Peugeot 406 1.8 1995m., benzinas/dujas. Sunkiai kuriasi ant bendzo pastovejas per nakti, ir beto ko oras saltyn to sunkiau.
Kai jau uzvedi paskui visas diena gerai kol vel neapstovo ilgesni laika / kuro filtras, zvakes, geros akumas, starteris tavrkoj.
Gal kas buvot susidure ? ar bent nuo ko pradeti ieskoti problemos. Aciu iskart uz bent koki patarima.
Sunkiai kuriasi pastovejas per nakti P406
#1
Parašyta 2014 gruodžio 09 - 16:15
#2
Parašyta 2014 gruodžio 09 - 20:28
panasu kad purkstukai nepurskia dulksna,kap ir turetu,kas budinga apdujintoms,nors kad zvakes ale naujos tai ne faktas kad viena is ju gera,tikrinasi tik aukstoje itampoje,na ir zinoma izoliatorius degimo rites deretu patikrint
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2014 gruodžio 09 - 21:25
Bandyk prieš užgesindamas perjungt ant benzino ir leisk kelias sekundes padirbt benzinu. Jei vesis tvarkingai, tada vadinasi bėda reduktoriuje.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4
Parašyta 2014 gruodžio 09 - 22:04
Bandyk prieš užgesindamas perjungt ant benzino ir leisk kelias sekundes padirbt benzinu. Jei vesis tvarkingai, tada vadinasi bėda reduktoriuje.
Bandziau kad padirbtu ant benzino bet tas pats, o reduktoriu jau pakeiciau bet jis problemos neisprende
panasu kad purkstukai nepurskia dulksna,kap ir turetu,kas budinga apdujintoms,nors kad zvakes ale naujos tai ne faktas kad viena is ju gera,tikrinasi tik aukstoje itampoje,na ir zinoma izoliatorius degimo rites deretu patikrint
Bet jei purkstukai butu tai nedirbtu gerai kai jau uzsivede,
#5
Parašyta 2014 gruodžio 10 - 07:39
Tada bandyk tikrint ar nesėda kuras.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Parašyta 2014 gruodžio 10 - 12:16
Bandyk kurt trumpais pasukimais, o ne brūžindamas be sustojimo.
#7
Parašyta 2014 gruodžio 10 - 14:27
Bandyk kurt trumpais pasukimais, o ne brūžindamas be sustojimo.
Tai taip ir darau.
#8
Parašyta 2014 gruodžio 11 - 09:14
Bandziau kad padirbtu ant benzino bet tas pats, o reduktoriu jau pakeiciau bet jis problemos neisprende
Bet jei purkstukai butu tai nedirbtu gerai kai jau uzsivede,
na cia tai klysti,butent karstas/siltas variklis benzino skysta faze pavercia garais,na o saltas gal tiesiog "uzsiurbia"
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2014 gruodžio 11 - 15:47
A holo daviklis negaletu buti ? nes radau frm del panasios priezasties uzsiminta buvo.
#10
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 09:52
Holo daviklis dazniausiai veinodai neduotu uzkurt tiek siltam, tiek saltam motorui, kiek mano atveju buvo.
As tikrinciau MAP ir purkstukus. Man buvo tokia situacija atsalus orams, kad MAP senoriuje priskaupe vandens ir purvo ir jis per nakti uzsaldavo, ryte siek tiek sunkiau uzsikurdavo, bet kol nepasildydavai motoro bent jau iki 70 laipsniu, vaziuodavai kaip jodamas, tai trauka dingdavo, o jei pasildai gerai viskas. Viena ryta nekures isiemiau MAP ir ziuriu, kad toje vietoje kur stovi "adatele" uzsales ledas, kai isvaliau ir idejau problemos baigesi.
Del purkstuku gali but taip, kad jie jau pavarge ir praleidzia benza kai masina stovi uzgesinta per nakti, todel ryte salta sunkiai kursiasi.
