Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 407 2.0 salto variklio beda


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 mantaspego

mantaspego
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 18:54

 

 

 

sveiki galbut esate susidure kad uzkurus maisna liktais nedirba keli cilindrai video puikiai girdisi....zvakes pasikeiciau bet beda isliko....


  • 0

#2 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 20:35

lygiai tokia pati problema pas mane. Tik pas mane zvakes nekeistos.... Ar cia tavo video?

Kas zvakes keite?


  • 0

#3 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 21:02

Kiek cia salcio buvo, kad taip prastai kuresi.Jeigu nedaug tai isvis su uzkurimu kosmaras.Praktiskai iki -5 laipsniu ,o gal ir daugiau pakaitinimo zvakes HDI motorui , jeigu visos sistemos tvarkingos,nereikalingos.Cia gal kazkas su purkstukai ar siurbliu ir t.t  galima daug ka spelioti....Diagnostika pas gera meistra.


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gruodžio 07 - 21:49

Pakaitinimo zvakem ateina srove normali? Ta prasme keitei zvakes pries tai isitikines jog tikrai jos neveikia? Kuro filtras pakeistas pries ziema i NAUJA? Slegi koki rodo kuro kuriant neziurejai? Kai keite zvakes pravale sriegius ir zvakiu isukimo lizdus kad geras minusas butu? Purkstukai kokias korekcijas rodo? Nes realiai tai vaizdiaalis kaip be zvakiu jog kurtum.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gruodžio 08 - 10:14

Pakaitinimo zvakem ateina srove normali? Ta prasme keitei zvakes pries tai isitikines jog tikrai jos neveikia? Kuro filtras pakeistas pries ziema i NAUJA? Slegi koki rodo kuro kuriant neziurejai? Kai keite zvakes pravale sriegius ir zvakiu isukimo lizdus kad geras minusas butu? Purkstukai kokias korekcijas rodo? Nes realiai tai vaizdiaalis kaip be zvakiu jog kurtum.

Galima tas joba!as zvakes kazkaip patikrinti? Nes keisti jas tai nafik. Nelabai kas ir nori. O papildomai uz galvos emima moketi irgi nesmagu butu.


  • 0

#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gruodžio 08 - 10:24

jobai jus jobai, viska galima patikrinti, tereikia tik testerio, trupucio ismanymo ir noro.:)i kiekviena zvake ateina atskiras laidukas, fyske yra prie paskirstymo dirzo dangcio, priejimas geras, atsijungi, pasimatuoji varzas turi buti apie 1oma, pasitikrini ar srove ateina su lempute ir viskas..aisku krastutinumai yra kai zvakes turi varza bet nekaista, arba kaista viduriukai ir t.t. bet kad visos 4 bus tokios tai jau reti atvejai, jei visos turi varza ir srove ateina, masina kursis ir prie -20 net jei ir syla tik viduriai, sunkiau bet kursis..jei bent viena neturi varzos arba varza virsija 3omus, keiciam visas, o ne po viena..zvakes luzusias galima iskrapstyti ir nenuimant galvos, yra kas tuo uzsiema, iskrapstymas nuo 100lt uz viena..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 pitt

pitt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 126
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw

Parašyta 2014 gruodžio 08 - 13:11

Panašiai ir pas mane buvo, beveik identiškai, keičiau akmuą, žvakes, kuro filtrą, abratkės šlangutes. Kurdavosi blogai tik prie minusinės temp. esmė ta, kad buvo žvakių rėlės kontaktai pasvilę (Ačiū Ramui, sutvarkė labai greitai šitą bėdą.). Skydelyje viskas gražu buvo, ir pakaitinimo spiralę rodydavo atitinkamai nuo temperatūros. Tai va, žiūrėk ar srovė ateina iki žvakių. Pas mane varža žvakių net omo nesiekia, apie 0,6 omo.


