Peršokti prie turinio


Nuotrauka

pezo 806 1.9td 66kw nera traukos.gazo pedalas guminis.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 20:42

pezo 806 1.9td 66kw nera traukos.gazo pedalas kaip guminis butu ,traukos nulis,meta juoda duma.kuresi tiek siltas tiek saltas be jokiu problemu.bet neima jinai ne velnio.pakeiciau filtrus visu,tepalus,naujas interkulerio radijatorius,jaujas ausinimo radijatorius,{ GAL GAZO TROSAS NAUJA REIK PAKEIST GAL JIS JAU ISITAMPES IRA IR PILNAI NEATIDARO KURO MAN KAIP SPAUDZIU GAZA.GAL DELTO JIS TOKS NEASTRUS IR GUMINIS. jau nezinau net ka ir tvarkyt.


  • 0

#2 Pagalbos. Sokineja apsukos

Pagalbos. Sokineja apsukos
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 607 2,2 dyzelis. 2002 m.

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 21:59

Bandei diagnostika darytis?


  • 0

#3 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 23:10

tokiam nesidaro nes ce viskas mehanika.siurblys mehaninis,purkstukai paprasti mehaniniai.ce 95metu minivenas


  • 0

#4 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 23:37

O turbina kaip?


  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 15 - 22:43

Šiaip pagal metus jau gali būti ir ne viskas mechanika, gali būti vakuumu kompo reguliuojamos laisvos apsukos ir elektra reguliuojamas ankstinimas. Dėl užsiankstinusio degimo gali būti taip, bet tuomet variklis gerokai kalentų.

Iš teksto suprantu, kad autorius ne super gaudosi apie šitas paprastas kuro sistemas, todėl siūlau kreiptis į geriau nusimanančius žmones. Gedimas ten gali būti netgi viso labo kiaura turbos žarna arba kiaura žarnelė, paduodanti turboslėgį į siurblio galvą.

Dar vienas momentas - 66kw tampai cielos pusantros tonos, tai kažkokio stebuklo tikėtis nereiktų. Buvo šiuose boliduose ir galingesnių variklių, o iš dyzelių gamos turi silpniausią variantą. Tikėtis tokios traukos, kaip pas pvz VW Sharan 1.9TDI 66kw, nereiktų, nes tavo variklis senukas forkamerinis, o TDI - tiesioginio įpurškimo elektroniškai reguliuojamas.

O tai, ką čia parašei, neva sutvarkei, tėra profilaktika. Tepalus ir filtrus reikia ir taip keisti, o radiatoriai keičiami, kai jie prakiūra. Ieškomi ir taisomi yra gedimai, o ne profilaktiniai darbai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gruodžio 15 - 22:44

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2014 gruodžio 16 - 18:51

nu kaip uzspaudziu gerokai gazo,prasidarius langa girdisi toks snipstimas,svilpimas turbinos.


  • 0

#7 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 16 - 18:53

Jei interkulerį keitė, tai turėjo matyt plyšusias žarnas.


  • 0

#8 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gruodžio 16 - 21:49

itariu nusimovusia interkulerio zarna, gal kai keite nepriverze chamuto, nes minejai, kad is pradziu viskas buvo gerai, po keitimo, tai reiskia kazka netaip surinko arba nedarinko.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#9 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2014 gruodžio 20 - 10:17

nu pradzioi kaip pakeite viska buvo super bet po kaskiek laiko vel taspats pasidare.


ir labai girdis turbinos svilpimas kaip uzspaudi gazo daugiau.


  • 0

#10 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 gruodžio 20 - 10:26

Ieskok kiaurymes tarpe nuo turbos iki paemimo. Kiaurai pucia, is cia ir garsas ir dumai, nes misinys riebus. 


