Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607 2.2 Hdi pulsavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 AurimasD

AurimasD
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 05 - 14:05

Sveiki forumieciai,

Vakar teko apsilankyti pas gera diagnostika ir sis rado gan nemazai klaidu..bandysiu pavardinti, gal Jus man padesit nuo ko geriausia butu tvarkyti.. 

Beda tokia - silta masina ant laisvu pulsuoja. Apsukos svyruoja nuo 0.4 iki net 1. Vaziuojant, masina dirba graziai, trauka gera, kuro sanaudos mieste ~ 10. Masina isvis nedumina. Netgi paspaudus iki redline ir palaikius nemeta jokio dumo. 

Rastos klaidos : 

p0230 - Fuel Pump Primary Circuit

p1421 - Catalyst damaged

p1425 -EGI glow plug Secondary failure / ED15C2 with FAP - Catalytic converter downstream temperature signal. Short circuit to positive or open circuit or Coherence between converter 1 & 2 temperature signal.

p1132 - Lack of HO2S switching - Sensor indicated rich

p0402 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected

 

Taigi man meistras patare visu pirmiausia prasivalyti EGR, ir kitas zingsnis - kuro slegio reguliatoriaus keitimas.

Vaziuojant su masina trasoje ~ 3-4km ant 110 uzsidega check engine ir ismeta klaida - anti-pullution system faulty. Bet pastacius masina kieme, po keliu h, klaida dingsta. Tai ir bus susije su EGR?

 

Labai prasau Jusu patarti ka ir nuo ko pradeti tvarkytis, kad ant laisvu masina dirbtu graziai, nemetyti anti - pullution ? 

P.s. Ant salto variklio ant laisvu apsukos dirba graziai, taciau apsilus varikliui pradeda pulsuoti.

 

Gal atsirastu siandien ar sestadieni meistru, kurie realiai galetu paziureti masina Kaune? 

 

Didelis aciu !

 

  • 0

#2 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.292
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 05 - 14:12


 

Gal atsirastu siandien ar sestadieni meistru, kurie realiai galetu paziureti masina Kaune? 

 

 

Viskas patvarkoma, bet šitoj vietoj optimistas.

Eilė pas meistrus dviem savaitėm :)


  • 0

#3 AurimasD

AurimasD
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 05 - 14:15

Viskas patvarkoma, bet šitoj vietoj optimistas.

Eilė pas meistrus dviem savaitėm :)

Palauksiu kiek reiks ! :) 

Kadangi esu visiskai zalias su Peugeot, tai siuo atveju man idomiausia bent jau butu suzinoti nuo ko pradeti tvarkyti ir susipazinti su preliminariomis tvarkymo kainomis :))


  • 0

#4 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.292
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 05 - 14:22

O kas diagnostiką darė?


  • 0

#5 AurimasD

AurimasD
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 kovo 05 - 14:30

O kas diagnostiką darė?

 

Pagyvenes vyrukas, petrasiunuose. Dave vizitine ir sake, kad dirba www.autolive.lt. Uzsiema grynai vien tik autodiagnostika. Labai kruopsciai ir issamiai padare diagnostika ! 


  • 0

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 kovo 05 - 23:36

Turejau ir as panasia puokste klaidu ir apsukos pulsavo. Klaidas susitvarkiau (ir ju priezastys), taciau pulsavimas isliko. Visada matesi, kad kazkiek kuro filtro korpusas "vafliuojasi", pakeiciau virsutine dali ir apsukos nustojo sokinet. Cia aisku zaidimo reikalas bus dabar susirast kame reples. Pas HDi'nus taip pat yra tokia savybe, kad jei jis mato, jog egr'o voztuvas neveikia ir pastoviai oro yra sriebiama daugiau negu priklauso - tai tiesiog pradeda ignoruoti egr'o egzistavima iki kol neistrinsi klaidos. T.y. atjungi egr'o voztuva (uzglusini vakuma), pavazineji, prijungi atgal - egr'as gali nebeveikt visai kol klaidos neistrinsi. + nevisai aisku kuris cia tas 2.2hdi, ju ten keletas.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 kovo 05 - 23:40

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 fishmanas

fishmanas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot406 2,2 HDi 16v universal

Parašyta 2015 kovo 07 - 20:56

Man irgi panasiai pulsavo. Kaltas buvo kuro slegio reguliatorius,meistras praplove ultragarsu ir jau kokie 4-5 metai nera problemu.


  • 0

#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 kovo 07 - 21:01

Man irgi panasiai pulsavo. Kaltas buvo kuro slegio reguliatorius,meistras praplove ultragarsu ir jau kokie 4-5 metai nera problemu.

vadinasi pasiseke,o man buvo kalti purkstukai,budavo pulsacija,slegio ryskus sokinejimas + dar ir uzgesinejimai,reguliatorius naujas patikrintas stovejo...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 kovo 07 - 21:02

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#9 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 23 - 20:23

Sveiki. Prikelsiu temą citroenas c8 2.2hdi pradėjo su apsukom kvailioti. Niekas nedūmyja, važiuoja kaip ir važiavusi. Na dar variklio skyriuje girdisi silpnas ūžimas (važiuojant didesniu greičiu girdimas ir salone). Nežinau ar tas ūžimas susyjes su apsukom. Važiuojant ir išmynus sankabą apsukų rodyklė nukrenta gan žemai (siandien vieną kartą net auto užgeso) ir po to pakyla į reikiamą padėtį https://drive.google...iew?usp=sharing Gal kam teko su tokia problema susidurti ?


