Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Interkuleris


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 rodzordon

rodzordon
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:P607

Parašyta 2015 kovo 09 - 14:53

Sveiki,

pastebėjau, kad mano P607 interkuleris tepaluotas. Gazuojant girdisi švilpimas, bet neturiu su kuo palyginti, sunku įveritinti ar didelė prblema. Kad labai netrauktų, lyg ir nėra. Paskaitinėjau baltarusišką peugeot forumą, nustebino požiūris į šią problemą. Ten specai pasisakinėjo, kad neverta remotuot, vis vien jie tepaluoti ir kiauri. Ar iš tikro taip? Pasidomėjau, naujas valeo apie 130 €, naudotas apie 30 €. Ar čia protingos kainos? Ar neskubėjimas remontuoti gali sukelti kokios žalos?


Šį pranešimą redagavo rodzordon: 2015 kovo 09 - 14:54

  • 0

#2 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.289
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 09 - 14:55

Jei netraukimas ir didesnės kuro sąnaudos pačiam ne žala, tai nežinau.


  • 0

#3 rodzordon

rodzordon
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:P607

Parašyta 2015 kovo 09 - 15:14

Na aš turėjau galvoj žalą, kad pvz, pakenks turbinai ar ką panašaus. O šiaip norėjau paklausti ar tai labai dažna 607 problema, kad kai kurie skatina nekreipti dėmesio? Netraukimas ir didesnės kuro sąnaudos be abejo nemalonu, bet neaišku dėl minėtų pasisakymų, kur teigiama, kad abejotina nepigaus remonto nauda. Diskusijos, kurias minėjau, yra čia.


Šį pranešimą redagavo rodzordon: 2015 kovo 09 - 15:17

  • 0

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 kovo 10 - 09:14

Jei desi nauja bedu nebus artimiausius 150-200k km.jei deveta,na nieks nezino.o siaip ic labai svarbi turbo dyzelio dalis.jam prakiurus/uzsikisus:
Krenta galia
Padideja dumingumas
Padideja kuro sanaudos IR t.t.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 kovo 10 - 10:19

Jei desi nauja bedu nebus artimiausius 150-200k km.jei deveta,na nieks nezino.o siaip ic labai svarbi turbo dyzelio dalis.jam prakiurus/uzsikisus:
Krenta galia
Padideja dumingumas
Padideja kuro sanaudos IR t.t.

Iš t.t.   Prievartaujama turbina,didėja "lagas" prie mažų apsukų. Kuro sąnaudų padidėjimas palyginus su turbos remontu bei FAP-o (jei yra),egr-o  (jei yra) gedimų likvidavimu yra niekis.... Gali atjungti interkulerį,jei daugiausia važiuoji mieste.Stovint kamščiuose jis tik didina lagą pradedant judėti. Jo nauda juntama tik pakankamai greitai važiuojant. Ir tai,kai magistralėje termometras rodo kokius 45 (italija) abejoju tokio daikto  naudingumu. Tačiau,bet kuriuo atveju,patariu-jei yra galimybės-susiremontuok. Minus pinigai,plius  visa kita.


  • 0

#6 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.289
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 10 - 10:56

 Ir tai,kai magistralėje termometras rodo kokius 45 (italija) abejoju tokio daikto  naudingumu.

Iš praktikos?


  • 0

#7 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 kovo 10 - 11:15

Iš praktikos?

Taip . Kai termometras rodo 40,asfaltas lydosi,apie kokį oro aušinimą gali būti kalba, Dar jei radiatorius musiakais apklijuotas.  Žinoma,kažkiek naudos yra,bet ne tiek,kiek norėtųsi. Negi patys nejaučiate,kai važiuojate prie plius 30 ..jėgos nelieka. Ir tai ne tik mano pežo  pastebėjimas.  Buvo ir kitų auto..Tai fizika,kurios mokinaus kažkada.   Be jokios abejonės auto turi būti tvarkingas maksimaliai. Turba,interkuleris,oro srauto ,slėgio,temperatūros davikliai yra privali periferija teisingam variklio valdymui. O pas 2.0variklius + prie interkulerio dar yra prikergtas ir oro išsiplėtimo bakelis storos žarnos formoje.  Tai tik dar kartą patvirtina abejonę,kad PSA inžinieriai ,norėdami užtikrinti galios stabilumą,pasirinko paprasčiausius sprendimus. Tai tikrai kainuoja,bet praktine nauda visais metų laikais tikrai abejoju.


  • 0

#8 rodzordon

rodzordon
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:P607

Parašyta 2015 kovo 10 - 11:16

Ačiū už patarimus. Kokį patartumėte rinktis - valeo už 120 € ar mažiau kilmingą berods kilusį iš olandijos (nepamenu gamintojo) už 80 €. Beje palankiausi pasiūlymai pas forumietį sumi, pigiau nei Eolte su auksine kortele.


