nu nezinau del skyles..reikia ziuret taip sunku ir ka sprest:)
Peugeot 1ame begyje nera galios
#21
Posted 2015 January 05 - 14:41
#22
Posted 2015 January 05 - 23:14
Jei apauges tai paliubomu bus skyle ir leidzia tepala logiskai. Cia net jei ir ne del to problema vis tiek geriau gazas reaguos butinai pasikeisk nes 2.2HDi su tuo gazo velavimu vos ne visi turi bedu.
#23
Posted 2015 January 06 - 17:14
definedt, sakai intercooleris daug itakos traukai turi?
#24
Posted 2015 January 10 - 19:39
Pas mane tik 1mam visa galia, 5tam jos nėra
#25
Posted 2015 January 12 - 11:58
siaip pas mane isvis dar keistas toks dalykas 5 ame begyje daleiskim mini ,paspaudi gaza trauka jaucias bet netokia..o kai vaziuoji 5 am su aotopilotu rankenele palaikai i virsu kad gazuotus pritraukia gerai..net esu bandes vaziavau be autopiloto paemiau 190 su autopilotu 205km/h ir daug staigiau..va tokiu bajeriu tai as nesuprantu kaip tai gali but:D
#26
Posted 2015 January 12 - 12:04
#27
Posted 2015 January 12 - 14:06
tai pas mane ir pats gazo pedalas labai lengvas taprasme labai lengvai spaudziasi..ir taip pat pakrites jisai ..trosas polaisvis
#28
Posted 2015 January 12 - 14:33
#29
Posted 2015 January 12 - 14:39
Klausimas gargamel.
Jinai buka ar tik tau taip atrodo? 2.2HDi nera tas motoras RAKETA. Bet jei jau remapinai, tai matyt supranti kas traukia kas ne. Mazda 6 lyginti su Peugeot 607 visiskai nelogiska, mazda mazesne lengvesne ja lygint su 407.
O tu apie vaakuma taip ir neatrasei, atjungei ar ne? Ir ar tikrai vakumai geri pas tave? Diagnostika dareisi? Kokie oro srautai, kokie slegiai?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#30
Posted 2015 January 12 - 16:40
Laimonas,mazda 6 svoris 1550 tuscia Peugeot 607 1610 tuscia ..Sukimo momentas mazdos 310nM,Pas Peugeot 314Nm..bet jau minejau kadtrauka zymiai skiriasi:),o del to vakumo taip atsijungiau uzglusinau ta slangele didelio skirtumo nepajutau.Tada Kaune kai cipavau tai jis man sake :pas tave kazkas su turbinos slegiu tipo permazas..poto nuvariau i klaipeda kretingos gatvej cia pas Audriu berods..jis padare diagnostika sako buvo kazkur kiauru slangeliu ..o del tos turbinos pucia normaliai..
#31
Posted 2015 January 12 - 17:57
Is kur tokie duomenys? Taigi tas japoniskas silkiu skardines brolis tokios plonos skardos, kad neimanoma jam tiek svert...
Pirmoji Mazda 6 su 2.0 dyzeliniu varikliu:
SEDANAS: 1385Kg (nekrauta);
UNIVERSALAS: 1440Kg (nekrautas);
HECBEKAS: 1410Kg (nekrautas);
Peugeot 607 svori nurodei teisinga.
Taigi 225Kg, tai didziulis skirtumas, pabreziu, DIDZIULIS. Gamintojai del 15kg vercias per galvas del performanco. Isodink i mazda papildomai 2 vyrus ir viena moteriske (zodziu masinoj bus 4 zmones), turesi 225Kg ir tada pasidraginkit
O kas del traukos, pasiskambink man susitarsim, paziuresiu ar tikrai parametrai geri ir bus aisku kodel ji buka. Bet kazkodel manau jog bus pas tave su vaakuminem slangelem beda. Nebent is tikro tavo masina traukia, bet jau reikia stipresnes ir psichologiskai truksta tu arkliu. 99% nedirba turbina taip kaip turi dirbti, o priezasciu gali buti kelios.
Edited by Laimonas, 2015 January 12 - 18:02.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#32
Posted 2015 January 12 - 21:11
Nu blin ziuriu i automobilio registracijos liudijima Mazdos ,G raide (mase be krovinio) 1550kg..siuo metu ne Klaipedoje as,bet kai busiu pasuksiu tau gal issisprestu problemos tada
Edited by gargamel, 2015 January 12 - 21:12.
#33
Posted 2015 January 12 - 22:35
Tiesa, jei esi Kaune, susirask klubieti pauliusj.
Jei Vilniuje tada Tauriu.
Edited by Laimonas, 2015 January 12 - 22:36.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#34
Posted 2015 January 13 - 23:38
#35
Posted 2015 January 13 - 23:58
Juk Taurius tiek kaune ir vilniui, dazniau kaune, nebent kas nors pasikeite...
Atvirkščiai.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users