Tepalus reikejo geresnius supilti nes tie lotos tai ne kazka
Linazzz Peugeot 406 2.0 HDI 80kw
#121
Parašyta 2015 rugpjūčio 10 - 23:07
#122
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 10:04
Kad geri tepalai kaip tik atrodo
Šį pranešimą redagavo Linazzz: 2015 rugpjūčio 12 - 10:05
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#123
Parašyta 2015 rugsėjo 29 - 14:55
Padėkit!!
Nesikuria mano liūtas... Paaiškinsiu visą situaciją:
Šeštadienį naktį gryžau namo, pastačiau mašiną ir užgesinau. Sekmadienį ryte mėginau vest, bet starteris suko ir nieko... Pavyko užvesti, tik stumiant nuo kalniuko.
Buvom išsiėmę iš bako pludę su siurbliuku, nes galvojom, kad kažkas su ja negerai, bet viskas tvarkoje. Užvestas variklis dirba gražiai, tik kartais, labai retai lyg supurta ar kažkas to.
Kuro filtrą keičiau, nors ir jis nemaniau, kad jis būs problemos sprendimas.
Kasdien važiuoju į mokslus, į vieną pusę apie 50km, tad ryte užtraukia tėvas ir kai variklis įšyla, viskas ok.
Nei aš, nei Eddy jau nebežinom kas jai...
Gal kam yra panšiai buvę? Kas buvo problemos priežastis?
Būsiu dėkingas už bet kokia info.
Ai, dar darėm diagnostiką, žiūrėjom parametrus užvestam ir tada kai nesiveda. Siūrblys bake purškia nuo 290 iki 306bar.
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#124
Parašyta 2015 rugsėjo 29 - 15:58
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#125
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 08:47
vo vo bus tau visokius lotus pilti, joke. Bet kažkaip tau nenuskilo su šituo 406, jau nepirmą kartą tokie bajeriai...
#126
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 09:49
vo vo bus tau visokius lotus pilti, joke. Bet kažkaip tau nenuskilo su šituo 406, jau nepirmą kartą tokie bajeriai...
pavaru dezes tepalai paveike neigiamai kuro ipurskimo sistema ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#127
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 10:01
o.t. Nu būna kartais kad ir kardanas per babiną muša..Toks gyvenimas..
#128
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 10:06
Taigi parašiau, joke
#129
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 10:47
pavaru dezes tepalai paveike neigiamai kuro ipurskimo sistema ?
Niekaip nepaveikė tie tepalai, nebent ką padirbot dėžę lupdami, pvz su laidynu arba alkūninio padėties davikliu (lupot dėžę jo neišsitraukę ir aplaužėt).
Bet tepalas tai tikrai netinkamas šitai ML5 dėžei. Priklauso 75w80 pusiau sintetika Total BV, katro kaina už litrą maždaug po 6eur, ir tai yra pigEU grybo
Supylėt neesmė kokio gamintojo, bet mineralką. Žiemą prie didelių šalčių ričiagas bus košėje. Po ilgalaikio tokio tepalo naudojimo dėžėse atsiranda ūžesiukai, barškesiukai ir pan, bet važiuot važiuos gi vistiek.
Šiaip supylus BV dažniausiai pavaros lengviau jungiasi, man netgi pasijautė po pakeitimo iš pilnai sintetinio Q8 75w90 tepalo į priklausantį BV.
Beje, o kaip smagračio būklė, kad keitėt tik sankabą?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 30 - 10:48
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#130
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 12:35
Niekaip nepaveikė tie tepalai, nebent ką padirbot dėžę lupdami, pvz su laidynu arba alkūninio padėties davikliu (lupot dėžę jo neišsitraukę ir aplaužėt).
Bet tepalas tai tikrai netinkamas šitai ML5 dėžei. Priklauso 75w80 pusiau sintetika Total BV, katro kaina už litrą maždaug po 6eur, ir tai yra pigEU grybo
Supylėt neesmė kokio gamintojo, bet mineralką. Žiemą prie didelių šalčių ričiagas bus košėje. Po ilgalaikio tokio tepalo naudojimo dėžėse atsiranda ūžesiukai, barškesiukai ir pan, bet važiuot važiuos gi vistiek.
Šiaip supylus BV dažniausiai pavaros lengviau jungiasi, man netgi pasijautė po pakeitimo iš pilnai sintetinio Q8 75w90 tepalo į priklausantį BV.
Beje, o kaip smagračio būklė, kad keitėt tik sankabą?