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 gruodžio 20 - 10:28

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gruodžio 20 - 10:30

tokiam nesidaro nes ce viskas mehanika.siurblys mehaninis,purkstukai paprasti mehaniniai.ce 95metu minivenas

nu tai kas kad paprastas mechaninis, geras meistras diagnostas ne tas kuris kompa pajungs klaidas pasakys,o sugebes bent monometra pajungus patikrint bent slegi turbo kompresoriaus


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 20 - 12:11

Susitvarkytų registraciją, tai būtų galima bandyt kažkur pasiūst.


  • 0

#13 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2014 gruodžio 31 - 13:14

viska sutvarke  pasalino visas bedas,trauke super, dingo duminimas ,kuresi super,tiek silta tiek salta ,galima ir dar padidnt trauka bet uztenka.ira meistru tikrai kur supranta savo darba.ir padaro iki galo viska.


  • 0

#14 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gruodžio 31 - 13:23

tai pasidalink kas per bedos buvo, gal ir kolegom pravers info.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#15 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2015 sausio 03 - 16:48

viena forsunke leido kura nebuvo net varinio ziedelio,kaskur gaude ora.plius turbinos kaskokia sklende pilnai neatsidarydavo,ar neuzsidarydavo nesuprantu as ten.tad pilnai turbina nebusdavo,


o kaip galia padidino nepasakoja,tik sake reikia pasidaryt kuro sistema orginalia tada gausis dar pakelt 10-20procentu.o pasmane kuro sistema perdaryta ateina slanga nuo bako pajunkta wolsvageno kuro filtras ir nueina i siurbly. nezinau delko taip perdaryta bet sako dauguma tai pasidaro.tokia sistema.leido salerka lauk tai perdarie ir gristamuosius uztempe nes ora per juos trauke ,o per ketvirta leido........... nes kaip buna neorginalus kuro filtras ,o perdarytas jis bune be pakaitinimo ten tipo visi davikliai junkes ir ttttt nelabai suprantu as ten.nes man buvo pakele galiai kiek imanoma sitam varikliui,bet ryte sunkiai kurdavos ir burbuliuodavo uztai kad kuro filtras neorginalus.


plius buvo pajunges per kompa sita modely bet tipo stovi kaskoki trys blokai pas toki peza,pasmane du pagauna kompas vieno nepagauna reiskes reik ieskot beduos kaskur,uztai nemato nieko,bet jai viska sutvarkius kad butu galima daryt diagnostika tada matytu kiek galima pariguoliuot kuro misini,ir padaryt kad vaziuotu super ir trauktu,nes islmpos riguliuot neimanoma nes nematai kiek kas ko pasidaro. tad galima ir tokius traktorius 1.9 td 66kw padaryt kad eitu ir trauktu kaip 2.0hdi. tik reike gera meistra surast kuris nusimano tokius dalykus ir netyngi zaist ir ekspermentuot o tokiu kaune tai beveik nera.


o diagnostika pasirodo darosi sitam modeliui,o as klydau.tik fyske deficitas tokia rast nes nevisi turi . masina sena.


  • 0

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 03 - 18:16

Filtras nuo VW pastatytas matomai dėl to, kad per originalaus filtro korpusą kažkur traukė orą, arba pašildymo termostatas strigęs virino kurą.

 

Tokiu atveju termostatas keičiamas geru naudotu, nes naujų nebelabai yra, dedasi trijų gumelių remontinis komplektas (jie neparsiduoda kaip komplektas, perkami tinkamų matmenų žiedeliai ir tiek) ir naujas kokybiškas kuro filtras, kuris užtikrina ne tik filtravimą, bet ir dangtelio sandarumą,  ir tuomet dažniausiai būna gerai. Dar tik aišku reikia sužiūrėti žarneles nuo vamzdelių iki filtro ir nuo filtro iki siurblio, taip pat grįžtamąsias, nes dažnai problema būna ne tik filtre, bet ir ten. Jau taip keli išgelbėti nuo sunkaus užsivedimo ir trukčiojimo gazuojant.

