Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 307sw 2,0 hdi alkūninio veleno padėties daviklio gedimo klaida


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 06 - 18:50

Sveiki,

 

Mašina Peugeot 307sw 2004 m. 2.0 hdi 79 kw. Ryte neužsikūriau nors iš vakaro dar parvažiavau ir jokių problemų nebuvo. Diagnostika parodė, klaidą dėl alkūninio veleno padėties daviklio. Kaip ir viskas būtų buvę valio jį pakeitus, bet meistrai patikrino ir sako kad jis geras. Laidus patikrino iki ECU ir priėjo išvados, kad blogas ECU. Ar gali taip būti, nes pabandymui rasti tokį pat ECU jį pririšinėt ir t.t. daug reikalų ir manau tai daryti vertėtų tik jau įsitikinus kad jis blogas. Kiek girdėjau tie ECU nėra jau tokie dažnai gendantys. 

Su vienu žmogum pasitarius davė mintį, kad jei rodo veleno padėties daviklio sinchronizacijos klaidą, tai gali būti ir tai, kad pagrindinis diržas pasislinko ar kaip čia pavadinus. Kažkada diagnostiką darant manęs klausė ar veikia autopilotas, o jis pas mane tai veikia tai neveikia, tai meistriukas sako tai yra dėl to  kad netiksliai diržą uždėjo.. tai gal čia iš to paties blogo diržo uždėjimo viskas ir plaukia? Ką manot? Verta to ECU ieškot? Meistrams daviau mintį dėl diržo patikrinimo, tai sakė ryto pažiūrės.


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 07 - 00:05

Velenėlio daviklis irgi yra toks, tai dėl sinchronizacijos klaidos dar nepasakyčiau, kad būtent veleno daviklis kaltas. Taip pat, jei meistrai darė diagnostiką su universalia įranga, o ne Lexia, tuomet galėjo ir suklysti, nes universalūs kartais būtent rodo, kad nėra sinchronizacijos, nors Lexia prijungus viskas tvarkoj. Patį kompą kaltink vos ne paskutinėj vietoj.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 07 - 17:14

Tai va, kad diagnostiką daryti daug kas moka (prisijungt kažką ir klaidas nuskaityt), tik nedaug kas moka iš tų klaidų kažką interpretuoti ir nustatyti tikrąjį gedimą. Tai kaip suprantu jei meistras norės lupt kompą lauk tai pasieškoti kito serviso :)? Ir išvis ar ECU gedimas gali įtakoti neužsivedimą? Girdėjau, kad alkūninio veleno  klaidą pežuose išmeta visada pasukus ilgiau starterį ir mašinai neužsivedus. Yra čia kažkiek tiesos?


  • 0

#4 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 09 - 10:41

Sausio 9 d. Sninga. Mašina jau trečiame servise. Nuo pirmadienio niekam dar nepavyko užvesti... 


  • 0

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 sausio 09 - 11:15

Sausio 9 d. Sninga. Mašina jau trečiame servise. Nuo pirmadienio niekam dar nepavyko užvesti... 

 

Kokiame mieste tokie geri servisai?


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 09 - 12:03

Vilniuj veiksmas vyksta. Ištikro servisų nekaltinu nes į pirmą nutempiau dėl to, kad galvojau užteks kuro filtrą pakeist nes dėl jo jau turėjau problemų. Kadangi tai nepadėjo o diagnostikos jie nedaro tai teko rinktis kitoj gatvės pusėj esantį ir juo labiau kad atėjęs meistriukas nustatė tą daviklio gedimą ir patikino kad pakeitus viskas bus ok. Deja teko trečio pasiieškoti, tai dabar laukiu naujienų, nes variau pagal rekomendacijas kaip pas patikimą ir gerą meistrą. Dėl visa ko dar užsiregistravęs į Citroligoninę, na bet tikiuosi nebereikės į 4 servisą tempti. 

P.S. Diržą tikrino sakė nenušokęs.


Šį pranešimą redagavo Gerberis: 2015 sausio 09 - 12:04

  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 09 - 13:02

Pas mane tik benzas ir 407 sinchro klaida mete, kai dirzus keite ir neturejo meistriukas vieno tinkamo irankio metkei uzfiksuoti, tai surinkus atgal, sunkiai uzsivesdavo, is kazkelinto karto uzsivesdavo, matyt kol pataikydavo sinchro. Nu paskui aisku pasidare irankiuka ir perdejo is naujo ir viskas tvarkoje yra.