Šį pranešimą redagavo rodzordon: 2015 kovo 10 - 11:27

  • 0

#9 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.289
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 10 - 11:19

Taip . Kai termometras rodo 40,asfaltas lydosi,apie kokį oro aušinimą gali būti kalba, Dar jei radiatorius musiakais apklijuotas.  Žinoma,kažkiek naudos yra,bet ne tiek,kiek norėtųsi. Negi patys nejaučiate,kai važiuojate prie plius 30 ..jėgos nelieka. Ir tai ne tik mano pežo  pastebėjimas.  Buvo ir kitų auto..Tai fizika,kurios mokinaus kažkada.   Be jokios abejonės auto turi būti tvarkingas maksimaliai. Turba,interkuleris,oro srauto ,slėgio,temperatūros davikliai yra privali periferija teisingam variklio valdymui. O pas 2.0variklius + prie interkulerio dar yra prikergtas ir oro išsiplėtimo bakelis storos žarnos formoje.  Tai tik dar kartą patvirtina abejonę,kad PSA inžinieriai ,norėdami užtikrinti galios stabilumą,pasirinko paprasčiausius sprendimus. Tai tikrai kainuoja,bet praktine nauda visais metų laikais tikrai abejoju.

Sunkvežimiui Italijoj prakiuro interkuleris, visai turba neužpūsdavo.

Tai kažkuris iš gudrų mechanikų pasiūlė jį išsiimt ant kelio ir nusipirkus santechninio vamzdžio sujungt žarnas kad bent iki lenkų datraukt.

Patikėk, geriau jau su kiauru radiatorium.


  • 0

#10 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 kovo 10 - 11:38

Sunkvežimiui Italijoj prakiuro interkuleris, visai turba neužpūsdavo.

Tai kažkuris iš gudrų mechanikų pasiūlė jį išsiimt ant kelio ir nusipirkus santechninio vamzdžio sujungt žarnas kad bent iki lenkų datraukt.

Patikėk, geriau jau su kiauru radiatorium.

Na tikrai interkuleris santechniniais vamzdžiais nekeičiamas. Šioje oro padavimo  sistemoje svarbiausia yra sistemos sandarumas. Turbina ne visagalė. Jei yra nors koks nors mažiausiais oro pratekėjimas šalin,atsiranda problemos. Ten slėgis apie 1 bar. Kai sistema šalta,plastmasės kietos,( vamzdynas plastikinis),viskas gali būti  OK. Tik aplinkos bei pačio oro temperatūra pakils,plastmasiukai išskysta,atsiranda,tegu ir nedideli,bet daug ,nesandarumai... o tada jau kaip ir rašiau.  Kas geriau-kiauras interkuleris,del kurio gedimo turbina negali sukelti reikiamo slėgio,ar 20 laipsniais  šiltesnis oras įsiurbimo kolektoriuje. 


  • 0

#11 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.289
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 10 - 11:41

Ir su karštais vamzdžiais pūtė turbina iki galo, bet per austrų kalnus verkė xebra.


  • 0

#12 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 kovo 10 - 12:21

Ir su karštais vamzdžiais pūtė turbina iki galo, bet per austrų kalnus verkė xebra.

Pūtė,bet ar pripūt\ė kiek reikia ? Kalnuose retesnis oras. Ten dar didesni reikalavimai turbai ir jai prijaučiantiems organams. Fizika,kurią mokėmės mokykloje yra pažinimo pradžia.


  • 0

#13 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.289
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 kovo 10 - 12:24

Bet faktas tas, kad radiatorius kažkiek orą atšaldo ir geriau negu jo visai niekas nešaldytų.


  • 0

#14 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.511
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 kovo 10 - 19:55

Tai okey, dabar tipo keiciu turbo vamzdyna, dedu metalini, kokio skresmens det? :wh: 


  • 0

thumb.png


#15 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 kovo 10 - 21:25

Gau.eik pasiskaityti ta pacia fizika IR automobilizmo pradmenis nerasinejes pievu.oras spaudziamas ka daro? Kaista.o tankiui kas darosi? Mazeja.taciau oro mase nekinta..ora arsaldom.gaunam dudesni tanki, del ko daugiau deguonies toj pacioj masej..o ka deguonis daro? Ogi gerina degalu sudegima..del ko auga galia.krinta sanaudos IR isretejes oras mazesne beda.. :)
Kad del 40 oro temp. Tai asfaltas pasiekia apie 60-70 todel lydosi.o del ausinimo tai tail: Iki ic oras ateina apie 90c jei lauke 40 tai atausta iki kokiu 45 taigi turim mazdaug dvigubai tankesni..kas del lago.tai su kintamos geometrijos turbo beveik nebelieka Jo..nu IR tt..