O dėl to, kad uždėjus VW filtrą neva mažesnė trauka, tai tegul neseka jie pasakų. To VW filtro (jei uždėtas gero gamintojo, o ne standartiškai Bugus, SCT, SFEC, JC, Filtron ar dar koks pigiausias šūdas, kurie dažniausiai naudojami dėl to, kad normalaus gamintojo šitoks filtras kainuoja nuo 35Lt, o gero ir nuo 50) pralaidumas yra tikrai didesnis už originalaus žemojo purflux'inio 190643. Taip pat, konstrukcija geriau dirbanti su oro burbuliukais, nes kuras imamas nuo filtro dugno, o ne viršaus, taigi nedidelis orinimasis nėra taip jaučiamas, kaip originaliam filtre.

O meistrų gerų yra, ir Kaune, ir ne tik Kaune, kurie šituos variklius ir šitas kuro sistemas kremta gerai, bet suprask, kad geri meistrai jų jau pradeda vengti ir kratytis, nes dabar bolidais su tokiais motorais jau pagrinde važinėja žmonės, kurie vengia už automobilio remontą mokėti adekvačius pinigus, tai iš tokio žmogaus dažniausiai už gerą darbą pinigų ir nepaimsi, o pigaus darbo ten nebeišeina daryti, nes reikia peržiūrėti ir sutvarkyti tiek daug galimų kintamųjų, kad tiesiog nesigauna pigiai.

Todėl kai kreipiesi su senu bolidu į rimtesnį dyzelistą, visuomet paminėk, kad nesiruoši taupyt ir reikia daryt normaliai, tuomet bus didesni šansai, kad imsis krimsti bėdas :)

Diagnostika jam tikrai darosi, ir ta fiškė, jei kalbi apie 30ties kontaktų rudąją, visai nėra reta ar tai deficitas, nes net kiniečiai ją prideda prie kiekvieno nors kiek pilnesnio Lexia komplekto. Bet vėlgi, geri meistrai vengia ja naudotis, netgi ją turėdami, nes netgi . O prie kažkokių blokų su ta ruda jungtimi dažniausiai nesijungia dėl to, kad kiniečių būna prastai sulituotas adapteris.

Aš iš vieno diagnosto tos jungties adapterį šiaip gavau tiesiog dovanų, todėl, kad jis sakė nebenori jos turėti ir nebenori, kad žmonės su tomis jungtimis važiuotų pas jį diagnostikai :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 03 - 18:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 kaukas

kaukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:peugeot 806

Parašyta 2015 sausio 04 - 11:12

tai kuri kuro sistema ira gera,ar kuri ira perdaryta ir stovi vw kuro filtras, ar kuri ira orginali?


nes ce kiek meistru ira tai tiek ir skirtingu nuomuoniu :doh:


  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 04 - 13:59

Originalas, jei veikia, visada geriausiai, o pats VW filtrus statau tik šūdamobiliams, ir tai saviems, kai originalo nebesinori tvarkyti dėl laiko sąnaudų, o važiuoti beliko mašinai tik keli mėnesiai.

O normaliai sutvarkytas originalus yra geriau tuo, kad turit kuro šildymą, žiemą per ekstremalius šalčius truputį ramiau dėl kuro kokybės, pigiau kainuoja ir paprastai keičiasi pats filtras ir t.t.

O kuro sistema tai čia ir tėra pats filtras pas tamstą, manau. Ten juk primityvu, nes siurbia pats kuro sriublys per filtrą tiesiai iš bako, tai ar per originalų, ar per Golfo filtrą, tai kuro sistema nesikeičia, tik pats filtras kitoks. Na, dar ten yra ir kriaušė, kuri kartais veikia, kartais ne, būna perkelta į kitą vietą ir pan... Bet čia irgi maža modifikacija, nieko ten neįtakojanti, jei padaryta tvarkingai be ekstremalaus kanalo skersmens mažinimo.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0