Taip yra su kai kuriais varikliais. Pagrinde ypač su tais, kuriems alkūninio veleno skriemuliukas yra be šponkės. Negarantuoju, ar 2.2 EW benzinams toks skriemuliukas būna, bet 1.8 ir 2.0 su 16V tikrai būna, nes teko susidurti ir užsirauti. Aišku, prieš tai buvau daręs variantą su fiksuotu skriemuliuku, kur didysis skriemulys ne ant centrinio varžtų, o ant keturių mažiukų, todėl galvojau, kad ir ten taip bus. Išardęs ir supratęs, kame reikalas, turėjau paskambinti klientui ir pasakyti, kad padarysiu, bet užtruks truputį ilgiau, t.y. iki kitos dienos. Kadangi klientas buvo draugiškas, tai labai ir nesupyko, o aš ramiai susiradau medžiagų ir pasidariau pakankamai tikslų įrankį tam reikalui.

Tą šponkę ten įmanoma įdėti, tik reikia standartinę truputį modifikuoti, nupjauti gabaliuką, bet įrankis bent daugmaž tikslus vistiek reikalingas, nes smagraty skylė berods 10-12mm, o variklio bloke, jei neklystu, apie 30mm, tai darant taip sakant iš akies, per dantį nepataikyt lengva. O taip pat, reikia dar ir pastatyti teisingai velenėlių skriemuliukus, kurie būna ant stebulės prisukti trim varžteliais ir pagal naujo dirželio ilgį reguliuojasi. Jų galima ir nejudinti ir dėti pagal seną, bet turiu variantų, kai jų nepajudinus - atsiranda synchro klaida arba garsiau dirba variklis.

O mietkė su įdėta savadarbe šponke sutampa puikiai, tikrinau ir mačiau, nes įtempus dirželį neužremia kaiščio ir jį galima ištraukti ranka. Variklis po tokio dirželio keitimo irgi veikė gerai, žmogus jau pusmetį nesiskundžia, vadinasi būdas pasiteisino. Šponkę dėjau dėl to, kad labai norėjau išvengti galbūt ne idealiai pagaminto (originalaus PSA įrankio juk nepirkau) savadarbio įrankio paklaidos, o ten ir pusė milimetro jau daug reiškia, kai nori, kad EW ir važiuotų, kaip EW, o ne kaip XU :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 14 - 19:53

Pasiėmiau pagaliau savo Peugeot. nežinau kaip tas tiksliai daiktas vadinasi lyg ir paskirstymo velenėlis ir ties jo ašimi yra toks išsikišimas. Tai va jis buvo nulužęs. Pakeitė tą dalį ir dar vieną daviklį nes sakė jau nuo tikrinimo sutrintas. Viskas būtų kaip ir valio, mašina važiuoja tik trauka dingo  :doh: nu ir nesiseka man. Kyla apsukos iki 2000 normaliai, po to buka. Kai virš 2000 jau sunkiai bėgėjasi. Klaidos jokios nemeta. Man yra panašiai buvę, bet tada klaidą metė ir apsukos iki 2000 buvo ribojamos. Tada praplovė ultragarsinėj vonelėj kuro matuoklę ar kaip ji ten vadinasi (toks mikroskopinis tinklelis) ir viskas susitvarke. Sakau gal betikrindami ten ji nuciupinejo... gali taip buti? 

 

Tiksliau kuro slėgio reguliatorius o ne matuoklė ji vadinasi, Dar prisiminiau, kad problema buvo atsiradusi po kuro filtro gedimo. Dabar irgi kuro filtras buvo keistas tai garantuotai bus tas pats. Gal žinot kas galėtų praplauti? 


Šį pranešimą redagavo Gerberis: 2015 sausio 14 - 20:34

  • 0

#9 Gerberis

Gerberis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2015 sausio 15 - 14:14

Šiandien galutinai problema išspręsta. buvo nušokusi šlanga nuo hamuto kuri pačiam nuo gale už variklio. Tai va tokios naujienos.... padiskutavau forume su savim... Na gal kam nors padės ateity  :good:


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0