Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Boost gauge į XUD11BTE


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 31

#1 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 15 - 17:15

Sveiki, kolegos forumiečiai,reikia Jūsų pagalbos.

   Gavau štai tokį paprastą vakuminį boost gaugę (nežinau kaip Lietuviškai jį vadinti) ir noriu įsidėti į savo P406 2.1 td. Kiek žinau reikia gręžti į žarną tarp intercoolerio ir įsiurbimo kolektoriaus, jei klystų pataisykit.

Štai nuotrauka kur aš įsistačiau, reikalas tas, jog pajungus, mano boost gauge ant laisvų rodiklytė šokinėja kai patrakus, o užgazavus iki 3k rpm pakyla tik iki 0.3-0.4bar ir tai visaip pasišokinėdama, o ne pastoviai gražiai kaip reikėtų, realiai nieko nerodo taip galima sakyt, tai ar aš į blogą vietą istačiau ar kokia velnia. 

   Realiai trauka nesiskundžiu, turbina tikrai veikia, gal ne kaip turėtų, bet dirba.  :dntknw:

Būsiu dėkingas už bet kokią pagalbą. 

 

10922165_783004365104874_380263083_n.jpg                  10934468_783004385104872_565250034_n.jpg   

  • 0
Nuotrauka

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 15 - 17:31

Užtat, kad pigieną dedi, tai tas prietaisas ir tikriausiai normaliai neveiks. Čia įtariu, kad yra paprastas manometras su spyruokle ir be jokios stabilizavimo sistemos, tik mandrai pavadintas.

Šioje vietoje galima jungti, iš esmės galima bet kur tarp turbinos išėjimo ir kolektoriaus su galva sujungimo, bet žarnos nebūtina gadinti, nes manrods kažkur turėtų būti žarnelė iš interkūlerio į slėgio daviklį, tai ten pastačius trišakiuką, galbūt būtų nereikėję nieko gadint.

Pabandyk pasijungti tą savo "gaugę" prie kompresoriaus ar kad ir rankinės pompos ir pažiūrėk, ką ji tada rodys, lyginant su gerai veikiančiu kompresoriaus ar pompos manometru. Rodyklė turėtų stovėti stabiliai tokiu atveju.

O įsiurbimo kolektoriuj slėgis nėra toks stabilus ir nekintantis, o keičiasi daug kartų per sekundę, t.y. juda, todėl visų lenktynininkų bandymai ten prisijungti paprastus manometrus dažniausiai nuėjo perniek. Berods padeda, kai manometras su glicerinu. O normaliai veikiantys prietaisai dažniausiai būna elektroninio principo.

Tavo pežiaus darbinis turbo slėgis yra 0.85-0.96. Visai normalu, jei turbina senutėlė, kad tiek nebeįpučia, ir tas 0.4 neskamba taip nerealiai, kaip tau atrodo. Kalbant su senaisiais meistrais, tai tų senųjų variklių turbinoms padarius jų gamyklinius slėgius - daugumai nusivylusių senųjų dyzelių varikliais vairuotojų grįžta dvasia ir tikėjimas "diesel power" :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 15 - 17:39

Užtat, kad pigieną dedi, tai tas prietaisas ir tikriausiai normaliai neveiks. Čia įtariu, kad yra paprastas manometras su spyruokle ir be jokios stabilizavimo sistemos, tik mandrai pavadintas.

Šioje vietoje galima jungti, iš esmės galima bet kur tarp turbinos išėjimo ir kolektoriaus su galva sujungimo, bet žarnos nebūtina gadinti, nes manrods kažkur turėtų būti žarnelė iš interkūlerio į slėgio daviklį, tai ten pastačius trišakiuką, galbūt būtų nereikėję nieko gadint.

Pabandyk pasijungti tą savo "gaugę" prie kompresoriaus ar kad ir rankinės pompos ir pažiūrėk, ką ji tada rodys, lyginant su gerai veikiančiu kompresoriaus ar pompos manometru. Rodyklė turėtų stovėti stabiliai tokiu atveju.

O įsiurbimo kolektoriuj slėgis nėra toks stabilus ir nekintantis, o keičiasi daug kartų per sekundę, t.y. juda, todėl visų lenktynininkų bandymai ten prisijungti paprastus manometrus dažniausiai nuėjo perniek. Berods padeda, kai manometras su glicerinu. O normaliai veikiantys prietaisai dažniausiai būna elektroninio principo.

