Ir gauni net mažesnį naudingumo koeficientą, nei vidaus degimo variklio...
Savaitės gale, jei kils noro padaryt fotkių ir kai bus pabaigtas darbas, parodysiu, kaip su kolega sudėjom į Citroen C15 kabluką 1.8 turbo dyzelį. Va ten viskas daug paprasčiau, nes motoras perrinktas, kažkiek padaryta galva, visos naujos tarpinės ir salnykai. Seniau buvo motoras 1.8 dyzelis, todėl motorą dėjom ir uždėjom ant pagalvių, pusašiai tinka, aušinimo pusė tinka, laidynas beveik visas tinka, interkūleris telpa, tepalo filtras net su paaukštinimu (pas turbininį yra tepalo aušintuvas) iki radiatoriaus dar vietos sočiai. Žodžiu, skaitykit, kad beveik į tą patį 205 sukišom, tik čia truputį mažiau erdvės po kapotu, bet truputį ir aukščiau, todėl virš interkūlerio lieka pakankamai vietos net ir su originaliu kapotu.
Galios teorinis prieaugis +33proc 44>66kw. Aišku, pasimažinsim, nes kolkas liks sena paprasto dyzelio duslė (nėra laiko jau perdarinėt, nes reikia važiuot) ir nebus oro srauto į interkūlerį, tik kiek susidarys natūraliai, nes dėl to pačio laiko stygiaus, kapoto kailio kolkas nekombinuosim, bet vėliau bus, nes turiu kailius nuo 405, nuo ZX/306 ir nuo BX turbodyzelių su viršutiniais IC.
Tu pagalvok, Andrejau, apie panašų variantą. Nes paėmęs TU3 variklį, kas yra 1.4, arba TU5 variklį, kas yra 1.6, sukištum jį beveik taip pat TIP TOP, o galios prieaugis būtų stipriai jaučiamas bei iš to TU5 gali išpešti ir dar daugiau, nes tas motoras gerai suprojektuotas ir baisiai patikimas, savo laiku modifikuoti raliuose važiavo.
Viens įdomesnių sprendimų, kuriuos pats norėsiu pamatyti, bus, kai prie Mazdos kolonėlės netiks 205 vairo strypo kampas, pozicija ar dar kažkas panašaus. Kai arba teks burti kolonėlę nuo beveik nulio, arba visgi pjaustyti kėbulą ir durti naują skylę vairui.
Edited by tadas1991, 2015 January 20 - 14:16.