Moki pats virint?
#21
Parašyta 2015 sausio 05 - 18:06
#22
Parašyta 2015 sausio 05 - 20:40
gaila dar nespejau ismokti.
tiesiog nesinori kisti i masina kuri jau beveik laikas i uztarnauta poilsi
#23
Parašyta 2015 sausio 05 - 20:42
Apie tai ir šneku, kad žmogui nemokančiam virint viskas atrodo paprasta.
Kai paduoda duslintuvo bakelį, ten likus surūdijus popiera ir sako suvirink, kempu turi eit. Taip ir norisi tuo bakeliu duot per galvą
#24
Parašyta 2015 sausio 06 - 00:37
Tai kad nėra tokia tragedija tą kronšteiną pakeist. Siurblys nusiima be diržo ėmimo, bet aišku tam reikia škyvą prisisukt prie būten šio kronšteino. Vis dėl to, sugalvočiau, kaip tą škyvą pririšt, kad dirželis neatsilaisvintų ir neperšoktų, kokiu nors šniūrėliu ar viela prie garažų lubų ar vartų, svarbu, kad temptųsi link mašinos priekio tinkamu kampu, o paskui, prisukęs kitą kronšteiną, jau škyvą galėsi normaliai pastatyt. Būtų senovinis 1.9TD, kur interkūleris viršuj ir diržo dangteliai su klipsiukais, būtų išvis lengvas darbelis. Na, šitam ne taip malonu, nes labai trukdo du dideli plastikiniai turbos vamzdžiai nuimti viršutinį dangtelį, o juos nuimt neįgudusiam - problema. Bet jei jis jau praeitų diržų keitėjų sulaužytas ar aplaužytas - tuomet galima nebesukt galvos, nes sulaužyti nusiima daug lengviau.
Šiaip, siurblį nuimt tvarkingai per porą valandų galima, gal ir greičiau. Su kokia problema susidursi, keisdamas kronšteiną, kad teks pareguliuoti siurblio kampą po to, nes statant siurblį į tą patį kronšteiną - pasižymi jo pasukimo kampą kirstuku, o šiuo atveju tas nebegalioja...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 06 - 00:39
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Parašyta 2015 sausio 06 - 00:41
Su kokia problema susidursi, keisdamas kronšteiną, kad teks pareguliuoti siurblio kampą po to, nes statant siurblį į tą patį kronšteiną - pasižymi jo pasukimo kampą kirstuku, o šiuo atveju tas nebegalioja...
Šitą problemą manau eitų išspręst pasimatuojant kokio kampo atstumą nuo galvutės ar bloko.
Suprantama ne medžiaginiu metru
#26
Parašyta 2015 sausio 06 - 06:49
Geriausiai tai, aišku, po tokios procedūros su tinkamais įrankiais degimą pastatyt, bet kad net ale rimtuose dyzelių servisuose mačiau kaip iš klausos stato seniems siurbliams. Tai po tokio vaizdo pasižiūri ir susiparini - pasirodo, jei pačiam yra pavykę pastatyt iš ausies degimą taip, kad kurtųsi prie šalčių normaliai ir kuro sąnaudos būtų geros, tai dar tik truputį pasimokyt ant klientų mašinų ir įgaut patirties ir gali save vadint profesionaliu dyzelistu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2015 sausio 06 - 12:32
Na va siuo metu prie 20 virs uzkuriu is puses apsukimo
o po to prastas meistras gali priknisti kad uzsiknisi su ta masina
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0