Tavo pežiaus darbinis turbo slėgis yra 0.85-0.96. Visai normalu, jei turbina senutėlė, kad tiek nebeįpučia, ir tas 0.4 neskamba taip nerealiai, kaip tau atrodo. Kalbant su senaisiais meistrais, tai tų senųjų variklių turbinoms padarius jų gamyklinius slėgius - daugumai nusivylusių senųjų dyzelių varikliais vairuotojų grįžta dvasia ir tikėjimas "diesel power" :D

Taigi išvada ta jog įsidėjau geroje vietoje žarnos, tačiau bėdos gali būti su gauge, tai tada pabandysiu aš jį kur nors papust ir pažiūrėt kaip elgsis, na taip, pirkau jį gan pigiai, todėl ir susidomėjau ir nepagailėjau išbandyti, nes senai norėjau įsidėti, bet vis kaina atbaidė ;) 


  • 0
Nuotrauka

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 15 - 17:42

Iš esmės, tai praktiškai visiškai nereikalingas žaisliukas. Nebent tik situacijos stebėjimui, ar neperpučia, bet su Lucas Epic tam turėtų būti uždegama variklio klaidos lemputė. O kad nedapučia, tai pagal trauką jaučiasi.

Bet žiūrėk, gal kaip nors ir pavyks jį pasileisti.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 15 - 17:43

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 sausio 15 - 19:15

buvau i savo ex 2,5 isidejes. irgi papigus buvo. pute iki 1,4 berods stabiliai.

Turbinos slegi reikia matuoti esant apkrovai, t.y vaziuojant.


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#6 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2015 sausio 15 - 19:34

del drebejimo, bandyk idet https://www.autoaibe...106090?typeno=0man pagelbejo drebejima. tik nedidink skyles, nes vel drebes.


  • 0

#7 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 15 - 20:06

Aš bandžiau vietoj stovint tik pagazuot, važiuojant nebandžiau, bet teoriškai ir vietoj turi rodyt ;) 


  • 0
Nuotrauka

#8 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2015 sausio 15 - 20:26

Aš bandžiau vietoj stovint tik pagazuot, važiuojant nebandžiau, bet teoriškai ir vietoj turi rodyt ;) 

teoriskai... is kur ten tau bus galia? matuoti reikia 3 pavara i kalna ir stebek ka uzpus :) tada jau bus teisybe plius minus... vietoj nieko nerodys. buvau ir as pasijunges, supratau jog jis niekam nereikalingas isiemiau...


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 15 - 22:17

Aš bandžiau vietoj stovint tik pagazuot, važiuojant nebandžiau, bet teoriškai ir vietoj turi rodyt ;) 

Na iš pradžių ir minčių nekilo, kad stovėdamas turbo slėgį tikrintum...

Kaip ir Sieras pasakė - trečiu bėgiu ir į kalną, arba galima ir ne į kalną, bet važiuoji trečiu bėgiu kokia 50-60kmh ir numynęs dugną, kai per duslintuvą išmes suodžių debesį (jei duslintuvas jų pilnas, t.y. jei ramiai važinėji) - pamatysi, kaip rodyklė pakils. Vietoj stovint variklis per daug lengvai sukasi, kad normalų slėgį pavyktų sukelti :)

O zaliuks pasiūlė tikrai super gerą idėją. Iš esmės, tinka bet kas, kas atliktų žiklerio funkciją.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 15 - 22:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 16 - 14:16

Na tuomet dar pabandysiu viska atgal susideti ir vaziuojant tikrinti. O jei sakylim viskas ok ir rodys tik 0.4bar, tai gal kas tvarket ar valet turba ir mazdaug i kokia suma galima orentuotis ja prikeliant naujam gyvenimui ;)
  • 0
Nuotrauka

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 17 - 00:35

Na tuomet dar pabandysiu viska atgal susideti ir vaziuojant tikrinti. O jei sakylim viskas ok ir rodys tik 0.4bar, tai gal kas tvarket ar valet turba ir mazdaug i kokia suma galima orentuotis ja prikeliant naujam gyvenimui ;)

Valyt ten nėra ko praktiškai. Jei slėgio nebekelia, tai problemos su sparnuočių sudilimu arba per anksti atsidaro numetimo vožtuvas (wastegate). Tas vožtuvas reguliuotis turi, jei nėra baisiai užrudijusi reguliavimo kojelė su savo sriegiu, o sparnuočių remontuot nemanau, kad apsimoka, kai turbiną naudotą galima pigiai gaut. Aišku, reikia tikrinti būklę stipriai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 18 - 18:18

Na va,aš kai į jų kainas nesiorentuoju net ir nemoku tikrint jų, tai ir svarstau apie perdavimą į patikimas rankas ;)
  • 0
Nuotrauka

#13 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 29 - 15:04

Na ką, įsidėjau pagaliau, ramiai riedant laikosi 0.4bar. Paspaudus pakyla iki 0.7bar. Kaip galėčiau dar šiek tiek išspausti sakykim iki 0.9-1.1bar, koks būtų paprasčiausias būdas ?

