Veikiant dienos šviesoms mašinos priekyje, mašinos gale nedega jokios šviesos. Dabar kai dienos tamsios ir trumpos, sutemus vis dažniau pastebiu mašinų (žiūrint iš mašinos galo) važiuojančių lyg ir su neįjungtais žibintais. Pasirodo, ne, važiuoja su dienos šviesomis ir ko gero net nesusigaudo, kad mašinos gale joks žibintas nešviečia. Vakar tokiam vos neįkaliau į galą. Po to rodžiau, kad įsijungtų normalius žibintus, bet tam dzin, toliau sau važiuoja patenkintas, kol kas tikrai įkals. Ką manot?
DLR pliusai ir minusai
#1
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 09:14
#2
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 10:19
jei gale nesviecia nei vienas zibintas mentai turi teise panaikinti techa, lygiai taip, kaip ir jei nesviecia prieki..taigi neilgai trukus tokiu aparatu ims mazeti, nes jau dabar mentai smaginas su tuo atiminejimu, uz padangas atima uz sviesas atima, nu zodz kala litus kaip reikiant..baudos man rodos nuo 100 iki 300 uz netvarkinga auto, plius, kai kuriais atvejais, is naujo techa reik praeiti.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 10:32
Na, čia mašina techniškai tvarkinga su gamykliniais dienos žibintais. Tokia jau konstrukcija, kai šviečia prikyje dienos šviesos, gale nešviečia niekas. Pažeidimą gal būtų galima traktuoti, kaip važiavimą sutemus su neįjungtais artimųjų šviesų žibintais. Tačiau, nereikia ir kad būtų sutemę, kai oras toks apniukęs. Kadangi daugumai mašinų gale dega raudoni žibinatai, o tiems kurie važiuoja tik su įjuntomis dienos šviesomis, nedega, tai susidaro taip kad vieni yra matomesni kiti ne.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gruodžio 12 - 10:34
#4
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 10:35
Jei aš neklystu, ir manęs atmintis nepaveda, pas daugeli BMW, Lexus dega tik DRL, gale neprivalo degti nei numerių apšvietimas, nei gabaritinės šviesos. Tiesa, naujesnėse Aubi man rodos gale kažkas lyg ir šviečia? bet visokiuose Q7 senesniuose atrodo jog ne žodžiu net originaliai gamintojai nėra padarę jog gale šviestų su DRL.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#5
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 10:38
Tačiau prietaisų skydelio apšvietimas veikia ir sutemūs tokie važiuotojai su DLR net nesusigaudo, kad gale jokios raudonos švieselės nėra.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gruodžio 12 - 10:39
#6
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 12:48
taisykles skaitykit, o ne bambekit.
"Tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui motorinių transporto priemonių, traktorių, savaeigių mašinų vairuotojai privalo važiuoti keliais su įjungtomis artimosiomis arba tolimosiomis žibintų šviesomis."
"Šviesiuoju paros metu motorinių transporto priemonių, traktorių, savaeigių mašinų vairuotojai privalo važiuoti keliais su įjungtomis artimosiomis arba specialiai šiam metui skirtomis žibintų šviesomis."
"Blogas matomumas – meteorologinių ar kitų reiškinių lemiamas kelio matomumas mažesniu kaip 300 m atstumu, neatsižvelgiant į kelio parametrus."
"Tamsusis paros metas – laiko tarpas nuo saulėlydžio iki saulėtekio"
ir dar:
1. Dienos žibintai skirti naudoti tik šviesiu paros metu, nes šių žibintų paskirtis atkreipti eismo dalyvių dėmesį, o ne apšviesti kelią;
2. Dienos žibintai turi būti sertifikuoti ir ženklinti pagal Europos Sąjungos reikalavimus. „E“ ženklinimas rodo, kad galima montuoti į automobilį, „RL“ ženklinimas rodo, kad atitinka dienos šviesos normas. Ant žibinto turi būti nurodomas pilnas sertifikato numeris.
