Sveiki, tai gi tokie reikaliukai: siandien gavau nauja ECU, BSI, ir rakteli nuo kitos masinos, viska susisdejau i savo masina, bet masina neuzsikure, tada viska sudejau atgal savo ir masina viestiek nesikuria. Klausimas kaip remontuot ir kodel taip atsitiko? Pasijunges PP2000 matau, kad nemato engine ecu, ar bandyt perpust ECU su Galetto ar jau nieko nepadarysiu ir reikia perprogramuot?
Peugeot 307 ECU BSI Keitimas
#1
Parašyta 2015 sausio 24 - 17:13
#2
Parašyta 2015 sausio 24 - 19:15
Ta prasme nemato per Global test? Jei nemato, jungiesi per atskirus ECU, jei nepasijungia, ziuri ar ateina matinimas i ECU ir ar tikrai geri fiskes sudejai. Jei Galletto nematys irgi ECU, beliks tik istraukti BSI ir su Galletto 2 pasijungti tiesiai nuo pin-out. Daug pasakoti, bet realiai taip kaip pasakei negalejo buti, arba kazka sumaisei, arba neatsijunges akumo nueminejai fiskes, zofziu daug gali buti variantu kai ir nedakista fiske ar sumaisyta kas nors, ne vien pulti i blogiausia kad perpust softa.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2015 sausio 24 - 20:07
Ta prasme nemato per Global test? Jei nemato, jungiesi per atskirus ECU, jei nepasijungia, ziuri ar ateina matinimas i ECU ir ar tikrai geri fiskes sudejai. Jei Galletto nematys irgi ECU, beliks tik istraukti BSI ir su Galletto 2 pasijungti tiesiai nuo pin-out. Daug pasakoti, bet realiai taip kaip pasakei negalejo buti, arba kazka sumaisei, arba neatsijunges akumo nueminejai fiskes, zofziu daug gali buti variantu kai ir nedakista fiske ar sumaisyta kas nors, ne vien pulti i blogiausia kad perpust softa.
Na taip nemato per global test, viska kai perjunginejau specialiai klema nuemiau nuo pliuso. Kaip viskas vyksta per BSI PIN zinau tik niekada nedariau Hmm.. Be to kai ijungiu degima neviecia check engine lempute kaip turetu siveist pries uzkuriant masina
#4
Parašyta 2015 sausio 25 - 15:12
Jei tikrai kompų neprijunginėjai ir neatjunginėjai po įtampa, tai ieškok, kur kompo maitinimą pradanginai Nes logiškai mąstant, niekur jie negalėjo ir neturėjo vienas nuo kito ir aplamai iš veikimo zonos pabėgti, jei niekas jų nemaitino ir į balą įmetęs ar iš penkto aukšto numetęs nebuvo.
Bet BSI diagnostika mato, jungtis duoda?
Turėjau kelis atvejus, kai buvo problemos paprasčiausiai su laisvais arba nešvariais ECU kontaktais, žmogus pusę metų su check engine lempute išvažinėjo, nors sakiau, kad paskambintų ir atvažiuotų, jei pati neužges, o tereikėjo tik supurkšti ir pramankštinti ECU jungtį.
Dar yra buvę, kad visiškai nemaitino kompo dėl sprogusios dvigubos kompo ir bako siurblio valdymo relės (nežinau, ar pas 307 ji yra, bet pas 406 ir 206 tikrai yra) arba žalėsio jos kontaktuose.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 25 - 15:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2015 sausio 25 - 20:06
Jei tikrai kompų neprijunginėjai ir neatjunginėjai po įtampa, tai ieškok, kur kompo maitinimą pradanginai Nes logiškai mąstant, niekur jie negalėjo ir neturėjo vienas nuo kito ir aplamai iš veikimo zonos pabėgti, jei niekas jų nemaitino ir į balą įmetęs ar iš penkto aukšto numetęs nebuvo.
Bet BSI diagnostika mato, jungtis duoda?
Turėjau kelis atvejus, kai buvo problemos paprasčiausiai su laisvais arba nešvariais ECU kontaktais, žmogus pusę metų su check engine lempute išvažinėjo, nors sakiau, kad paskambintų ir atvažiuotų, jei pati neužges, o tereikėjo tik supurkšti ir pramankštinti ECU jungtį.
Dar yra buvę, kad visiškai nemaitino kompo dėl sprogusios dvigubos kompo ir bako siurblio valdymo relės (nežinau, ar pas 307 ji yra, bet pas 406 ir 206 tikrai yra) arba žalėsio jos kontaktuose.
