Peršokti prie turinio


Nuotrauka

nebepucia kondicionierius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 gargamel

gargamel
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2Hdi

Parašyta 2015 kovo 04 - 20:38

sveiki kas gali but nebeveikia kondicionierius.kondiske ijungta bet niekas neveikia nei salta nei silta ora pucia


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 kovo 04 - 21:34

Sugedo, įtariu ventiliatorius nepučia.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 16:09

Gali būti ir taip, kad nutiko taip, kaip man. Pučia, bet tokį tik truputį vėsesnį, nei lauke. Šaldiklio yra kiek reikia, kompresorius veikia. Meistrai pastebėjo tokį dalyką: į pertvarą tarp variklio skyriaus ir salono per vidurį eina 2 kondicionieriaus vamzdeliai. Ten kažkoks voštuvas yra. Vienas vamzdelis turi būti karštas, kitas šaltas. Pas mane vienas karštas, o kitas šiltas. Padaryta išvada, kad reikia keisti tą vožtuvą. Sekančia savaitę tai ir bus daroma man.

Prie progos norėčiau paklausti žinančių. Kokią funkciją tas vožtuvas konkrečiai atlieka? Smalsu, kam jis reikalingas.


  • 0

#4 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 09:17

Taigi atsakysiu pats. Išsiplėtimo vožtuvas reikalingas, kad būtų reguliuojamas garais verčiamo šaldiklio kiekis priklausomai nuo temperatūros. Akurat, maniškis buvo užsikišęs metalo drožlėmis. Dabar įdėtas kitas ir vėl šalta salone. Drožlės pranašauja kompresoriaus pabaigą; prieš 3 metus jis buvo keistas į kitą naudotą (nes leido pro šoną), tikiuosi čia nuo senojo užsiliko, nes jei vėl nešaldys tai išvada bus aiški...

Prieš užsikišant vožtuvui, dar keli mėnesiai prieš, rytais tik įjungus kondicionierių kažkur iš jo vietos kelias sekundes buvo girdimas šnypštimas, toks lyg į tuščią balioną leistume ką nors. Gal šie pastebėjimai bus kam nors naudingi.


  • 0

#5 banditu vadas

banditu vadas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:pežas 307 2.0HDI

Parašyta 2016 balandžio 11 - 23:13

Sveiki, turiu puga 307 2004 metu 2.0 HDI 66kw.

Kondicionierių įjungus įsijungia kompresorius, viskas kaip ir anamet, freono yra, pabandžiau biski venrilius paspausti, viskas. Tvarkoj. Pildžiau ana vasara. Pries rudeni, šiemet neveikia, ir įjungus recirkuliacija toks sniokstimas tuščias girdisi. Gal kokiu pasiūlymu? Tiesa ana rudeni keitė ir nauja davikli ant radijatoriaus nes truputi ilgiau pastovėjus pradeda kaisti ir radijatorius nelabai nori veikti. Cia gal su tuo susiję?

Tiesa vienas vamzdelis kaista, o kitas kuris kondensatu apeidavo lieka šiltas.

Šį pranešimą redagavo banditu vadas: 2016 balandžio 11 - 23:14

  • 0

#6 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2016 balandžio 12 - 20:12

Taigi atsakysiu pats. Išsiplėtimo vožtuvas reikalingas, kad būtų reguliuojamas garais verčiamo šaldiklio kiekis priklausomai nuo temperatūros. Akurat, maniškis buvo užsikišęs metalo drožlėmis. Dabar įdėtas kitas ir vėl šalta salone. Drožlės pranašauja kompresoriaus pabaigą; prieš 3 metus jis buvo keistas į kitą naudotą (nes leido pro šoną), tikiuosi čia nuo senojo užsiliko, nes jei vėl nešaldys tai išvada bus aiški...
Prieš užsikišant vožtuvui, dar keli mėnesiai prieš, rytais tik įjungus kondicionierių kažkur iš jo vietos kelias sekundes buvo girdimas šnypštimas, toks lyg į tuščią balioną leistume ką nors. Gal šie pastebėjimai bus kam nors naudingi.

