Ši lentelė rodo, kiek padidėja kuro sąnaudos litrais/100km skirtingose transporto priemonėse naudojant skirtingus apšvietimo prietaisus.
Pirmas stulpelis (Passenger car Petrol) – keleiviniai automobiliai su benzininiu varikliu;
Antras stulpelis (Passenger car Diesel) – keleiviniai automobiliai su dyzeliniu varikliu;
Trečias stulpelis (Truck) – sunkvežimiai;
Pirma eilutė (Low beam during the day) – paprastų artimų šviesų naudojimas dienos metu;
Antra eilutė (Daytime running light with bulbs) – standartiniai dienos žibintai su kaitrinėmis lemputėmis;
Trečia eilutė (Daytime running light with LED) – dienos žibintai su šviesos diodais;
Antroje lentelėje naudojami terminai:
Pirmas stulpelis (Passenger car Petrol) – keleiviniai automobiliai su benzininiu varikliu;
Antras stulpelis (Passenger car Diesel) – keleiviniai automobiliai su dyzeliniu varikliu;
Trečias stulpelis (Truck) – sunkvežimiai;
Pirma eilutė (Low beam during the day) – paprastų artimų šviesų naudojimas dienos metu;
Antra eilutė (Daytime running light with bulbs) – standartiniai dienos žibintai su kaitrinėmis lemputėmis;
Trečia eilutė (Daytime running light with LED) – dienos žibintai su diodinėmis lemputėmis;
Taigi matome, kad naudojant DŽ, kuro ekonomija net 90%.
Standartinės kaitrinės lemputės galingumas 50-55W, o šviesos diodo – 0.5 W. Įprastai viename LED dienos žibinte būna 4-5 šviesos diodai, iš viso – 2.5 W, tai yra 22 kartus mažiau, nei kaitrinė lemputė.
Manau kiekvienas supranta kur energina naudoja 55w lempute, kur nuo batarkės h*j uzdegsi ir kur nuo batarkės visus led uždegsi. baikit nesamonės šnekėt.