Bijau sumeluoti, bet man atrodo užteko man 1l.
#41
Posted 2016 November 25 - 21:20
#42
Posted 2016 November 25 - 21:20
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#43
Posted 2017 April 05 - 18:25
Bijau sumeluoti, bet man atrodo užteko man 1l.
1.2 l pilasi
#44
Posted 2017 November 29 - 18:33
Sveiki,
Tai suprantu LDS ar DA tas pats? jokio skirtumo kuri pilt?
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#45
Posted 2017 November 29 - 20:47
Jeigu yra DA pilk sita.Jeigu negauni DA pilk LDS.
#46
Posted 2017 November 29 - 21:07
LDS į DA sistemas galima pilti. Dabar jau ir pačiam Total kataloge dažnai pasiūlo LDS.
O alyva tai ten nėra ta pati. Jei būtų ta pati, negamintų skirtingose pakuotėse, nes neapsimoka dviejų skirtingų lipdukų gaminti, jei galima vienu.
Abu turi tą pačią PSA specifikaciją, bet DA yra skirtas vairo stiprintuvams, o LDS - bendrai hidraulinei sistemai Citroen automobilių, pagamintų nuo 2001mų metų. Kadangi savybės matyt yra beveik tos pačios, o LDS taip pat puikiai cirkuliuoja ir vairo stiprintuvuose6 pas visų laidų C5 ir pas C6, todėl ten viskas ir susitapatina. Taip pat LDS pilamas į restailinių pirmos laidos (MF su kėbulo kodu GJ) Berlingo/Partner stiprintuvus, restailinių Xsara ir 306 stiprintuvus, nors siurbliai ten pas juos ir mechaniniai.
Valdas teisingai parašė. Jei gali nesunkiai gauti DA, tai pilk tokį, nes jis būtent tam skirtas, o LDS yra tinkamas pakaitalas. Greičiausiai nieko nepasikeis ir nieko nepajausi, bet bus dvasine prasme ramiau
Edited by tadas1991, 2017 November 29 - 21:12.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#47
Posted 2017 November 30 - 11:05
LDS į DA sistemas galima pilti. Dabar jau ir pačiam Total kataloge dažnai pasiūlo LDS.
O alyva tai ten nėra ta pati. Jei būtų ta pati, negamintų skirtingose pakuotėse, nes neapsimoka dviejų skirtingų lipdukų gaminti, jei galima vienu.
Abu turi tą pačią PSA specifikaciją, bet DA yra skirtas vairo stiprintuvams, o LDS - bendrai hidraulinei sistemai Citroen automobilių, pagamintų nuo 2001mų metų. Kadangi savybės matyt yra beveik tos pačios, o LDS taip pat puikiai cirkuliuoja ir vairo stiprintuvuose6 pas visų laidų C5 ir pas C6, todėl ten viskas ir susitapatina. Taip pat LDS pilamas į restailinių pirmos laidos (MF su kėbulo kodu GJ) Berlingo/Partner stiprintuvus, restailinių Xsara ir 306 stiprintuvus, nors siurbliai ten pas juos ir mechaniniai.
Valdas teisingai parašė. Jei gali nesunkiai gauti DA, tai pilk tokį, nes jis būtent tam skirtas, o LDS yra tinkamas pakaitalas. Greičiausiai nieko nepasikeis ir nieko nepajausi, bet bus dvasine prasme ramiau
na situacija nemaloni pas mane, sutapimai kaip visada. po tepalu keitimo sekancia diena bevaziuojant i darba toks girdimas uzimas atsirado sukant vaira. Gryzes po darbo ziuriu ir palaseje po stiprintuvu skyscio. atsidares dangteli skystis visas uzputeojes buvo po keliu h kaip nusistovejo. skyscio mates kad dar yra, uzvedes masina siurbliukas lyg ora gaudydamas klaksejo ir buvo garsas girdimas is jo. sian ryte nusipirkus LDS ipyliau kelis gramus ir ziuriu jau tikrai virs normos, opyles koki 100 g. beveik iki propkes virsaus jis niekur nedinga skystis putojes, siurblys nekaista, pasaliniu garsu nera.