O tas voztuvas buna variklio skyriuje? Kaip mazdaug jis atrodo? I ji sueina abu vamzdeliai? Kad ji nuimt reikia freona isleisti? Kaip ji patikrinti, nes simtomai panasus kaip pas mane
  • 0

#7 traskalas

traskalas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 46
  • Automobilis:Citroen C5

Parašyta 2016 balandžio 12 - 21:32

Nu tai šnypščia dėl to, kad mažas freono kiekis/spaudimas. Atitinkamai vamzdelis kaista.... Išvada, kiaura sistema. 95 procentai radiatorius
  • 0

#8 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2016 balandžio 12 - 21:43

Nu tai šnypščia dėl to, kad mažas freono kiekis/spaudimas. Atitinkamai vamzdelis kaista.... Išvada, kiaura sistema. 95 procentai radiatorius

diagboxas rodo kad slegis nera zemas. Vienas vamzdelis silsta, kitas atsala. O jei slegio nera jungia kondicionieriaus sankaba? Gali buti kad slegis nera dar toks mazas kad daviklis rodytu, bet jis yra per mazas sistemai tinkamai veikti?
  • 0

#9 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 balandžio 12 - 21:57

diagboxas rodo kad slegis nera zemas. Vienas vamzdelis silsta, kitas atsala. O jei slegio nera jungia kondicionieriaus sankaba? Gali buti kad slegis nera dar toks mazas kad daviklis rodytu, bet jis yra per mazas sistemai tinkamai veikti?

Pas mane kompresorius suveikdavo bet nesalde. Nuvarius patikrinti, rado sistemoj 55gr - kritine riba suveikt kompresoriui (neburiu, taip aiskino) uzpilde atrodo 500gr ir psio salta baisiai. 23€ kainavo.

P.s. Turiu 406 pezo kondiskes radiatoriu ir slegio davikli su juo, nupirkti nauji 2015m vasara.

Šį pranešimą redagavo kujuots: 2016 balandžio 12 - 21:58

  • 0

#10 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 gegužės 24 - 06:49

Nekuriant naujos temos, maniškio :pug: vintiliatorius durniuoja, tiksliau nežinau kas durniuoja, padarius maxima`lų "vėjalį", paveikia ir  kelioms minutėms nustoja pūsti orą visai, pajunginėjus a/c girdisi, kad įsijungia, bet nepučia nei a/c nei eco rėžimais, nuo ko reiktų pradėt ieškot ar kaip tadas1991 minėjai EŽĮ reik imt už spyglių? Koks ru puslapis yra kur galima schemas rasti kur kokia detalė randasi ar reik siųstis autodata?


  • 0

#11 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2016 birželio 19 - 22:57

O tas voztuvas buna variklio skyriuje? Kaip mazdaug jis atrodo? I ji sueina abu vamzdeliai? Kad ji nuimt reikia freona isleisti? Kaip ji patikrinti, nes simtomai panasus kaip pas mane

Vožtuvas atrodo taip:

DSC_09201438692276.JPG.

Pas P406 jis randasi už variklio, maždaug per vidurį, kur 2 aliuminiai vamzdeliai eina į saloną, kurie atrodo maždaug taip:

s-l225.jpg.

Paslėptas dangteliu kažkokiu.

Šaldiklį išleisti reikia keičiant.

Patikrinti, ar blogas žinau vieną būdą: įjungus AC, jei sistemoje šaldiklio netrūksta ir slėgis sukeliamas, tie abu vamzdeliai būna panašios temperatūros - tai vožtuvas blogas. Vienas turi būti šaltas, kitas karštas.

Pas mane vėl visiškai nešaldo. Šaldiklio kažkiek yra, kompresorius įsijungia, šnypščia beveik pastoviai, pajungęs manometrą matau, kad kompresorius veikia. Tie abu vamzdukai beveik vienodos temperatūros. Tai arba vėl užsikišo drožlėm, arba kažkur nesandari sistema, bet tada gal išvis išeitų šaldiklis per metus laiko.


  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 birželio 20 - 08:22

Nekuriant naujos temos, maniškio :pug: vintiliatorius durniuoja, tiksliau nežinau kas durniuoja, padarius maxima`lų "vėjalį", paveikia ir  kelioms minutėms nustoja pūsti orą visai, pajunginėjus a/c girdisi, kad įsijungia, bet nepučia nei a/c nei eco rėžimais, nuo ko reiktų pradėt ieškot ar kaip tadas1991 minėjai EŽĮ reik imt už spyglių? Koks ru puslapis yra kur galima schemas rasti kur kokia detalė randasi ar reik siųstis autodata?

Dažniausiai ežys pats šiaip sau nesvyla. Gali tekti ieškoti naudoto laidų nekaitinančio ventiliatoriaus arba dėti naują. 

