Sveiki,kas gali buti Peugeot 607 2.2hdi 1-ame begyje nera galios.uzspaudziant gaza spaudimas prie sedynes truputi pasijaucia tik nuo 3000rpm...
Peugeot 1ame begyje nera galios
#1
Posted 2015 January 02 - 16:04
#2
Posted 2015 January 02 - 17:57
O kitomis pavaromis viskas gerai?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2015 January 04 - 12:08
joo kitomis normaliau bet ir tai pagavus apie 2000rpm.
#4
Posted 2015 January 04 - 13:30
O gal apsukos kyla, bet nespaudžia prie sėdynės?
#5
Posted 2015 January 04 - 16:23
jo butent, apsukos kyla bet prie sedynes nespaudzia.kas galetu but?.pas mane fap isimtas-isprogramuotas.oro srautas tvarkoi.
#6
Posted 2015 January 04 - 17:33
Jei yra tas pats kaip galvoju, tai sankaba baigiasi ir buksuoja.
#7
Posted 2015 January 04 - 18:18
ne del sankabos tai tikrai viskas tvarkoi
#8
Posted 2015 January 04 - 18:22
ne del sankabos tai tikrai viskas tvarkoi
Tai kaip tada apsukos kyla neproporcingai greičiui, o traukos nėra?
#9
Posted 2015 January 04 - 19:27
tai cia 1 ame taip.Bet omeny ka noriu pasakyt kad nera galios..reikia i zieda staigiai isokt ar ka tai zinai..ant mazesniu sukiu tarkim nuo 1500rpm tai nuspaudi dugna ..,laikai apsukos kyla,taciau traukos nesijaucia nu jau pagavus 2000,2200rpm pasijaucia toks smugis i nugara bet trumpam..juolab kad ji cipuota..galvoju pats gal intercooleris ..gal Egr..,bet manau jai egr tai dumintu ir isvis buka masina butu.
#10
Posted 2015 January 04 - 19:43
atjunk vakuma nuo oro padavimo sklendės.paciam variklio priekyje,nuėmus apdaila.
#11
Posted 2015 January 04 - 20:13
cia tiksliau kur jis randasi?
#12
Posted 2015 January 04 - 21:05
cia tiksliau kur jis randasi?
http://peugeot-club....leniia-pnevmod/
susirandi šita puslapi.raudonai pažymėta su rodykle 2,2 hdi,bet atjungi neta kur pazymėtas o viršutini ir šlangute užglušini.
#13
Posted 2015 January 04 - 21:36
dekui kenis222.rytoi pabandysiu ,jai pasiteisins ok:)
#14
Posted 2015 January 04 - 22:55
Siaip tas variklis ir turi traukt realiai nuo 2000RPM nieko nepribursi, bet intercooleri butinai pasiziurek ar nera apsisamanojes daug duoda ytakos.
#15
Posted 2015 January 04 - 23:28
Nesuprantu kokie ten pas jus varikliai, jei pirma pavara nuo 2000 pajaučiat trauką
#16
Posted 2015 January 05 - 14:07
keistas dalykas.turiu dar mazda 6 2.0 dyzeli 89kw common railas sukimo momentas 310Nm..bet lyginant trauka su Peugeot 607 2.2Hdi tai kaip diena ir naktis..buvom sustate ..tai piezas gavo malku.. nors sakau pas mane dar cipuotas..
#17
Posted 2015 January 05 - 14:21
Įdomu, kaip ir kieno jis čipuotas. Gal čipe čia ir problema
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2015 January 05 - 14:25
Cipuotas Kaune startline.lt,ne del cipo tai ten viskas normaliai..sakau dar pats galvoju gali but intercooleris koks apauges š.... ,nes apacioj jo matosi tepalo is isores taip normaliai apsibuzoje..tai pageres orai reiks ziuret..dar gal ir Egr prasivalyt profilaktiskai..tik jau kad prie jo labai durnas priejimas..
#19
Posted 2015 January 05 - 14:29
O gal skylė radiatoriuj, jei tepalas matosi?
#20
Posted 2015 January 05 - 14:34
keistas dalykas.turiu dar mazda 6 2.0 dyzeli 89kw common railas sukimo momentas 310Nm..bet lyginant trauka su Peugeot 607 2.2Hdi tai kaip diena ir naktis..buvom sustate ..tai piezas gavo malku.. nors sakau pas mane dar cipuotas..
Del lenktyniu , tai motorus ir auto, lyginti tik pagal variklio galinguma nesamone.Yra daug veiksniu kuriu turi itakos auto traukimui.Bet cia atskira tema.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users