Bet kodel tas skystis putojas? Kam cia amen?
na ale paorinau sistema, dar tilpo koks geras simtas gramu. Dabar nebeputoja skystis, lyg viskas kaip ir buvo. Ziuresim kas bus toliau
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#48
Posted 2017 November 30 - 21:08
Kažkaip vargsta žmonės su tais 407 siurbliais. Nežinau, kas ten tiksliai blogai, bet manau, kad patys siurbliai. Nes nu kad 307 labai putotųs, nelabai būna, arba su mechaniniais siurbliais tai ten išvis bet ką pilk, vistiek nepyksta. Tėvui kai bėgo seno šarano kolonėlė labai baisiai, o reikėjo iš Norvegijos parvažiuot, tai pradžioj pabandėm nuimt dirželį, tada persigalvojom ir nupirkom pigiausios mineralinės variklio alyvos, ir parvažiavom. Kolonėlė susiremontavo, o siurblys daugiau nei buvo, nesugedo, nes zyzė jau ir prieš tai, o vairas sukosi su vienu pirštu. Tada tėvas užsimanė pasikeist siurblį, gavom tyliai dirbantį, bet pasunkėjo vairas
Gal ten perkaista ir užveda pas 407? Reiktų tuo metu temperatūrą pažiūrėt, bet kad daugiausiai žmonės skundžiasi, kai atšąla. Pats dar nesusidūriau ir netaisiau, tai sunkiai pakomentuot galiu.
Jei skysčio lygis stipriai keičiasi iš esmės nieko nedarant, tai du galimi dalykai - arba kažkur būna kartais didelis kiekis oro, bet tuomet labai pyktų siurblys ir vairas sunkiai suktųsi, arba kažkur žarnos kordas trūkęs ir ji kartais nuo stipresnio slėgio stipriai išsipučia, bet dar netrūksta.
Edited by tadas1991, 2017 November 30 - 21:09.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#49
Posted 2017 November 30 - 22:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#50
Posted 2017 December 01 - 01:40
Tas tai taip, bet dažnai skaitau, kai žmonės rašo, kad keitė du kartus į DA ar LDS, ir vistiek bėda kartojasi. Aišku, gal jie taip tik sako...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#51
Posted 2017 December 01 - 09:31
Laimonas 100% teisus .As skaitau kad kalti del to ne klientai o pardavejai, jeigu zinoma klientas atejes i parduotuve nepasako auto , metu ,motoro ir koks stiprintuvas pas ji stovi , ir kokio konkreciai skyscio markes jis nori.Ir tai dar pradeda aiskinti kad visi skysciai vienodi ir t.t. Pats turejau toki pavyzdi, prasiau skyscio i P407 elektrini stiprintuva , atsakymas, taigi visi skysciai kur parasyti i vairo stiprintuvus tinka, kas pas tave jis kazkoks kitos, visi pila va sita i viskas ok.
Edited by Vaaaldas, 2017 December 01 - 09:33.
#52
Posted 2017 December 01 - 09:34
Laimonas 100% teisus .As skaitau kad kalti del to ne klientai o pardavejai, jeigu zinoma klientas atejes i parduotuve nepasako auto , metu ,motoro ir koks stiprintuvas pas ji stovi , ir kokio konkreciai skyscio markes jis nori.Ir tai dar pradeda aiskinti kad visi skysciai vienodi ir t.t. Pats turejau toki pavyzdi, prasiau skyscio i P407 elektrini stiprintuva , atsakymas, taigi visi skysciai kur parasyti i vairo stiprintuvus tinka, kas pas tave jis kazkoks kitos, visi pila va sita i viskas ok.
Iš mano patirties, tai dažnai skystį perka Maximoje
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#53
Posted 2017 December 01 - 18:31
per JAMAM
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#54
Posted 2017 December 01 - 19:40
Tai chebryte, lyg ir sitoj temoj parasyta buvo kad DA ir LDS tinkami vairo stiprintuvams i 407 su elektriniu siurbliu. Tai imiau Totala LDS fluide LDS kuris pilamas i citru hidraulines pakabas.