Ta dabar ir bandau padaryt parsinesiau BSI namo ir tikrinuosi saugiklius, gal ten netycia kazkas ivyko. Taip BSI diagnostika rodo matau viska iskyrus ECU engine netgi BSI skiltyje nuskaitau klaidas, raso, kad nera rysio su engine ECU - permenant fault. Niekaip neisivaizduoku kur ta itampa dingo, kontaktai tikrai labai svarus, pinai nenuluzineje.
Tai gi problema issisprendziau pats, pairodo kai idedavau ir pajungdavau nauja ECU jis kazkodel uztrumpindavo (matyt sugedes pats, gaves vandens ar pan.) ir iskarto sudegindavo du saugiklius kai tik ijungdavau degima, viena BSM bloke F4 ir antra BSI bloke F18 saugikli.
Todel net negalejau uzkurt masinos su savo ECU ir BSI, nes budavo nudege saugikliai. Tai gi taip ir nieko nepesiau bandydamas pasikeist siuos blokus. Maniskio BSI SW 18.01, o naujojo 20.00 taciau tik BSI negaliu paikeist, nes reikia ji pririst prie engine ECU esu siek tiek youtubej mates kaip tai vyksta, bet ten per mazai info.
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2015 sausio 25 - 20:12
#6
Parašyta 2015 sausio 25 - 20:21
Ta dabar ir bandau padaryt parsinesiau BSI namo ir tikrinuosi saugiklius, gal ten netycia kazkas ivyko. Taip BSI diagnostika rodo matau viska iskyrus ECU engine netgi BSI skiltyje nuskaitau klaidas, raso, kad nera rysio su engine ECU - permenant fault. Niekaip neisivaizduoku kur ta itampa dingo, kontaktai tikrai labai svarus, pinai nenuluzineje.
Tai gi problema issisprendziau pats, pairodo kai idedavau ir pajungdavau nauja ECU jis kazkodel uztrumpindavo (matyt sugedes pats, gaves vandens ar pan.) ir iskarto sudegindavo du saugiklius kai tik ijungdavau degima, viena BSM bloke F4 ir antra BSI bloke F18 saugikli.
Todel net negalejau uzkurt masinos su savo ECU ir BSI, nes budavo nudege saugikliai. Tai gi taip ir nieko nepesiau bandydamas pasikeist siuos blokus. Maniskio BSI SW 18.01, o naujojo 20.00 taciau tik BSI negaliu paikeist, nes reikia ji pririst prie engine ECU esu siek tiek youtubej mates kaip tai vyksta, bet ten per mazai info.
Aukstesne versija gali buti,o kas liecia keisti,buk atidus ir nesugalvok nepririses (nepadares jo "nauju")jo jungti-kilometrazas padides odometro,na nebent jungsi atjunges skydeli isvengsi nemalonumu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 sausio 25 - 20:22
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2015 sausio 25 - 20:27
Aukstesne versija gali buti,o kas liecia keisti,buk atidus ir nesugalvok nepririses (nepadares jo "nauju")jo jungti-kilometrazas padides odometro,na nebent jungsi atjunges skydeli isvengsi nemalonumu
O gal esi dares kada nors update BSI blokui?
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2015 sausio 25 - 20:27
#8
Parašyta 2015 sausio 25 - 21:26
O gal esi dares kada nors update BSI blokui?
Dares,bet tu manes nesupratai,tau ne update daryti reikia o su programatorium islitavus tarakona daryt "nauja" bsi programiskai,naudoto donoro svetimo per diagnostika nepririsi niekaip
Sveiki, tai gi tokie reikaliukai: siandien gavau nauja ECU, BSI, ir rakteli nuo kitos masinos, viska susisdejau i savo masina, bet masina neuzsikure, tada viska sudejau atgal savo ir masina viestiek nesikuria. Klausimas kaip remontuot ir kodel taip atsitiko? Pasijunges PP2000 matau, kad nemato engine ecu, ar bandyt perpust ECU su Galetto ar jau nieko nepadarysiu ir reikia perprogramuot?
tik su rimtu programatorium tokiu kaip Elnec beeprog
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 sausio 25 - 21:24
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2015 sausio 25 - 21:42
Dares,bet tu manes nesupratai,tau ne update daryti reikia o su programatorium islitavus tarakona daryt "nauja" bsi programiskai,naudoto donoro svetimo per diagnostika nepririsi niekaip
tik su rimtu programatorium tokiu kaip Elnec beeprog
Supratau, jei noriu kito BSI i savo masina reikia ji daryt nauja. Bet as dar turejau omeny, jei savo senam BSI padaryciau update ar butu tokie nustatymai kaip auto uzraktas pasiekus 10km/h greiti ir panasiai? Ar geriau darytis "nauja"?
