Tai gal per mazai skyscio buna dapilta ir prie salciu dar pasitraukus skysciui siurbteli oro? Autodata rekomenduoja nuorinti ir uzpilti iki kakliuko virsaus (ziema gal vos maziau - nes susiles gali issiplesti skystis), o ne tiek, kiek kamstuko matuokle rodo norma. Taip pat, vazinedamas su dextronu pastebejau, kad sampano burbuliuku pokstu galima isvengti vairo nelaikant susukus iki galo iremta (atleidziu atsiremus). tada nepradeda siurblys varyti burbuliuku ir skystis neputoja. kol kas salta pasikeisti skysti, o ir vel dextrona susitvarkiau, tai kai atsils supilsiu ir patikrinsiu ar prades burbuliuoti total fluid da susukus vaira iki galo. nes tik palaikant sekunde ar kita, jau burbuliukai iskarto ima darytis - matosi per ispletimo bakelio atsukta kakliuka.
#21
Parašyta 2016 sausio 21 - 17:10
#22
Parašyta 2016 sausio 22 - 17:18
Visaip isbandziau ir maziau ir daugiau...ir tamsoje dapilant privariau labai daug skyscio...ne iki pat virsaus bet tikrai per daug. Buvom padare ir pilna nuorinima ir uzpylem sviezio naujo TOTAL fluido. Bet tik salciai ir putoja. Sakau specializuotas servisas kur taiso stiprintuvus pasake cia beda siu modeliu ir nera sprendimo, tik stiprintuvo keitimas. Ir cia siame forume daug zmoniu kurie taiso masinas ir va visi tyli vairo stiprintuvo putojimo tema...
Šį pranešimą redagavo audimas: 2016 sausio 22 - 17:20
žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...
#23
Parašyta 2016 sausio 25 - 10:52
Keistas pasakymas - stiprintuvo keitimas. Tai jei keisti is tokio pacio i toki pati tai juk tas pats bus? Nes cia beda situ stiprintuvu?
#24
Parašyta 2016 sausio 25 - 10:54
kliedalai
#25
Parašyta 2016 vasario 04 - 11:54
Esu susiduręs ir aš su šia problemą, važinėjau ieškodamas kur keičia vairo stiprintuvo skystį, bet darbuotojas serviso, labiau savininkas patarė kitokį sprendimą, nes pats sake turėjo tokį pat pežo ir tą pačią problemą, kankinosi ne vieną sezoną, pastoviai dapilinėdamas skysčio, sake prasikeikę su ta problemą ir poto gavo patarimą šalimais stiprintuvo varikliuko primontuoti išsipletimo bakelį, kad tas skystis neišbegtų lauk, o į bakelį ir poto vęl sugrįžtų į sistemą ir sakė pamiršo apie ta problemą, tiesiog padarę talpą kur tam skysčiui sukilti. Pats dar taip nepasidariau, bet ieškau tinkamo dydžio bakelio, gali būti ir nuo stabdžių skysčio ar vairo stiprintuvo, svarbu būtų tinkamo dydžio ir tilptų ten įmontuot. Sprendimas manau gana logiškas
#26
Parašyta 2016 lapkričio 05 - 21:10
Peugeot 407 sw pasikeiciau vairo stiprintuvo skysti.
Problemos:
1. Sunkiai sukinejosi vairas, ypac i kaire puse, su trukciojimais.
2. Saltesniu sezonu putodavo skystis uzgesinus varikli ir issileisdavo palaipsniui per uzpylimo dangtelio skylute, reikalaudavo dazno papildymo.
Darbo eiga:
1. Atsijungiau nuo vairo stiprintuvo varikliuko iseinama vamzdeli ir gryztama slanga.
2. Nuemiau visa stiprintuvo varikliuka. (2 varztai; 2 fyskes ir trauki i virsu nes dugne uzkabinimo laikiklis)
3. Naudojau oro kompresoriu su oro putimo angaliu.
4. Ispyliau sena skysti is varikliuko, isvarvinau ir po to i isejimo skylute su kompresoriumi dariau putimus pavertus zemyn nuo saves, issipurske likutis, issivale iki maximumo. (naudokit respiratoriu, purskimo dulkes kenkia ikvepus)
5. Toliau su oro kompresoriumi istacius putimo angali i isejimo vamzdeli puciau ora po spaudimu. Esantis koloneleje likes skystis pasisalino per gryztamaja slanga, kuri buvo nukreipta i kibireli. Dariau kelis putimus iki pilno kompresoriaus uzsipumpavimo pakartotinai iki paskutiniu skyscio lasu.
