Pirma išsiaiškink, ar vibruoja visa mašina, ar tik variklis, o gal tik pats kuro siurblys. Jei variklis nevibruoja, o vibruoja tik siurblys - apžiūrėk gerai jo tvirtinimo visus keturis elementus - trys flanšo veržlės ant špilkų ir vienas spec.varžtas su veržle siurblio gale po vamzdeliais.
Vienu atveju, kai buvo būtent tokios vibracijos, esu radęs siurblį besilaikantį vos ant vienos veržlės. Minėtu atveju, vibravo išskirtinai tik siurblys, o pats variklis - ne daugiau, nei dyzelinio variklio normos ribose. Kitos dvi špilkos buvo nutrūkusios ar nutrauktos dėl perveržimo arba nedaveržimo, o galinis varžtas buvo priklijuotas su klijais, bet veržlė ant jo nei priveržta, nei išvis uždėta... Keista, kad neiškrito. Su vibruojančiu pedalu važinėta dafiga laiko, kokius metus. Keista, kad tas likęs nenutrūko...
Ta žarnelė siurbliui "praneša" apie turbinos slėgį, t.y. didina kuro kiekį taktui, priklausomai nuo turbinos slėgio.
Jei nuotrauka tavo paties auto - susitvarkyk tepalo matuoklę. Pigiai kainuoja, bet su tokia tavo variklyje pastoviai trūksta gal kokio litro tepalo, tas labai ne į naudą. Jei matuoklė uždega tik lemputę, tai jei ji veikianti, uždega tada, kai varikly tepalo trūksta jau labai stipriai ir matuoklė vos pasiekia.
Edited by tadas1991, 2015 January 04 - 19:50.