Peugeot expert degimo metkos
#1
Posted 2014 December 24 - 18:55
#2
Posted 2015 January 01 - 20:09
#3
Posted 2015 January 02 - 02:58
Pirma, tai parašei per šventes, kai žmonės daugiau prie šeimų ir draugų, negu prie kompų ir autoforumų.
Antra - su didžiaisiais kablais važinėjančių čia mažokai.
Trečia - jei kalbi apie RHX motorą, tai ir statę žymes ir keitę diržą ir t.t., bet jokių atveju ne statę degimą. Degimas statosi seniems bienzams, kur pagrindinis diržas suka paskirstytoją (per tarpinį veleną ar tiesiogiai) arba dyzeliams, kurie turi linijinius arba skirstytuvo tipo siurblius. Tavo variklis su Common rail kuro sistema, todėl degimą stato kompas.
Alkūniakas kaiščiuojasi per po starteriu esančią skylę, kurios diametras tiek bloke, tiek smagraty 8mm. Velenėlis kaiščiuojasi per jo skriemulio stebulėje esančią įpjovą, kurios plotis 8mm, kaip ir skylės galvoje po ja. Ir visa tai gan aiškiai parodyta autodatoje. Bet jei dar vistiek truputį neaišku, tai tos procedūros puikiai parodytos Citroen C5, Peugeot 307 ir 406 Haynes manualuose.
Siurblys gali turėti skylę kaiščiui, bet gali nesukti dėl jos galvos, nes kurą skirsto po cilindrius ne siurblys, jis tik kelia ir reguliuoja magistralės slėgį.
Beje, autodatoje dar aprašyta ir teisingai, ką reikia daryti su tais trimis varžčiukais, kuriais prisuktas alkūniako skriemulys prie savo stebulės, kad po dirželio keitimo neištiktų dalykas, kuris vadinamas - nėra sinchronizacijos.
Beje, jei dirželį ruošies dėt atgal esamą, tai gali nesukt galvos dėl tų kaiščių ir susipaišaliot su baltuku tas žymes pats, nes visi skriemuliai čia fiksuoti šponkėmis
Edited by tadas1991, 2015 January 02 - 03:02.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users