Ka tik su lexia patikrinau - clutch switch signal. coherence with vehicle speed - fault code p1521. Apsukos sokinėja nuo 700 iki 800. Kuro slėgis taip pat šokinėja - Tai taip išeina, kad grybauja sankabos padėties daviklis ?


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 23 - 20:29

O jei bėgį išmeti nenaudojant sankabos - kaip tada?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 23 - 20:33

O jei bėgį išmeti nenaudojant sankabos - kaip tada?

 

 

Važiuojant be sankabos bėgį išmesti ? Taip nebandžiau - beje gal ir sutapimas - nes auto negražiai pradėjo dirbti po sankabos pakeitimo ( keitė sankaba su diskatorium, sankabos šakutę, sankabos cilindriuką prie pedalo ) 


Šį pranešimą redagavo GTI: 2016 vasario 23 - 20:35

  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 23 - 20:52

Bent jau pas senesnius tai sankabos pedalo daviklis nieko negroja ir jo, jei nėra autopiloto, dažnai ir nerasi. O pas šitą jis jau berods būna ir be autopiloto, ir netgi sankabos pedalą galima ECU parametruose pažiūrėt, numintas ar paleistas, tikriausiai?

Tokiu atveju tą Coherence aš įsivaizduoju kaip tai, kad kompas mato numintą pedalą, bet apsukos nekrenta, arba kompas nemato numinto pedalo, bet apsukos krenta, nors mašina juda, ir gaunasi koherencijos (procesų krypties sutapimo) klaida. Gali būti, kad kai matomas numintas sankabos pedalas ir kai matomas atleistas sankabos pedalas, ECU skirtingą darbo rėžimą taiko apsukų išlaikymui, nes vienu atveju fiksuojamas važiavimas, kitu riedėjimas.

Todėl net netinkamai nuorinta sankaba galėtų būti kalta. Pedalas sankabą pradeda spausti nuo pat viršaus, ar kaip nedaorinta, nuo vidurio ar dar žemiau?

 Ir aišku tuomet jau, jei viskas gerai, lendam prie daviklio ir žiūrim, kas ten dedasi su juo.

Bet tai gali būti ir nesusijusi klaida, nes aš tik iškėliau hipotezę, o net nežinau, ECU iš tikro taip dirba, kaip manau, kad gali dirbti. Nematęs ir nečiupinęs nepasakysiu, gal kiti pasakys :)

 

Dėl tokių dalykų ECU ir reikalingas greičio matymas, ir todėl dėžės greičio daviklis vistiek yra ir būna, kai bolidas senas ir dar be pilno CAN ryšio, nes be jo negali greičio ECU nuo ABS atsisekti. O pas naujesnius nuo ABS nusiskaito greitį ir siunčia CANu ne tik į skydelį, bet ir į ECU.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 20:55

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 23 - 21:03

Bent jau pas senesnius tai sankabos pedalo daviklis nieko negroja ir jo, jei nėra autopiloto, dažnai ir nerasi. O pas šitą jis jau berods būna ir be autopiloto, ir netgi sankabos pedalą galima ECU parametruose pažiūrėt, numintas ar paleistas, tikriausiai?

Tokiu atveju tą Coherence aš įsivaizduoju kaip tai, kad kompas mato numintą pedalą, bet apsukos nekrenta, arba kompas nemato numinto pedalo, bet apsukos krenta, nors mašina juda, ir gaunasi koherencijos (procesų krypties sutapimo) klaida. Gali būti, kad kai matomas numintas sankabos pedalas ir kai matomas atleistas sankabos pedalas, ECU skirtingą darbo rėžimą taiko apsukų išlaikymui, nes vienu atveju fiksuojamas važiavimas, kitu riedėjimas.

Todėl net netinkamai nuorinta sankaba galėtų būti kalta. Pedalas sankabą pradeda spausti nuo pat viršaus, ar kaip nedaorinta, nuo vidurio ar dar žemiau?

 Ir aišku tuomet jau, jei viskas gerai, lendam prie daviklio ir žiūrim, kas ten dedasi su juo.

Bet tai gali būti ir nesusijusi klaida, nes aš tik iškėliau hipotezę, o net nežinau, ECU iš tikro taip dirba, kaip manau, kad gali dirbti. Nematęs ir nečiupinęs nepasakysiu, gal kiti pasakys :)

 

Dėl tokių dalykų ECU ir reikalingas greičio matymas, ir todėl dėžės greičio daviklis vistiek yra ir būna, kai bolidas senas ir dar be pilno CAN ryšio, nes be jo negali greičio ECU nuo ABS atsisekti. O pas naujesnius nuo ABS nusiskaito greitį ir siunčia CANu ne tik į skydelį, bet ir į ECU.

Gal ir blogai nuorino - nieko neatsitiks jei su tokia auto dar važiuosiu ? ryt po darbo vešiu tiem meistram, kad normaliai nuorintu


  • 0

#14 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 vasario 25 - 23:00

Problema išspresta :) Po remonto daviklis nebuvo istatytas atgal į savo vietą. Istačius daviklį į savo vietą - viskas atsistojo į savo vietas :)
  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 26 - 17:33

Super :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0