6. Sistema isvalyta.
7. Pyliau zalios bonkutes vairo stiprintuvo skysti, 1 litras 8 eurai. nepamenu pavadinimo, toki patare autodaliu parduotuveje. Speju siek tiek truksta. Bet vairas sukinejasi be problemu. Uzgesinus varikli nebeputoja, nekyla skystis i virsu.
#27
Parašyta 2016 lapkričio 05 - 22:23
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#28
Parašyta 2016 lapkričio 05 - 22:56
zalios bonkutes ar skystis zalias?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#29
Parašyta 2016 lapkričio 06 - 09:31
Nu siaip pilasi jam TOTAL FLUIDE DA tai gali ilgai ir nesidziaugt greitu laiku gali prireikt keistis is naujo jei ne ji pylei. Nu bet ko nebuna gal ir praslysi.
Ko gero nepraslys.Turiu praktika.Idomu koki ten skysti is zalios bonkutes pyle?Taigi Totalas ne ka brangiau kainuoja.
Apie parduotuves, del vairo stiprintuvo skysciu ,galiu pasakyti taip ,reta kuri ,arba retos kuriuo parduotuves,netgi ir zinomu, pardavejai nusimano apie tai koks konkreciai skystis turi piltis i atatinkamu auto vairo stiprintuvus.Sako, o koks skirtumas ,visi pila va sita ,arba sita ir viskas ok.
Apskritai paskutiniu metu pastebejau viena tendencija ,nors ji ko gero egzistuoja jau seniai , kad jeigu nueisi i auto detaliu parduotuve , praktiskai nieko nezinodamas apie preke kurios tau reikia, tai gali ikisti tokia!!! preke , bele kokio gamintojo,bele kokia kaina ir t.t.
#30
Parašyta 2016 lapkričio 07 - 18:20
febi-bilstein gamintojo pylė turbūt, žalias butelis 1L, tokį pyliau paskutiniu metu.
#31
Parašyta 2016 lapkričio 24 - 15:05
febi-bilstein gamintojo pylė turbūt, žalias butelis 1L, tokį pyliau paskutiniu metu.
Taip, sitas ''febi bilstein'' keiciau
#32
Parašyta 2016 lapkričio 24 - 20:07
Taip, sitas ''febi bilstein'' keiciau
Siulyciau ,ir primygtinai sita ''febi bilstein'' kuo skubiau pkeisti i TOTAL FLUIDE DA. Kaip sake DzonyB gal ir pralysi , taciau as tikrai nerizikuociau.
#33
Parašyta 2016 lapkričio 24 - 23:09
Febi žalias skystis yra skirtas VW grupės vairo stiprintuvų sistemoms. Būna mineralinis ir būna sintetinis naujesnis, skiriasi ten tas G kodas kažkoks jų.
O jei žalias Febi su užrašu CHF, tuomet skirtas BMW vairo ir kitų hidraulinių sistemų maitinimui.
Žodžiu, makalą supylėt kažkokį, žmonės...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 07:57
febi-bilstein gamintojo pylė turbūt, žalias butelis 1L, tokį pyliau paskutiniu metu.
Kas leido ta skysti pilti?????????????? Jomajo, jei tai dare servisas, varyk su pretenzijom kad sukniso siurbli. NEGALIMA JOKIO KITO tik Total FLUIDE DA, visais kitais atvejais suknisi siurbli.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 25 - 07:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 10:21
#36
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 12:04
Kas leido ta skysti pilti?????????????? Jomajo, jei tai dare servisas, varyk su pretenzijom kad sukniso siurbli. NEGALIMA JOKIO KITO tik Total FLUIDE DA, visais kitais atvejais suknisi siurbli.
Dabar jau to DA nebe visur yra, o ir panašu, kad gal nebelabai ir gaminamas. Gal mažais kiekiais tam tikroms rinkoms. Nes ir Total Lubricant advisor puslapy jau rekomenduoja nebe DA, o LDS. Pasižiūrėjau specifikacijas ir aprašymus, tai viskas identiškai. Supratau, kad jei tie skysčiai ir skiriasi, tai tik kokia nereikšminga smulkmena
Žodžiu, galima pilti Total Fluide DA arba Total Fluide LDS.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 25 - 12:04
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#37
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 13:27
Pas mane supiltas Total Fluide LDS. Kai jį susipyliau, pamiršau bėdas ir putojimus visus. Jau apie metus viskas gerai.
#38
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 16:09
#39
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 19:17
Keisk visą.
#40
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 21:05
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0