlituok immobilaizerio mikroschemą, taip bus paprasčiau, nes ten sėdi ir immobilaizeris ir visa mašinos konfigūracija.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#3
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 11:25
Bet vistiek reikia suporuoti su ECU kompu, na radau pirkti visa bsi ecu ir raktas .
#4
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 12:43
Nieko daugiau daryti nereikia - perlitavus eeprom'ą bsi bus surištas su ECU ir turės reikiamą konfigūraciją, veiks seni raktai.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#5
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 15:07
#6
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 20:21
Laba,
Dėk kitą BSI ir perlituok immobilaizerio mikroschemą, taip bus paprasčiau, nes ten sėdi ir immobilaizeris ir visa mašinos konfigūracija.
"pasiulymai" diletantiski
taip ir su lituokliu galima zaistis kol takelius prakelsi nuo plokstes ar perkaitinsi tarakona,ir,jei "nusimuse" eepromo atmintis tai nieko ir neduos kol naujai nesukonfiguruosi bei raktu nepririsi,o tam reikalui pin kodo reikia
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2014 gruodžio 06 - 20:23
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 20:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:00
"pasiulymai" diletantiski
taip ir su lituokliu galima zaistis kol takelius prakelsi nuo plokstes ar perkaitinsi tarakona,ir,jei "nusimuse" eepromo atmintis tai nieko ir neduos kol naujai nesukonfiguruosi bei raktu nepririsi,o tam reikalui pin kodo reikia
Žmogus nori eksperimentuoti - tegul, ar gaila?
Blogiausiu atveju nesusitvarkęs, supras, jog ne žmogaus sugebėjimams šitas darbas ir nuveš automobilį pas specialistą, kuris sutvarkys.
Apskritai pirma reikėtų išsiaiškinti kodėl sudegė BSI ir radus priežastį ją pašalinti, kol vėl nesudegė naujas BSI.
Kolega teisingai pastebėjo - atminties duomensy gali susigadinti, tuomet reikės specialistų pagalbos viską pririšti iš naujo, bet atminties perlitavimas yra paprastas sprendimas, kuris dažnai suveikia. Nesuveikus paprastam būdui, daroma sudėtingesniu metodu - rišant kompiuterį per naują su originaliu PIN kodu. Dar galima keisti visą komplektą - raktus, BSI ir variklio ECU, bet tuomet irgi reikia keisti automobilio konfigūraciją, kad veiktu visos sumontuotos sistemos.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#9
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:15
#10
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:20
as ka turejau omenyje,o ta kad "nuleke"kad ir vienas skaitmuo ar raide to pin kodo,ir tam kad nesizaisti beprasmiskai su galimai liudnomis pasekmemis yra programatorius ir tam kad ne tik kad isvalyti padaryti "nauju" bsi bet ir kilometrazas nepakistu,na o cia sutinku kad pirma issiaiskini del ko sudege priezasti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Parašyta 2014 gruodžio 06 - 22:34
Dar ten po akumuliatoriu yra fyske apvali isskaiciau ten gali buti kad nekontaktuoja.
#12
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 12:48
Jeigu parūko plokštė, tai jau reikėtų ieškoti kur imama nesveikai didelė srovė ir kas trumpina i masę. Bet pradėk nuo susvilusios fyškės išsiaiškinimo. T.Y. kur iš jos nueina laidai.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#13
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 18:06
Šį pranešimą redagavo Narutas: 2014 gruodžio 07 - 18:07
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0