Nekas sutais simenso purskalais ir dar itek investuot. http://www.hibdeta.l...arch/5WS40156Z/
Tada dar grandine velenuku, hidro kompensatorius det ir rokerius naujus. Ir bus auksinis pezas.
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 12:07
Nekas sutais simenso purskalais ir dar itek investuot. http://www.hibdeta.l...arch/5WS40156Z/
Tada dar grandine velenuku, hidro kompensatorius det ir rokerius naujus. Ir bus auksinis pezas.
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 13:05
Tai taip, vienas po 175 eurus 4 vienetus pirko is intercars praeita vasara dabar negali atsidziaugti ir kuro sanaudom ir kaip masina vedasi
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 13:18
Ne į tema paklausiu ,bet...visi auto genda,dugiau ar mažiau ,bet ar realiai perkant naudota 'dyzelį' tu iš tikrųjų sutaupai pinigų? Žinoma tuo momentu,gal pigiau kiek ,bet sudėjus remontus ,gale dienos ką gaunam?
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 14:07
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 14:09
Pas mane šeimoj 3 "devėti" dyzeliai. Vienas 80k km nuvažiavęs, kitas 60k km, kitas neatsimenu Nei vienam nereikėjo jokio remonto susijusio su varikliu. Tik pakaitinimo žvakės. Ir dar jokių ženklų, kad jie suges kol bus jais atsikratyta Aišku yra dvimasiai smagračiai ant dyzelio kur ant benzo nėra (ant galingesnių jau irgi yra), tai čia numatomas piniginės skausmas, o jeigu automatas tai lygu gaunasi. Ir šiaip dyzelis ant tiek paprastas variklis, kad nelabai ten yra kam gest. Numesk visas EKO nesąmones, o ką irgalima padaryt, tai gaunasi tik blokas su siurbliu ir purkštukais Važiuot už benzą faktas pigiau kaip tik nori skaičiuok. Kitas dalykas benzas+dujos.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 14:30
numesk eko nesamones ir tada turime traktorių,kuris teršia labai šauniai (žinoma teršia ir benzininiai varikliai,bet mūsų sveikatai tie visi 'dyzeliai' be eko sistemos puikiai sueina,tad gaunas ,taip jog,dauguma važiuoja pigiai savo pačių sveikatos dėka).Nežinau ,kaip jūs ,bet džiaugiuos ir tikiuos ,kad dyzeliai bus ribojami ar kitaip prižiūrimi ir ypač už ,tai ,kad būtų kaip nors griežtinama tvarka jų patikros metu,kad kuo mažiau 'kastruotų' jų lakstytšų gatvėse. Per pasktinius kelis mėnesius ,kai kalbėjom apie visas eko sistemas su dėstytojais ir .t.t ,tai smarkiai pakeitė požiūrį į dyzelius,būtent tą dalį ,kurie yra netvarkingi.Peace ,tik mano nuomone čia
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 14:58
Nu čia ilga diskusija. Dyzelio visi bijo nes jų tarša matoma, o ką matai to ir bijai. Nesvarbu, kad cheminiu požiūriu benzino degimo šalutiniai produktai daug pavojingesni ir nematomi kaip pvz sunkieji metalai, kurie kaupiasi žmogaus organizme ir t.t. Liaudiškas ekspermentas paimk katę maiše ir pakabink prie traktorinio dyzelio ir super švaraus benzino duslintuvo. Dyzelio atvejuji bus katė tik juoda ir gal po 10 metų susirgs plaučiu vėžiu. Benzo atveju iškart bus negyva - pažeidžiama centrinė nervų sistema. Naftos pramonėj trilijonai pinigų. Benzino yra didžiulis perteklius, nes rafinuojant naftą principe gaunasi iškart ir dyzelis, ir benzinas ir kiti produktai. Tai kažkaip reikia skatint benzino pardavimus.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 16:18
Vadinas univere mums meluoja viska kaip tik mokė ,kad iš barelio žaliavos ,benzino yra išgaunama žymiai daugiau (jgal net surasčiau medžiaga vizualine dar ,ką rodė) ,o tada klausė ,kodėl manot jog išgaunant daugiau benzino jis kainuoja brangiau,tai ,kad visi nori pasipelnyt. Nesutinku Diawollo su tavo liaudišku eksperimentu ,bent man,kiek tenka tėvukui padėt auto remontuose,tai ,kai tik į garažą įvaromas dyzelis aš out of garažas ,kaip nežinau kas (nors dėl nuodingumo nenoriu smarkiai ginčytis ,nes ,tiesa sakant,labai ,kaip ir neturiu žinių......bet dėl išgavimo kiekių ,tai tiksliai minėjo ,kad benzino daugiau išgaunama)
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2017 gruodžio 05 - 16:25
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 17:02
Nežinau ar sarkazmas pas tave buvo ar ne. Bet universitetuose (mūsiškiuose) gal nevartočiau tokio žodžio meluoja, bet tiksliai į smegenis mėšlą kiša. Kur dekanus pagauna plagijuojant savo disertacijas ir t.t. Daugelis žinių poros dešimtmečių senumo. Ir kaip sakoma: nemoki vadovaut - eini dirbt, nemoki dirbt - eini mokyt Vienoj auktštojoj mokykloj dėstytojauja mano buvęs kursiokas, kuriam mokytis švelniai tariant nelabai sekėsi. Priėmė jį ten, nes nelabai norinčių buvo. Reik kažkaip išlaikyt mokymosi programas, kad gautų finansavimą iš valstybės ir t.t. Tai lengva ranka jis ten iš "gūglės" medžiagos prisirenka ir dėsto.