Aisku but gerai visa marmala ispilt ir supilt sviezu, bet kai visada pagaili koki 50 Eur, kartais ir laiko pagaili, ir kartais patingi skambinet autoservesiukams ir rasti tinkama laika.
Nes mastai kad geriau kokius purskalus gal persirink pries ziema nes jau pora netelpa i normas. Taip ir zaidi su tom masinom kurios antra desimti skaiciuoja. Visada bus taip kad i kazkuri kampa reiktu ikisti pinigeliu. Juolab kai masina nera niekuom isskirtine o tik pilkas dyzelis
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#55
Posted 2017 December 02 - 04:11
Tai chebryte, lyg ir sitoj temoj parasyta buvo kad DA ir LDS tinkami vairo stiprintuvams i 407 su elektriniu siurbliu. Tai imiau Totala LDS fluide LDS kuris pilamas i citru hidraulines pakabas.
Aisku but gerai visa marmala ispilt ir supilt sviezu, bet kai visada pagaili koki 50 Eur, kartais ir laiko pagaili, ir kartais patingi skambinet autoservesiukams ir rasti tinkama laika.
Nes mastai kad geriau kokius purskalus gal persirink pries ziema nes jau pora netelpa i normas. Taip ir zaidi su tom masinom kurios antra desimti skaiciuoja. Visada bus taip kad i kazkuri kampa reiktu ikisti pinigeliu. Juolab kai masina nera niekuom isskirtine o tik pilkas dyzelis
Pas tave ne 2.0HDI 100kw? Jei taip, tai ten nieko nepersirinksi, nebent jei labai naujas, jau su Delphi, o ne standartiškai Siemens. Tuos pataiso nagingi žmonės. Siemens dėt reikia naujus arba gerus naudotus. O 1,6HDi Bosch pilnai remontuojami, tikrai taip.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#56
Posted 2017 December 04 - 18:01
Pas tave ne 2.0HDI 100kw? Jei taip, tai ten nieko nepersirinksi, nebent jei labai naujas, jau su Delphi, o ne standartiškai Siemens. Tuos pataiso nagingi žmonės. Siemens dėt reikia naujus arba gerus naudotus. O 1,6HDi Bosch pilnai remontuojami, tikrai taip.
taip 100 kW, na vienas nagingas zmogus aiskina kad restauruojami. Tik kad belekokios eiles pas ji
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#57
Posted 2017 December 04 - 20:15
#58
Posted 2017 December 05 - 02:09
Pasitaiko gana gerų naudotų dar jiems, bet taip, paieškoti būna reikia. Ta prasme veikiančių rasti nesunku, bet jei norisi, kad šaltas prie nulio užkurtas iškart gražiai dirbtų ir pirmas bent 10-20s nedūmintų ir nesikratytų, tai jau dabar su tokių radimu yra bėdų.
Išpurškėjo pakeitimas GALI padėti tuomet, kai turimas labai nesąmoningas slėgis arba dažniausiai padeda tada, kai purškia ne per visas skyles. Tai galima iš nelaikančio slėgio, bet gerai purškiančio, ir gerai laikančio slėgį, bet nelabai gerai purškiančio pabandyti surinkti vieną normalų. Daugiau ten labai stebuklas neįvyks. Bet galima, aišku, pabandyt, o jei kažkas sugeba nupirkti originalių Siemens dalių ir jas tinkamai sumontuoti taip, kad veiktų bent kokius 50kkm, tai valio, norime kontaktų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#59
Posted 2017 December 05 - 07:59
Na investuokit karta, susidekit NAUJUS visiskai purkstukus ir 200 000km leksit i ta puse net neziuredami. Juolab kainos ~220 eur vieneto tera.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#60
Posted 2017 December 05 - 09:47
Na investuokit karta, susidekit NAUJUS visiskai purkstukus ir 200 000km leksit i ta puse net neziuredami. Juolab kainos ~220 eur vieneto tera.
Buvo ir gerokai pigiau, pabrango neseniai...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users