Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 salono peciukas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 6

#1 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 11:16

Sveiki, perdaug nepeikit bet noriu paklausti, gal kas ardes o galbtu ir neardes zino. Klausimas toks kokiu pirincipu veikia salono peciukas? Patikslinu, ar ausinimo skystis be perstojo teka salono peciuku, nesvarbu kokioje padetyje nustatytas silumos ratukas(kalbama apie paprasta ne klima)? Ar gerai suprantu kad tas ratukas "silta - salta" atidaro tik sklende pro kuria patenka oras i tarkime taip vadinama " kapsule" kurioje yra radijatorius ir is jos per kita sklende isieina i ortakius?

 

Klausiu nes buna ivairiu variantu, su voztuvais kurie uzdaro skyscio pratekejima iki radijatoriaus ir pan. Tad kaip yra 406 priesrestailinginiam paprastam be klimos tik su A/C?

Dekoju uz atsakymus.


  • 0

#2 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 11:50

 

 

Klausiu nes buna ivairiu variantu, su voztuvais kurie uzdaro skyscio pratekejima iki radijatoriaus ir pan.

 

Na, vožtuvas kuris uždaro skysčio pratekėjimą iki radiatoriaus yra kiekvienam šiuolaikiniam variklyje.

Populiaresnis jo pavadinimas yra termostatas.


  • 0

#3 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 12:04

Na, vožtuvas kuris uždaro skysčio pratekėjimą iki radiatoriaus yra kiekvienam šiuolaikiniam variklyje.

Populiaresnis jo pavadinimas yra termostatas.

As ne apie termostata ir ne apie variklio ausinimo radiajatoriu kalbu, turiu omeny salono peciuka, sori kad vietoje peciuko parasiau radijatorius.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 19:41

Pofke, čia žmogus, jei žmoniškai sakant, klausia, ar salono temperatūra reguliuojama vandens sklende, ar oro sklende.

Pas senesnius Citroenus, tikriausiai ir pežukus, tikrai darinėjasi vandens sklendė, kuri reguliuoja vandens debitą per pečiuką (perteklinį leidžia atgal į variklį) ir taip keičia pečiuko temperatūrą, o pas daugumą vokiečių per pečiuką srautas pastovus ir pečiukas nuolat karštas, o temperatūrą reguliuoja maišydamas lauką tiesiai iš lauko su oru per pečiuką.

Pas 406 vandens sklendės nėra.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gruodžio 11 - 19:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 22:05

Na, nemačiau dar varianto, kad perteklinį siųstų atgal. Kiek mačiau tai tik ratą uždaro, atidaro, arba pradaro.


  • 0

#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 17:48

Klausimas toks kokiu pirincipu veikia salono peciukas? Patikslinu, ar ausinimo skystis be perstojo teka salono peciuku...

Tadas teisingai pasakė - pežiaus pečiukas pastoviai karštas ir šilumos patekimas į saloną reguliuojamas oro sklendėm. Pas mano LADĄ buvo vadinamasis kranelis (15 rublių turguje :D ), valdomas troseliu. Pas VW Santaną (83 m) - irgi. Jau pas Golf 2 buvo tik ortakių sistema, t.y. pastovi cirkuliacija...
  • 0
... labai piktas diedas...

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 03 - 23:39

Na, nemačiau dar varianto, kad perteklinį siųstų atgal. Kiek mačiau tai tik ratą uždaro, atidaro, arba pradaro.

Užsukit kada, parodysiu :) Vienas viduje, bet jis prastesnės konstrukcijos. Turiu analogišką atnaujintą geresnės kontrukcijos, kurį statysiu. Kurį tuo metu turėsiu, tą ir parodysiu.

Tam varikly, kuriam tokį devaisą turiu, mažasis ratas susidaro iš dviejų kontūrų. T.y. per bloką ir galvą keliauja priekin į termostato flanšą ir tuomet per šlangos-vamzdžio-šlangos traukinuką keliauna aplink variklį atgal į pompą. Kadangi ten kanalas gal tik 16-20mm skersmens, tai papildomas šildymo kontūras pompos kala srautą per bloką ir galvą ir išeinantis važiuoja į pečiuką, o grįžta atgal į pompą. Uždarius pečiuko kontūrą aklinai, įtariu būtų mažokai srauto, pjaunant didelėm apsukom, gali susidaryt vietiniai perkaitimai dėl per mažos cirkuliacijos. Tai tam reikalui pečiukas aklinai neužsidaro, o nepanaudojamas aušalas siunčiamas į grįžtamą šlangą. Egidijaus variklis iš esmės yra toks pats, tik truputį didesnio darbinio tūriu ir naujesnės laidos, bet aušinimo sistemos principas skiriasi mažai. Na tik temperatūra reguliuojama jau oro sklendėmis, t.y. pats pečiukas pastoviai karštas.

Devaisas atrodo taip, o viduje ritininis vožtuvas:

2296cbc2bd2ee9655d1fb47da20dae7a-300x225


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 03 - 23:40

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0