P.S. dėl benzino, taigi aš tą ir sakiau, kad jo išgaunama daugiau ir jo perteklius rinkoj yra
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 gruodžio 05 - 17:02
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gruodžio 05 - 21:45
Dar kai kalbat apie kuro kainas, tai nepamirškit, kad 2012tais kainavo ir 1,4eur, ir net daugiau, ir važiavom. O paskui kažkas įvyko. Mane tai džiugina, kad tiek ilgai išsilaikė apie eurą, praktiškai beveik tris metus, nes apie eurą kainos kritimas pasiekė maždaug ant sandūros 2014-2015. Ir visi sakė, kad grįš atgal prie 5Lt per porą mėnesių, bet va...
Dar maždaug 2006-07tais yra buvę, kad dyzelis kainavo kažkur 3,3-3,4Lt, o benzinas tuo pat metu kainavo 2,9-3Lt. Tai tiesiog viskas nenuspėjama. Arba nuspėjama, bet tada turi super gaudytis ir pasaulio politikoj, ir pasaulio makro-mikro eko....
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 02:18
Primink, ekologijos gerbejau, skaitytojams, ka padarei su savo benzino katalizatoriumnumesk eko nesamones ir tada turime traktorių,kuris teršia labai šauniai (žinoma teršia ir benzininiai varikliai,bet mūsų sveikatai tie visi 'dyzeliai' be eko sistemos puikiai sueina,tad gaunas ,taip jog,dauguma važiuoja pigiai savo pačių sveikatos dėka).Nežinau ,kaip jūs ,bet džiaugiuos ir tikiuos ,kad dyzeliai bus ribojami ar kitaip prižiūrimi ir ypač už ,tai ,kad būtų kaip nors griežtinama tvarka jų patikros metu,kad kuo mažiau 'kastruotų' jų lakstytšų gatvėse. Per pasktinius kelis mėnesius ,kai kalbėjom apie visas eko sistemas su dėstytojais ir .t.t ,tai smarkiai pakeitė požiūrį į dyzelius,būtent tą dalį ,kurie yra netvarkingi.Peace ,tik mano nuomone čia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 02:33
Primink, ekologijos gerbejau, skaitytojams, ka padarei su savo benzino katalizatorium
Ekologas Tadas, tiesiai y desimtuka
Šį pranešimą redagavo talbotas: 2017 gruodžio 08 - 02:34
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 10:19
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 11:03
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 11:21
Sorry vyrai, bet mum dar toli iki tokių problemų su oru kaip didiesiem europos megapoliams kur nebėra kuo kvepuot piko metu todėl ir imasi visokių priemonių. Ekologija yra prabanga. Kai gyvensim kaip vokiečiai ir tiek uždirbsim galėsim naujus katalikus ir DPF'us pirktis. Aš jokiu būdu ne už dūmijančius akivaizdžiai dyzelius - tokius likviduot. Bet jeigu ten išpjautas katalikas, DPF ir akivaizdžiai nedūmija, tai nematau problemos. O pvz. kaip veikia DPF? Mieste važinėjant kaupia kapšelyje suodžius ir kai išvarai į užmiestį ir ten viską išdegina ir išpila lauk. Nu nes užmiesty jau tipo teršt galima Plius gaminant tuos eko stebūklus kiek užteršiama oro ir vandens gamyklose. Ir dažniausiai viskas dabar gaminama trečio pasaulio šalyse kur nėra tokių ekologinių reikalavimų. Nu ir ten jau teršt galima. Svarbu ne namie Aš į viską žiūriu kaip į taršos decentralizavimą. Arba visi gali suvažiuot į vieną miestą su milijonais mašinų ir viską palikt smoge arba galima taršą išdiferencijuot kaip pvz. išdegint DPF užmiestyje, gamint katalikus, išgaut jiems brangius metalus, gamint visus ten adblue kažkur užmiestyje esančiose gamyklose. Jei kas numestų po kapšą pinigų, tai faktas visi naujom mašinom važinėtų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2017 gruodžio 08 - 12:07
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 sausio 16 - 19:11
Parašyta 2018 sausio 16 - 23:22
As ne uz ekologijas visas, mane nervina tos sistemos, ypac dabar kai atsinaujinau i 508GT, kuriam irgi mausiu lauk ta dpf'a iskart kai turesiu laiko...Bet jus kazkodel visada viena fakta praleidziat. Dyzelis niekad nesudega 100%, kokias ten fazes bekeistum, kokius super-tikslius pjezo purkstukus nedetum, koks bebutu lengvas variklis - dyzelis visada isskyria nesudegusi suodi. Teiginys, kad tai yra uzterztumo decentralizavimas yra klaidingas, arba teisingas tik is dalies. DPF'as surenka nesudegusi dyzelio produkta, o veliau, naturaliai (trasoje, didelis slegis, temp., so on.) ar dirbtinai sukeliant temperatura, suodis isdeginamas. Ar as neteisus? O siaip diawollo mintis senai issakyta ir daugumoje teisinga
P.s. Atleiskit, prikeliau menesio senumo diskusija. Tiesiog tik dabar perskaiciau ;) Truputi offtopic.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 16 - 23:23
Parašyta 2018 sausio 17 - 01:11
Siaip tema apie vairo problemas, o jus cia nugrybavot su savo tais s.... filtrais
Parašyta 2018 sausio 17 - 01:35
Siaip tema apie vairo problemas, o jus cia nugrybavot su savo tais s.... filtrais
Reiktu atskiros temos ir iskelt visas zinutes. Gal adminai uzmatys
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0