3. Dienos žibintai turi automatiškai įsijungti kartu su transporto priemonės variklio paleidimu ir automatiškai išsijungti, kai įjungiamos stovėjimo (gabaritinės) ar artimosios šviesos, taip pat tiesiog išjungus variklį.
Viskas aiskiai isdestyta ir klausimu, tipo pasivijau tamsia masinos sikna, ir jauciuosi nejaukiai negali kilt, jei tai nenusizengia KET.
Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 gruodžio 12 - 12:53
#7
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 13:02
O kaip tiem glušpetriam išaiškint kad normaliai įsivaizduotų blogą matomumą?
#8
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 16:33
Viskas aiskiai isdestyta ir klausimu, tipo pasivijau tamsia masinos sikna, ir jauciuosi nejaukiai negali kilt, jei tai nenusizengia KET.
Tai čia viskas aišku ir dėl to kaip reikia naudoti pagal taisykles, kalusimų nekyla. Visgi didžioji dauguma mašinų neturi dienos šviesų, tad naudoja dieną atrimasiais šviesas ir mes visi įpartę matyti degančias raudonas šviesas mašinos gale. Žiemą, kai ir dieną nėra šviesu, o dar mašinos spalva juoda arba tamsiai pillka, tokia mašina vis tiek yra blogiau pastebima. Antra blgybė, kad ir sutemus jie laiku neisijungia artimųjų šviesų, nes prietaisų skydelis ir taip šviečia, tad apie įsijungimą reikia specialiai pagalvoti. Aišku, tai pažeidimas, bet pastebėjau, kad tokių vis daugėja.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 gruodžio 12 - 16:38
#9
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 11:33
jei gale nesviecia nei vienas zibintas mentai turi teise panaikinti techa, lygiai taip, kaip ir jei nesviecia prieki..taigi neilgai trukus tokiu aparatu ims mazeti, nes jau dabar mentai smaginas su tuo atiminejimu, uz padangas atima uz sviesas atima, nu zodz kala litus kaip reikiant..baudos man rodos nuo 100 iki 300 uz netvarkinga auto, plius, kai kuriais atvejais, is naujo techa reik praeiti.
Eismo taisyklėse numatytas TIK dieną veikiantys DRL. Dieną galiniai žibintai neturi veikti. Šios šviesos skirtos priekyje esantiems eismo dalyviams.
#10
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 22:30
Iš kur jūs vaikai traukiat tokias nesamones ?!!! - pasiskaitykit kelių eismo taisyles !!! kelių eismo taisyklės - ispėjamieji signalai -136. Avarinė šviesos signalizacija motorinėje transporto priemonėje privalo būti įjungta: 136.4. jeigu sustojus neapšviestuose kelių ruožuose tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui nedega bent viena gabaritinė (stovėjimo) šviesa, o važiuojant - bent viena galinė gabaritinė šviesa
Tai viskas teisingai, naktį reikia.
#11
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 23:00
Dar radau - Dienos šviesos žibintai (angl. DRL – daytime running lights) – skirti naudoti tik šviesiu paros metu. Kadangi šių žibintų paskirtis yra atkreipti kitų eismo dalyvių dėmesį ir būti matomiems kelyje, jie nėra skirti keliui apšviesti, todėl naktį nenaudojami. Tai automatiniai žibintai įsijungiantys užvedus variklį. Dienos šviesos žibintai turi automatiškai išsijungti, kai įjungiamos stovėjimo (gabaritinės) ar artimosios šviesos, taip pat tiesiog išjungus variklį. Šie žibintai gaminami pritaikant šviesos diodų (angl. LED – light emmiting diod) technologiją, yra universalūs, kadangi nenaudojami papildomi šviesos šaltiniai, taupomas kuras, mažesnė generatoriaus apkrova, kuri savo ruožtu lemia mažesnes akumuliatoriaus apkrovas.
Vairuotojai dažnai pamiršta, kad lyjant, esant rūkui ir kitiems matomumą bloginantiems veiksniams, dienos žibintai automatiškai neįjungia galinių šviesų, artimųjų šviesų ar tolimųjų šviesų tamsiu paros metu.