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2015 kovo 10 - 21:41

  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#16 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 gegužės 01 - 10:41

Sveiki,

Tepaluojasi pas mane interkuleris ties apatinės storos šlangos pajungimu visas tas kampas, kitur švaru, gražu. Nevisai dar aišku ar pats sujungimas nesandarus, ar kiauras pats radiatorius. Jei paaiškėtų, kad kiauras, ar jie tvarkomi ar dėt vis dėl to naują? Gal teko susidurti kiek kainuoja 2,2 HDi 125 kw varikliui?
  • 0

#17 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 gegužės 01 - 12:58

Nu ten jau turbina paskutinį gyvenimą gyvena jei tepalai bėga iš IC. Šiaip gal šlanga atsiveržus ar trūkus. O tvarkoma ir taisoma viskas. Jei vamzdukas trūkęs galima užvirint arba tiesiog užglušint.

Kitas dalykas gal turbina netvarkingai veikia, perdaug pučia ir sudraskė IC. Nebuvo "check engine" ir limp mode paskutiniu metu?


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 gegužės 01 - 13:24

Nu ten jau turbina paskutinį gyvenimą gyvena jei tepalai bėga iš IC. Šiaip gal šlanga atsiveržus ar trūkus. O tvarkoma ir taisoma viskas. Jei vamzdukas trūkęs galima užvirint arba tiesiog užglušint.

Kitas dalykas gal turbina netvarkingai veikia, perdaug pučia ir sudraskė IC. Nebuvo "check engine" ir limp mode paskutiniu metu?

Negąsdink. Žmogus kalba apie tokią mašiną ir tokį interkūlerį, kur ten 50proc. jų tepaluotais važinėja, ir tepaluoti jie dažniausiai dėl kiaurumo. O kiauri dėl to, kad konstrukcija tokia, kad jame stovi vanduo (žiemą dar ir druskuotas), ir prapūna. Tos pačios konstrukcijos interkūleris beje ir pas 406, ir pas juos dažniausiai irgi būna tepaluotas, tiesa pas 66kw HDi jo net nėra, tai gal nematyta bėda :)

 

 

Sveiki,

Tepaluojasi pas mane interkuleris ties apatinės storos šlangos pajungimu visas tas kampas, kitur švaru, gražu. Nevisai dar aišku ar pats sujungimas nesandarus, ar kiauras pats radiatorius. Jei paaiškėtų, kad kiauras, ar jie tvarkomi ar dėt vis dėl to naują? Gal teko susidurti kiek kainuoja 2,2 HDi 125 kw varikliui?

 

Mamos C5 2,2HDi (tiesa, pas ją pirmokas, bet ten interkūleris tokios pačios konstrukcijos) suradau pigiai gerą sandarų naudotą ir kolkas du metus dar sandaru. Jei labai neerzina ir su trauka viskas gerai ir ten dar nebėga kibirais, tai galit ir taip palikt, kaip ir sakiau jų pusė tokių. Jei erzina, tai ieškokit arba gero naudoto, arba naujo. Galima bandyt ir remontuot, bet reikia rasti radiatorių meistrus, kurie apsiima taisyti tepaluotus oras-oras radiatorius, ne visi nori.


A pala, galiu būti ir nusišnekėjęs. Pas 2,2 125kw gali būti interkūleris jau ne stačias siauras šalia radiatoriaus, o didelis tarp aušinimo ir kondicionieriaus radiatorių.

Gal klausimo autorius galėtų patvirtinti, koks variantas?

Jei anas, tai jie prapūna gerokai rečiau, bet vistiek prapūna. Pradžioj aišku nusivalykit žarnų galus iš išorės ir vidaus, patikrinkit, ar jos ne kiauros, bei iš naujo sudėkit ir suveržkit. Viską išplaukit. Tada pavažinėjęs pamatysit, per kur sunkiasi. Jei tikrai per interkūlerį, tai sprendimai analogiški.

Naujų kainos maždaug http://autoplikis.lt...6617&qtype=code

Dar būna kinietiškų po kokius 80.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 gegužės 01 - 15:13

Na jis didelis, stovi priekyje, arčiausiai variklio, tokio dydžio kaip ir aušinimo radiatorius. Trauka nesumažėjus, erzina tik dėl to, nes žinau, kad yra netvarkinga, negaliu pakęsti :) Vis stebiu situaciją, nemažas dryžius stovi per variklio apsaugos apačią, bet čia po kokių 300 km kelionės 130 km/h. Šiaip pastovėjus tepalo lašai nenukrenta ant žemės.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0