Sveiki forumieciai,
Vakar teko apsilankyti pas gera diagnostika ir sis rado gan nemazai klaidu..bandysiu pavardinti, gal Jus man padesit nuo ko geriausia butu tvarkyti..
Beda tokia - silta masina ant laisvu pulsuoja. Apsukos svyruoja nuo 0.4 iki net 1. Vaziuojant, masina dirba graziai, trauka gera, kuro sanaudos mieste ~ 10. Masina isvis nedumina. Netgi paspaudus iki redline ir palaikius nemeta jokio dumo.
Rastos klaidos :
p0230 - Fuel Pump Primary Circuit
p1421 - Catalyst damaged
p1425 -EGI glow plug Secondary failure / ED15C2 with FAP - Catalytic converter downstream temperature signal. Short circuit to positive or open circuit or Coherence between converter 1 & 2 temperature signal.
p1132 - Lack of HO2S switching - Sensor indicated rich
p0402 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
Taigi man meistras patare visu pirmiausia prasivalyti EGR, ir kitas zingsnis - kuro slegio reguliatoriaus keitimas.
Vaziuojant su masina trasoje ~ 3-4km ant 110 uzsidega check engine ir ismeta klaida - anti-pullution system faulty. Bet pastacius masina kieme, po keliu h, klaida dingsta. Tai ir bus susije su EGR?
Labai prasau Jusu patarti ka ir nuo ko pradeti tvarkytis, kad ant laisvu masina dirbtu graziai, nemetyti anti - pullution ?
P.s. Ant salto variklio ant laisvu apsukos dirba graziai, taciau apsilus varikliui pradeda pulsuoti.
Gal atsirastu siandien ar sestadieni meistru, kurie realiai galetu paziureti masina Kaune?
Didelis aciu !