  • 0

#8 anius

anius
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:peugeut206

Parašyta 2014 gruodžio 28 - 13:10

Yra budas isspresti salto variklio problemas.Tai elektrinis pasildytojas.Zadu ir as ji isideti,tik niekaip nenusprendziu kuri rinktis Calix,kurie isisuka i variklio bloka ar pasildytojus su cirkuliaciniu siurbliuku,kurie montuojasi i antifrizo slanga.Kaina abieju variantu panasi,tik tas su siurbliuku uzsildo greiciau,ir didesne C.Gal kas turite jauos ir galite ivertinti


  • 0

#9 pitt

pitt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 126
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw

Parašyta 2014 gruodžio 28 - 14:17

Yra budas isspresti salto variklio problemas.Tai elektrinis pasildytojas.Zadu ir as ji isideti,tik niekaip nenusprendziu kuri rinktis Calix,kurie isisuka i variklio bloka ar pasildytojus su cirkuliaciniu siurbliuku,kurie montuojasi i antifrizo slanga.Kaina abieju variantu panasi,tik tas su siurbliuku uzsildo greiciau,ir didesne C.Gal kas turite jauos ir galite ivertinti

 

Cia ne budas isspresti problemas. Reik spresti pacia problema, o ne jos keliamas pasekmes.


  • 0

#10 maarius

maarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Citroen C5, 2.0 HDI 100kw, 2005m.

Parašyta 2014 gruodžio 29 - 11:22

Panašiai ir pas mane buvo, beveik identiškai, keičiau akmuą, žvakes, kuro filtrą, abratkės šlangutes. Kurdavosi blogai tik prie minusinės temp. esmė ta, kad buvo žvakių rėlės kontaktai pasvilę (Ačiū Ramui, sutvarkė labai greitai šitą bėdą.). Skydelyje viskas gražu buvo, ir pakaitinimo spiralę rodydavo atitinkamai nuo temperatūros. Tai va, žiūrėk ar srovė ateina iki žvakių. Pas mane varža žvakių net omo nesiekia, apie 0,6 omo.

Kaip suprantu Ramo žvakių rėlės kontaktų remontas nepadėjo, nes citrinos forume iškėlei tą patį klausimą?


  • 0

#11 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 gruodžio 29 - 12:46

Prie -12 su dviem neveikianciom zvakem normaliai uzkureme 1.6 HDI P407..Zvakes HDI motoram ,su salyga kad motoras ne lavonas ir visos sistemos normaliai dirba dideles itakos uzvedimui , skaitau iki -15  nelabai turi.Cia mano nuomone.


  • 0

#12 laurynasb

laurynasb
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Ukmergė
  • Automobilis:Peugeot 407 1.6 Hdi

Parašyta 2014 gruodžio 29 - 19:50

1.6 hdi p407 be bedu uzsikuria ir neveikiant nei vienai is pakaitinimo zvakiu, aisku salcio maximumas siemet buvo -12. Taciau gaila masinos taip kuriant.
  • 0

#13 pitt

pitt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 126
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw

Parašyta 2014 gruodžio 30 - 11:24

Kaip suprantu Ramo žvakių rėlės kontaktų remontas nepadėjo, nes citrinos forume iškėlei tą patį klausimą?

 

Padejo ir sutvarke, siandiena uzsikuriau be problemu. Esme ta, kad kontaktai pasvile buvo reles fiskes ir matyt vos lietesi (nesimato per plastmase ju normaliai). Halogenine lempa uzjuge ir rele pyst, nieko, negyva, o su paprasta ledine kai as tikrinau ji sudirbdavo kaip priklauso, atrode viskas normaliai. Tai va cia ir buvo beda greiciausia, kai gaudavo didesne apkrova rele nebepaduodavo sroves i zavakes.

Taip, kad nei jokios zvakes, nei jokie purkstukai kalti. Na plius dar pakeite Ramas purkstuko gryztamosios platmasini vamzdeli ar kaip ji ten pavadinti, nes siek tiek drekdavo  :)

Tai va tokia idomi beda buvo.


Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 gruodžio 30 - 11:25

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0