#11
Parašyta 2014 gruodžio 17 - 09:52
Šiuo klausimu būčiau linkęs pritart Ramus, reiktų žiūrėti benzo padavimą. Pabandyk vieną dalyką. Šaltam motorui prieš kurdamas numink tampkę iki dugno, kad atsidarytų pilnas oro siurbimas ir tada žiūrėk kaip vedasi. Laikyk numynęs iki dugno kol užsikurs. Jeigu užsives greičiau, vadinasi benzo perteklius, jeigu ne, tada gali būti ir kitų priežasčių.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Parašyta 2014 gruodžio 20 - 10:58
Neseniai teko su tokia situacija susidurt,na bet auto neapdujinta bet tip top variklis, taigi,nuspaudus gaza uzsiurbinejo ziauriai,ir zinoma uzsiurbus buvo labai sunku uzkurt,daug teko bruzinti starteriu,toks jausmas kad jis sudegs, teko su Renault susidurt kai tiesiog per labai karsta diena tiesiog uzstigo 2 purkstuku adaros ir tiesiog nepurske ir zinoma nesikure,praplovimas ultragarsu padejo reanimuoti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 23:01
#14
Parašyta 2014 gruodžio 31 - 08:28
O gal vertejo apsilankyti pas forumo ir jau legendomis pavirtusius žmones, nei per tuos šarlatanus važinėtis, taip ir tą mašina auksine pasidarys.
#15
Parašyta 2014 gruodžio 31 - 17:30
O gal vertejo apsilankyti pas forumo ir jau legendomis pavirtusius žmones, nei per tuos šarlatanus važinėtis, taip ir tą mašina auksine pasidarys.
Jei neturi ka pasakyti naudingo tai geriau patylek..
Šį pranešimą redagavo GiedriusMal: 2014 gruodžio 31 - 17:32
#16
Parašyta 2014 gruodžio 31 - 17:41
Jei neturi ka pasakyti naudingo tai geriau patylek..
Tai, kad tau teisybę sako
Iki Klaipėdos 30km, o varinėja pas velnias žino ką.
Šį pranešimą redagavo pofke.kaunas: 2014 gruodžio 31 - 17:41
#17
Parašyta 2014 gruodžio 31 - 18:36
Tai, kad tau teisybę sako
Iki Klaipėdos 30km, o varinėja pas velnias žino ką.
Tai paska varyti, beto cia klaipedoj ir buvo
#18
Parašyta 2015 sausio 28 - 10:29
na cia tai klysti,butent karstas/siltas variklis benzino skysta faze pavercia garais,na o saltas gal tiesiog "uzsiurbia"
paziurejau kad kazkam nepatiko,ar nedašuto mano minis,ir minusavo
tad paaiskinti galiu ukiskai tokiam genijui:
jei paimtumete 1ml benzino ir uzlasintumete ant karstos skardos tai pamatytumete kaip akimirksniu benzinas isgaruotu i garus kurie puikiai dega kaip dujos propan-butan.o skystas benzinas sunkiau uzsidega,vot esme tokia ir ne mano pirigalvota tai faktai,fizikos desnis,ir ne teorija o praktika
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Parašyta 2015 sausio 29 - 01:18
paziurejau kad kazkam nepatiko,ar nedašuto mano minis,ir minusavo
tad paaiskinti galiu ukiskai tokiam genijui:
jei paimtumete 1ml benzino ir uzlasintumete ant karstos skardos tai pamatytumete kaip akimirksniu benzinas isgaruotu i garus kurie puikiai dega kaip dujos propan-butan.o skystas benzinas sunkiau uzsidega,vot esme tokia ir ne mano pirigalvota tai faktai,fizikos desnis,ir ne teorija o praktika
Nemanau,kad turi kažka čia papildomai aiškinti.Galiu nuo saves pridėti,akd benzinas negaruodamas ant sienelių nusėda smulkių lašelų pavidalu.Dėl to gamykliškai pariebinamas mišinys,ne tik,kad variklis greičiau įšiltų ,bet ir kompensuotų nuostolius.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0