Pamastymas apie padangas
#101
Posted 2016 March 25 - 10:01
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#102
Posted 2016 March 25 - 10:07
Toks jausmas, kad padangos vos ne kaip žmona renkamos- viena ir vos ne visam gyvenimui . Sportui dar suprasčiau, bet kai kasdieniniui naudojimui, tai keistai kažkaip...
Nu zinai,jei stabdymo kelias 6m ilgesnis, tai tikrai renkeisi kaip zmona,man tai labai svarbu,ant ex xantijos buvau nusipirkes eko klases berods ar ne toyo ar kaip ten, kapec, karsta diena toks jausmas,kad kelias slysta is po ratu. Po golpo bridgestonu skirtumas milziniskas, kaip ir kainos
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#103
Posted 2016 March 25 - 10:08
#104
Posted 2016 March 25 - 10:09
beje gal kam reik mano originaliu michelinu, dar kazkiek galima vaziuot, ypac su galinem. reiktu pamatuot keik mesos like,bet jau montuot paskui numontuot nesinori, geriau is kart naujas. Montavimo kaina,vos ne puse ar visos naujos kaina.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#105
Posted 2016 March 25 - 10:25
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#106
Posted 2016 March 25 - 16:30
Jau ir ant mano ratu stovi tie nexenai. Vienareiksmiskai ka galiu pasakyt: SUPER. Vaziuoja labai svelniai, minkstai, tyliai. Atrodo uz ziemines pirelli sottozero II 215/60 r16 dar minksciau rieda.Rašiau prieš tai, jog šitas turiu R17 215/55 Žiauriai patenkintas, gerai kimba su asfaltu, tylios, komfortiškos, kaina gera, 3 sezonas bus šiemet Manau ir tu būsi patenkintas Dar galvoju apie N'Fera SU 4 - naujesnis modelis, taip pat geri atsiliepimai
Nesigailiu po kolkas nei vieno cento isleisto uz sias padangas. Toks jausmas lyg vazineciau su premium klases padangom Vienu zodziu dabar dar maloniau vairuoti 607
Ismieros 245/40 R18
#107
Posted 2016 March 25 - 18:14
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#108
Posted 2016 March 25 - 19:55
Jau ir ant mano ratu stovi tie nexenai. Vienareiksmiskai ka galiu pasakyt: SUPER. Vaziuoja labai svelniai, minkstai, tyliai. Atrodo uz ziemines pirelli sottozero II 215/60 r16 dar minksciau rieda.
Nesigailiu po kolkas nei vieno cento isleisto uz sias padangas. Toks jausmas lyg vazineciau su premium klases padangom Vienu zodziu dabar dar maloniau vairuoti 607
Ismieros 245/40 R18
Džiugu, jog patinka man taip pat panašus jausmas kaip su premium. Iš esmės norėčiau dar pasakyti kodėl dar taip patenkintas šiomis N'fera su 1. Prieš tai čia kolegos minėjote, jog reiktų premium klasės pirkti, geriau laiko, geresnės ir t.t. Taip sutinku, premium yra premium ji ir kainuoja... Bet galiu palyginti šitas padangas su prieš tai turėtomis nepigiomis Michelin Pilot exalto tų pačių išmatavimų. Tai vieni pliusai Nexenam. Michelinai kažkokie kieti, triukšmingi, kiekvienas nelygumas jaučiasi, performancas panašus. Sudrožiau juos iki slickų. O dėl devėjimosi - nepastebėjau, kad jie ten ilgiau laikytų už nexenus. Tai tokiu atveju, kai kaina beveik 2 kartus skiriasi, performanc'as panašus, aš renkuos Nexenus
#109
Posted 2016 March 26 - 14:00
niekur nerandu tu nexen stabdymo bandymu.
Džiugu, jog patinka man taip pat panašus jausmas kaip su premium. Iš esmės norėčiau dar pasakyti kodėl dar taip patenkintas šiomis N'fera su 1. Prieš tai čia kolegos minėjote, jog reiktų premium klasės pirkti, geriau laiko, geresnės ir t.t. Taip sutinku, premium yra premium ji ir kainuoja... Bet galiu palyginti šitas padangas su prieš tai turėtomis nepigiomis Michelin Pilot exalto tų pačių išmatavimų. Tai vieni pliusai Nexenam. Michelinai kažkokie kieti, triukšmingi, kiekvienas nelygumas jaučiasi, performancas panašus. Sudrožiau juos iki slickų. O dėl devėjimosi - nepastebėjau, kad jie ten ilgiau laikytų už nexenus. Tai tokiu atveju, kai kaina beveik 2 kartus skiriasi, performanc'as panašus, aš renkuos Nexenus
Nexenus keitei tiesiai is po michelinu ar po zieminiu?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#110
Posted 2016 March 26 - 14:30
Džiugu, jog patinka man taip pat panašus jausmas kaip su premium. Iš esmės norėčiau dar pasakyti kodėl dar taip patenkintas šiomis N'fera su 1. Prieš tai čia kolegos minėjote, jog reiktų premium klasės pirkti, geriau laiko, geresnės ir t.t. Taip sutinku, premium yra premium ji ir kainuoja... Bet galiu palyginti šitas padangas su prieš tai turėtomis nepigiomis Michelin Pilot exalto tų pačių išmatavimų. Tai vieni pliusai Nexenam. Michelinai kažkokie kieti, triukšmingi, kiekvienas nelygumas jaučiasi, performancas panašus. Sudrožiau juos iki slickų. O dėl devėjimosi - nepastebėjau, kad jie ten ilgiau laikytų už nexenus. Tai tokiu atveju, kai kaina beveik 2 kartus skiriasi, performanc'as panašus, aš renkuos Nexenus
Na tai labai jau skirtingos padangos, kad būtų galima lygint, nes šitie michellinai iš esmės skirti galingoms sportnėms lenktynėms, kas iš esmės nulemia papildomą triukšmą ir kietumą.