Draugei į C5 vakar vietoj mirusio ežio įdėjau suremontuotą. Pradėjo pūsti stabiliai normaliai, nors prieš tai irgi labai eratiškai būdavo - veikia/neveikia, bet ir su tuo suremontuotu laidai šyla (su senu karšti net buvo), tai greičiausiai neilgam. Palikau ir pasakiau, kad jei po kelių sąvaičių dar veiks, tai galės susimokėt, o jei neveiks - teks tada jau brangiai už remontą mokėt.

Pas 307 kiek kitoks tas ežys ir kadangi keisti dar neteko, tai ir nežinau, kur jis yra. Pas C5 tai jis po bardačioku ortaky, dvi žalios fiškės. Bet pas C5 ir ventiliatorius ne standartinėj vietoj, o kaip pas 206 - užgrūstas giliai virš vairuotojo kojų ir keitimas ten ganėtinai pimpovas :)

Esu vienam žmogui keitęs naują ventiliatorių dėl šios problemos. Norėjo, kad jam ji daugiau nepasikartotų, tai dėjom naują Valeo ventiliatorių, suremontuotą ežį ir naują Mann salono filtrą. Ventiliatorius apie 70 eur tada kainavo, ežiai naudoti arba suremontuoti po 15eur, o salono filtras C5 su plastmase, brangus, tai gero gamintojo baltas 12-15eur.

Manau 307 gali būti kažkas panašaus, tik salono filtras paprastesnis ir pigesnis (keičiasi po kapotu) ir galbūt ežys brangesnis ar sunkiau taisosi, nes pas C5 ten dažniausiai visi komponentai lieka sveiki, nes yra gerai veikianti perkaitimo apsauga, bet dėl per trumpinančių stringančių ventiliatorių ir per didelės srovės, užkaista fiškės kontaktai ir išsilituoja iš plokštės. Tai remontas su pajalniku trunka 15min ir tokį vieno žmogaus sulituotą paskui įdedi kitam.

Bet turbūt jau susitvarkei.

 

Blyn iš manęs savu laiku internete net elektrikai šaipėsi (nors aš pats elektros tik pradmenis turiu grandinių teorijos, kiek statybos inžinerijoj išmokė), kai rekomenduodavau su šita problema susidūrus pirmiausiai lįsti prie ventiliatoriaus ir jei tas stringa, būtinai išmankštinti ir sutepti, o jei netringa - arba matuoti srovę, arba tikrinti su plonesniu laidu, ar nekaista, ir dėti naują greičio valdiklį tik tada, kai pasieksi, kad originalūs laidai nekaistų beveik visai (gali būti vos juntamai šiltas), nes kitaip viskas ten vėl išsvyla po kurio laiko. Bet kažkaip kiek dariau su garantija, dar nei vienam nepasikartojo. O kai pakeiti tik valdiklį, tai po kurio laiko vėl gali keisti.

Kiniečiai kai gamina golfams ir bemvams varžynus, tai specialiai termosaugiklis įdėtas daug didesnės temperatūros, nei originale, kad pakeltų senus stringančius ventiliatorius. Kiek teko domėtis, tai ir tranzus galingesnius deda į elektroninius valdiklius. Tik va kartais paskui kažkas užsidega. Pažįstami elektrikai praeitą žiemą krūvą varžynų pakeitė VAG grupės bolidams, ten berods Golf4, Audi A3 ir panašių bolidų tas pats varžynas eina, tai jie tų kinietiškų buvo urmu užsipirkę ir kasdieną keitė, ir nei vienas negrįžo. O prieš tai kiek bandė dėti originalių, naudotų ar ten naujų, tai visiem anksčiau ar vėliau nusprogsta vėl. Ventiliatorių naują pirkti aišku visi atsisako.

 

Pas dabartinius bolidus ventiliatoriai būna jau apsaugoti kur nors toliau ortaky, ir dar už salono filtro, tai jei per daug srovės ryja, dažniausiai nėra prasmės ten jį traukti ir tepti, nes nebūna užstrigęs. Bet iki 2000tųjų labai dažnai būdavo tiesiai po oro paėmimo anga ir ten netgi per gerą lietų važiuojant - vanduo tiesiai į jį bėga. Išplauna tepalą iš įvorių, sukelia oksidaciją, ir pradeda truputį sunkokai suktis.

 

Dabar kas nors šitą mano kosminę žinutę galit permest į DUK :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 birželio 20 - 08:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 birželio 27 - 09:23

 

 

net nežiūrėjau, veikia do veikia, gal tiesiog reikia profilaktišką tą apžiūrą padaryti kondiškės?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0