#10
Parašyta 2015 sausio 26 - 09:04
Supratau, jei noriu kito BSI i savo masina reikia ji daryt nauja. Bet as dar turejau omeny, jei savo senam BSI padaryciau update ar butu tokie nustatymai kaip auto uzraktas pasiekus 10km/h greiti ir panasiai? Ar geriau darytis "nauja"?
Nauja darysi teks viska is naujo sukonfiguruoti,na cia jau kaip pagaidausi pagal funkcijas susikonfiguruosi,ir zinoma teks raktus is naujo pririsineti.Pas padorus meistrus tik toks "podhodas",metodas darbo eigos keiciant bsi
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Parašyta 2015 sausio 26 - 14:14
Nauja darysi teks viska is naujo sukonfiguruoti,na cia jau kaip pagaidausi pagal funkcijas susikonfiguruosi,ir zinoma teks raktus is naujo pririsineti.Pas padorus meistrus tik toks "podhodas",metodas darbo eigos keiciant bsi
Sudetinga konfiguruot?
#12
Parašyta 2015 sausio 26 - 14:15
Sudetinga konfiguruot?
kai zinai ka ir kaip nieko sudetingo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Parašyta 2015 sausio 26 - 18:38
kai zinai ka ir kaip nieko sudetingo
Gal galetum parekomenduot kokiu reiktu irankiu tokiam darbui? (Pvz.: Galetto, CarProg ar kita?)
#14
Parašyta 2015 sausio 26 - 21:35
Gal galetum parekomenduot kokiu reiktu irankiu tokiam darbui? (Pvz.: Galetto, CarProg ar kita?)
As gi tau rasiau 8 poste visi sie tavi mineti-tai zaisliukai.Jei ir galvoji ateityje kazka programuot- tik rimtas progeris su garantija neuzlenkti vidines atminties + tukstanciai palaikanciu mikruhu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 sausio 26 - 21:36
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2015 sausio 27 - 12:44
As gi tau rasiau 8 poste visi sie tavi mineti-tai zaisliukai.Jei ir galvoji ateityje kazka programuot- tik rimtas progeris su garantija neuzlenkti vidines atminties + tukstanciai palaikanciu mikruhu
Pats naudoji toki?
#16
Parašyta 2015 sausio 27 - 13:38
Pats naudoji toki?
Sakyciau retorinis klausimas ,na zinoma kad ne tik kad turiu bet ir naudoju,pripazystu tik profesionalia iranga,brangu,bet daigtas vertas savo kainos ir galimybiu,nereklamuosiu,bet uzeik i elnec tinklapi ir suprasi kad galinga,profesionalia produkcija jie gamina
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2015 sausio 27 - 20:04
Sakyciau retorinis klausimas ,na zinoma kad ne tik kad turiu bet ir naudoju,pripazystu tik profesionalia iranga,brangu,bet daigtas vertas savo kainos ir galimybiu,nereklamuosiu,bet uzeik i elnec tinklapi ir suprasi kad galinga,profesionalia produkcija jie gamina
Jau buvau uzmetes aki, sutinku su tavim, kad prekes vertos savo kainos jei gyveni is to
Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2015 sausio 27 - 20:04
#18
Parašyta 2015 kovo 09 - 09:14
Sveiki ,
Gal kas zino koki rimta vyruka Kaune kuris gali patikrinti ar reikia keisti BSI pas 307 ?
#19
Parašyta 2015 kovo 09 - 10:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: ECU, BSI, keitimas, peugeot 307, nesiveda, no communication, engine ecu
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobiliai →
Peugeot 307 2.0 aut 2005Sukūrė MIG, 2020 Grd 21 Peugeot 307 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Automobilio mechaniniai mazgai →
AM6 tepalų keitimasSukūrė Gediminas407, 2019 Rgp 09 automatas, am6, tepalai, keitimas |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
Peugeot 307cc 2.0 benzinas užvedus supipsi 3kartusSukūrė Edgar307, 2019 Kov 11 Peugeot 307 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
407 BSI type of vehicle numerisSukūrė simonas1, 2018 Vas 20 BSI, 407 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
Ieškau 406 gazo potenciometro ir airbag valdymo blokoSukūrė saimonas, 2017 Rgp 08 peugeot406, airbag, ecu |
|
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0