Pats smagratis tai normalus - taupymo sumetimais jo tikrai nekeitem dar. ranka tikrinau - klibinau., ziurejau youtube video, pasirode dar geras.
siaip ir neskleidzia jis jokiu pasaliniu garsu dar.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#131
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 12:49
Buvau išėmęs ta reguliatorių iš siurblio ir pamačiau, kad buvo prikibęs kažkoks tai plastmasiukas pačiam gale, prie pat reguliatoriaus korpuso. Prapūčiau su kompresoriumi, bet neploviau ir daugiau nieko nedariau. Viską surinkęs, mėginau vesti su starteriu, bet bergzdžiai - nesivedė... Tėvas užtraukė ir užsivedė kuo puikiausiai. Užgesinau variklį ir mėginau vėl vest - nesiveda, nors jau ir buvo variklis išsilęs, darbinėje temperatūroje.. Vėliau truputi palaukiau ir mėginau vėl vest - sunkiai,bet pavyko, užgesinau ir vėl bandžiau ir dabar kūrėsi daug geriau. Laukiu kol atvės variklis ir eisiu vėl mėgint. Tikiuosi problema išsispręs...
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#132
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 13:47
Del dezes tepalo Tadas pilnai teisus ,o as dar dadesiu, kad po tokiu eksperimentu sioms dezems labai greitai pasibaigia sinchronizaroriai.Taigi kam iskoti kazkokiu tepalu , jeigu kokius pilti nurodyta auto naudojimosi instrukcijose.Ta pati galiu pasakyti ir apie tepalus i motora.Del vedimosi nzn.Galiu pasiulyti paziureti kokia itampa yra kurimosi metu.Gal starteris labai daug jos sueda.Sekmes.
#133
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 14:00
kaip valdas ir minejo, pasitikrink itampa vedimosi metu.
Gal ji tiek nukrenta, kad neuztenka atidaryt purkstukam.
Ieskok testerio
..o reguliatoriu geriau jau praplauciau ultravoneleje..
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 rugsėjo 30 - 14:01
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#134
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 15:36
Matavau įtampa kuriant: normali akumo įtampa yra 12,32, vedant nukrinta iki 10.30 kažkur. Ar tokios įtampos užtenka atidaryt purkštukams?
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#135
Parašyta 2015 spalio 07 - 17:36
Sutvarkyta, užsiveda ir važiuoja gerai!
Pakeičiau abu sinchronizacijos daviklius ir voulia - vedasi. Pirma pakeičiau paskirstymo velenėlio daviklį, bet ltas pats... Laužynę susiradau alkūninio veleno padėties daviklį, jį pakeitus, mašina tapo kaip ir ankščiau
Pakeitus tą daviklį, pradėjo net geriau vestis
Norėčiau padėkoti vyrai už pagalbą ir labai dėkoju nariui Viliuxx, už paskolintas detales pamėginimui.
Šį pranešimą redagavo Linazzz: 2015 spalio 07 - 17:38
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#136
Parašyta 2015 lapkričio 07 - 21:55
Ruošiamės žiemai
Užmestos restauruotos žieminės padangos. Protektorius 9mm.
Suteptos visos gumos su salikonu, kad užklupus šalčiams neužšaltų
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#137
Parašyta 2015 lapkričio 10 - 17:45
Truputi apsiprękinom...
Oro filtras,salono oro filtras, 75w80 transmisinė alyva dėžei, nauji valytuvai.
Salono filtras, jau keistas labai senai (arba visai nekeistas)...
Dabar laukiam, kol gausim 5w40 alyva varikliui
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#138
Parašyta 2015 lapkričio 30 - 23:01
Balti peugeot 406 labai žiūrisi bent man. Pats tokį turiu, tik gaila, kad reikia kosmetinio remonto, bet dar be to, pradėjo visas gest.
#139
Parašyta 2015 gruodžio 04 - 12:46
Pigesnių filtrų jau nebuvo, mane visada nupurto, kai tokius ištraukiu...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 04 - 12:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#140
Parašyta 2015 gruodžio 04 - 12:54
Pigesnių filtrų jau nebuvo, mane visada nupurto, kai tokius ištraukiu...
įdomiausia dalis, kad dametus kelis jevrus, gauni prekę su peugeot ženkliuku Kitokių dalių apart originalo ir analogo orginalui nežinau nooors gale iceberg stabd. kaladės stovi ir nieko blogo negaliu pasakyti
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0