Manau neverta dienos žibintų dėtis - nes kaip čia rašoma, kad turi automatiškai persijungti ir dar turint omeny, kad policija gali netyčia ir tech apžiūra anuliuoti Aišku jūs galit sakyti - važiuoju jau šimtą metų ir niekas nieko - aš manau čia lygiai tas pats kas su kinietiškais ksenonais - važiuoji pakol neužsirauni ant kokio reido ;) Dienos žibintai turi automatiškai išsijungti arba prigesti
Šį pranešimą redagavo GTI: 2014 gruodžio 13 - 23:03
#12
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 00:15
Maža tai problema dėl to automatinio išjungimo.
Dedi paprastą relę kuri nukerpa drl maitinimo laidą įjungus gabaritus.
Išjungi gabaritus ir laidas vėl sujungtas.
#13
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 10:02
Na bet cia ir uzvedet diskusija DEL NIEKO
Visu pirma, DRL galima drasiai naudoti ir gale NETURI degti jokie gabaritai kai jie ijungti. Policija NEGALI anuliuoti TA automobiliui.
TAČIAU turi buti išpildytos bent 3 salygos:
1. DRL turi tureti sertifikata (europine atitikimo dokumentacija, geriausia su LT aprasa, nes musu bukuciam mentukam eBay netinka). Aisku ta dokumenta privalai pateikti kartu su dokumentais policininkui;
2. Privalo buti pajungta taip, jog ijungtu trumpas sviesas automatiskai issijungtu (labai nesudetingai tai padaroma);
3. DRL turi buti itaisyti pagal reikalaujamus atstumus ir aukscius (ne kaip man graziau).
VISKAS.
P.S. betkokiu atveju geriau jau ju nebedeti, nes tai yra papildoma dingstis draugeliams jus sustabdyti.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 10:07
P.S. betkokiu atveju geriau jau ju nebedeti, nes tai yra papildoma dingstis draugeliams jus sustabdyti.
O dėl ko jie gali stabdyt?
#15
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 10:12
Kodel? O VDRUG neturi sertifikato, tada gausi skyle i savo TA ir nebeturesi lipduko ant numerio. Simple, jau vienam taip ateme TA vien uz DRL. Kad ir kiek skeryciojosi, tas nepadejo, neturi dokumento (sertifikato) su savim, reiskias DRL neatitinka standartu.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gruodžio 14 - 10:12
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 10:26
O tai kaip tada ant originalių xenonų užtenka žymėjimo ant pačios lempos?
#17
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 11:09
Koks dar sertipikatas? Visas zymejimas ant zibinto. TA praejau su DRL (susidejau pats), aisku gerus ir sertifikuotus, net ten popieriu neprase, tik pasiziurejo zymejimus ant zibinto. Ne3.14.. jumi cia smegenu, kas legalu uz ta nebaudzia, o jei jebejinius belekokius susidedat - patys kalti, uz tokiuos ir reik dulkint
#18
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 11:21
Kaip veikia tas artimųjų šviesų automatinis įsijungimas tiems pas ką yra dienos šviesos gamykliškai įrengtos? Sutemus, ar pradėjus lyti savaime įsijungia artimosios šviesos? Tai kodėl gatvėse sutemus pasitaiko naujų mašinų su veikiančiom DLR, bet gale nei žiburio? Neveikia tas automatinis įsijungimas ar jis nevisose mašinose yra, ar visgi reikia ką nors paspausti?
#19
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 11:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Parašyta 2014 gruodžio 14 - 11:37
Kaip veikia tas artimųjų šviesų automatinis įsijungimas tiems pas ką yra dienos šviesos gamykliškai įrengtos? Sutemus, ar pradėjus lyti savaime įsijungia artimosios šviesos? Tai kodėl gatvėse sutemus pasitaiko naujų mašinų su veikiančiom DLR, bet gale nei žiburio? Neveikia tas automatinis įsijungimas ar jis nevisose mašinose yra, ar visgi reikia ką nors paspausti?
Daviklis yra kuris mato kada sutemsta.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0