10947616_789384357800208_1123104856_n.jp

VIDEO


Šį pranešimą redagavo Scorpy: 2015 sausio 29 - 15:05

  • 0
Nuotrauka

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 29 - 15:14

Pareguliuot turbinos Wastegate kojelę(Garrett) arba varžtą(KKK). Jeigu pati turba dar gyva, tai norėdamas pasikeltum ir iki kokių 1.4, bet geriau nereikia be papildomų modifikacijų. Daryk 1,1 ir turi pilnai pakakt.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 29 - 15:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2015 sausio 29 - 15:25

Gali drąsiai dyzeli kelt iki 1,2bar. Tiksliau turbinai nieko neatsitiks padidinus aprkovas 30 proc. tai labai nežymiai sutrumpins gyvenimą turbos, pats važinėjau su šiek tiek leidžiančia tepalus turba ir nieko :) Šiaip dėl kojelės reguliavimo patarimas nekišti nagų prie wastegate o naudotis šiek tiek labiau civilizuotu įrankiu MBC (manual bost controler) su juo lengvai atsireguliuosi norimą bar skaičių ir priedo viską išėmus turėsi standartinį pūtimą.

muGb2IP9eqodEBZ-aK2HfGA.jpg


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#16 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 29 - 15:37

Gali drąsiai dyzeli kelt iki 1,2bar. Tiksliau turbinai nieko neatsitiks padidinus aprkovas 30 proc. tai labai nežymiai sutrumpins gyvenimą turbos, pats važinėjau su šiek tiek leidžiančia tepalus turba ir nieko :) Šiaip dėl kojelės reguliavimo patarimas nekišti nagų prie wastegate o naudotis šiek tiek labiau civilizuotu įrankiu MBC (manual bost controler) su juo lengvai atsireguliuosi norimą bar skaičių ir priedo viską išėmus turėsi standartinį pūtimą.

muGb2IP9eqodEBZ-aK2HfGA.jpg

 

 

 

 

 

Apie MBC galvojau ir pats, o dėl wastegate irgi nelabai noriu lyst ten prie jo. Tai manau reikės nusipirkt kokį MBC ir bandyt dėti, ar tiks toks spyruoklinis kaip tavo fotkėj? ;)

Kaip manot ir kas bandėt koks bus skirtumas traukos lyginant su 0.7bar iki 1.2bar ? ;)


Šį pranešimą redagavo Scorpy: 2015 sausio 29 - 15:48

  • 0
Nuotrauka

#17 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2015 sausio 29 - 16:17

Nebesikalatoja rodyklė? :)


  • 0

I <3 HATERS


#18 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2015 sausio 29 - 16:23

Spyruoklinis tiks, vistiek jų principias toks pats. Tik kelk po truputį 0,9 išbandyk, tuomet 1.0 išbandyk, ir t.t. Būtų gerai, jei turėtum su kuo apskaičiuoti kuro riebumą / orą (FUEL / AIR MIXTURE RATIO) na žodžiu tokius modus atlinkinėjant skaityk, domėkis... kai man buvo aktualu skaičiau, domėjausi, klausinėjau patyrusių. Kur remontuoja beje turbas, gali tiksliai išmatuoti kiek pučia turba (mokestis simbolinis 2-5 EUR) galėsi pasitirkinti ar tau rodo teisybę, ar yra paklaida.

Dėl pačio MBC, gali nepirkti kinietiško gali bandyti gamintis. pagooglink DIY MBC, ir lietuvių kalba prasičekink puslapius. Pamenu buvau radęs kaip iš oro žarnos trišakio pasigaminti MBC. nes gi pačio mbc viduryje guoliukas su spiruokle. Thats it. :) žodžiu ant kelio užvedžiau toliau domėkis.

 

Beje po tokių modų, didžiausia trauka bus esant temperatūrai variklio ~60-70 laipsnių. Vėliau kylant variklio temperatūrai daug maž kris kas 10 laipsnių -~5AG.
Pakėlus bar nuo 0,7 (originaliai turi pūsti 0,8?) iki ~1-1,2bar gali tikėtis +~20-25 AG. 


Šį pranešimą redagavo sieras206: 2015 sausio 29 - 16:26

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#19 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2015 sausio 30 - 22:11

MBC užsisakiau už varganus 9 eur kas man nieko praktiškai neatsiėjo.

Variklis mano nemėgsta užilt daugiau nei 85 C, o tokiais orais laikosi 75C.

O kuro siurblys pas mane Lucas super duper.., tai, manau, kopensuos kuru ir oro padaugėjimą ;) 


  • 0
Nuotrauka

#20 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2015 sausio 31 - 00:07

ar susitvarkei rodykles drebejima ?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0