Sveiki, yra tokia problema, kad perdaze man priekini bamperi ir kapota. Lakavo 2 kartus. Atidave masina pilnai neisdziuvus lakui, o dar pradejo lietus lyt.. Kita diena tiek ant bamperio ir kapoto atsirado daug pilku demeliu.. pavirsius kaip kur toks grubus gan. Lakas isdziuvo galutinai, o demeles pasiliko. Palyjus lietui ju padaugeja, jei sausa sumazeja... Tai klausimas butu toks, ar uztektu lako poliravimo? ar Reiktu jau silfuot? Veliau idesiu foto kaip atrodo.
![Photo](https://peugeot-klubas.lt/uploads/profile/photo-thumb-82776.jpg?_r=1423268342)
#1
Posted 2015 January 13 - 20:25
#2
Posted 2015 January 13 - 20:41
Nieko tau tas šlifavimas nenaudingas. Jis naudojamas šalinti nelygumams ir dulkėms. Nusipirk vidutinio numerio 3M pastos, arba chemiškai veikiančio T-cut. Sutrinsi gerai ir dings dėmės.
Labai jau skubėjai atsiimti...
#3
Posted 2015 January 13 - 21:00
Tai vat tame esme kad ne mano kalte, o to kuris daze, paime ir isvare is kameros.. Buciau zinojes kad neisdziuvo dar dar buciau laikes kameroje. Na svarbu kad pades sutrinimas, dekui Jimmy.
#4
Posted 2015 January 13 - 21:03
Tai jam ir pasiūlyk su pasta paprakaituot. Juolab, jei dažo, tai ir poliravimo mašinėlę privalo turėt, nes rankiniu būdu - onanizmas...
#5
Posted 2015 January 16 - 17:29
Taip pat gal zinot kokiomis priemonemis efektyviausiai butu galima panaikint smulkius ibrezimus? dauguma ibrezimu nekabina nago, aisku yra ir giliu, ten jau be sansu isnaikint.
#6
Posted 2015 January 16 - 21:51
Švitrinis 2000-2500 (šlapiai) ir poliravimas. Tik su švitriniu nepiktnaudžiauk. Geriau mažas įbrėžimas, nei pratrintas lakas...
#7
Posted 2015 January 16 - 22:36
Dekui
#8
Posted 2015 February 02 - 02:08
#9
Posted 2015 February 02 - 18:22
Lituotas bamperio vietas pirmąkart pratepk plaušiniu špaklium (yra pirkti mažais indeliais). Jis savyje turi stiklo pluošto siūlelių, todėl saugo nuo eižėjimo. Vėliau, galutiniam išlyginimui, naudok paprastą.
Tik nežinau, ar ką sutaupysi dažydamas tik toje vietoje. Geriausias atvejis - sušveitus gruntą, visą bamperį sušiaušti (labai kruopščiai) švitriniu nr 2000, arba specialia šiaušimo pasta. Gruntuotą vietą "numojuoji" keliais sluoksniais dažų ir lakuoji visą bamperį. Kitokiu atveju, gausi šveisti ir poliruoti lako perėjimo matinę ribą. Tai užima nemažai laiko, o ir ne visiems gaunasi, kad nesimatytų.
Mane užknisdavo klientai, kai atlėkdavo dėl mažos rūdelės ar įlenkimo ir prašydavo nedažyti visos detalės, o pirštu apibraukdavo kelių cm spinduliu - "va tiek". Tekdavo paaiškinti, kad "va tiek" - tik špakliaus ribos, antra tiek - grunto, trečia tiek - sušiaušimas dažams. O kur dar lakas? Pravedus lekciją, dauguma suprasdavo...
Edited by Jimmy, 2015 February 02 - 18:23.
#11
Posted 2015 February 03 - 17:47
Kažkodėl iš pirmos foto susidariau įspūdį, kad prieš buferio ruošimą nebuvo naudotas plastofix'as. Jei aš teisus, tai ateity visi dažai nubyrės.
Lieku prie savo nuomonės - daryk visą, juolab spalva - "kibirinė".
P.S.: prie nusilupusių vietų pradžioj prikišk antgalį su suspaustu oru. Beveik duočiau tiubeteikon prišikt, kad dažai sėkmingai nuo to lupsis toliau...
#12
Posted 2015 February 03 - 18:42
Also tagged with one or more of these keywords: Peugeot, 406
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users