#111
Posted 2016 March 26 - 15:24
Diskusijos šia tema tradiciškai įsiplieskia porą kartų per metus – antroje rudens pusėje ir ankstyvą pavasarį. Tačiau klystate, jei manote, kad tai vyksta tik Lietuvoje. Panašus ginčas užvirė ir Vokietijoje, kai garsusis šios šalies automobilininkų klubas ADAC pareikalavo „naujomis“ vadinti ne senes kaip 2 metai padangas. Reaguodama į tokį keistą pareiškimą Vokietijos padangų tiekėjų ir remontininkų asociacija BRV (Bundesverband Reifenhandel und Vulkaniseur-Handwerk e.V.) inicijavo skirtingo amžiaus padangų testus ir apibendrinę jų rezultatus paskelbė savo išvadas. Jose akcentuojama, kad teisingai sandėliuojamos padangos išlaiko visas savybes bent jau penkerius metus, todėl per šį laikotarpį jos gali būti pardavinėjamos kaip visiškai saugios. Tai asociacijai BRV teisiškai patvirtino ir patys padangų gamintojai sutarę, kad iki 3 metų amžiaus padangos laikomos gautomis „ką tik iš gamyklos“ („Factory-fresh“), o iki 5 metų amžiaus – „naujomis“.
BRV akcentuoja, kad šiuolaikinės automobilių padangos – tiek vasarinės, tiek žieminės – sukonstruotos taip, kad jų dinaminės, saugumo savybės išlieka per visą jų tarnavimo laiką. Tiesa, šis teiginys (kaip ir 5 metus nenaudotų padangų laikymas „naujomis“) galioja tuo atveju, jei padangų sandėliavimo sąlygos atitinka gamintojo numatytus reikalavimus.
012
„Padangos sensta dėl įvairių fizinių ir cheminių procesų, pvz., ultravioletinių spindulių, vandens, karščio, šalčio ir t. t. Siekiant sušvelninti šių dalykų įtaką į gumos mišinius dedama specialių medžiagų, kurios užtikrina, kad tinkamai sandėliuojamos padangos net ir keletą metų nekeičia savybių, todėl yra identiškos visiškai naujoms“, – rašoma Vokietijos padangų tiekėjų ir remontininkų asociacijos dokumente.
Be abejonės BRV specialistai nelaiko padangų „nemirtingomis“ ir įsigyjant naujas padangas pataria išsiaiškinti pagaminimo datą – jos neturėtų būti senesnės nei penkerių metų. Taip pat atkreipiamas dėmesys į padangas, sumontuotas ant priekabų, kemperių ar kitų transporto priemonių, kurios nėra naudojamos reguliariai. Negaudamos nuolatinės, tolygios apkrovos, atsirandančios judant, padangos sensta greičiau. Neatsitiktinai tokios technikos vairuotojams rekomenduojama neviršyti 100 km/val. greičio ir neeksploatuoti priekabos su daugiau nei prieš 6 metus pagamintomis padangomis.
Šie Vokietijos padangų verslo praktikų teiginiai iš esmės sutampa su didžiausių gamintojų „Michelin“ ir „Bridgestone“ politika padangų ilgaamžiškumo klausimu. „Michelin“ ir „ADAC“ iniciatyva prieš kelis metus atliktų tyrimų išvados teigia, kad bandymų trasoje palyginę naujas ir senesnes padangas (nuo 1 iki 4 metų) ekspertai nenustatė jokių esminių skirtumų tiek vertinant patvarumą, tiek stabdymo kelio ilgį ant šlapios ar sniegu padengtos dangos.
3
„Michelin“ oficialiai teigia, kad padangų senėjimo proceso eigą įtakoja du pagrindiniai veiksniai: vidinė dirbančios padangos komponentų temperatūra ir mechaninės jėgos ir apkrovos veikiančios padangą jos naudojimo laikotarpiu, kurios neveikia sandėliuojamų padangų. Viskas, kas pakelia padangos temperatūrą, pagreitina chemines reakcijas vykstančias padangoje – kuo aukštesnė temperatūra tuo aktyviau vyksta reakcijos ir senėjimo procesas. Remiantis temperatūros poveikiu cheminėms reakcijoms, galime teigti, kad vienerius metus naudota padanga, nuvažiavusi 19 000 km paseno tiek pat kiek ir 17 metų sandėliuota 21 laipsnio temperatūroje padanga.
Palyginamųjų bandymų rezultatai liudija, kad naudojama padanga kas tris savaites pasensta tiek, kiek ir per vienerius metus pasensta sandėliuojama padanga. 35 proc. per mažai pripūsta padanga per savaitę nusidėvi daugiau negu metus sandėliuota padanga.
„Pačią didžiausią įtaką padangų senėjimui turi eksploatacijos ypatumai – važiavimo greitis, slėgis padangoje, apkrova, priežiūra ir t. t. Jei visiškai naujos padangos „dirba“ agresyvioje aplinkoje, jomis apautas automobilis dideliu greičiu važinėja prastos kokybės keliais, jų savybės per porą savaičių arba pirmąjį tūkst. kilometrų pasikeis į blogąją pusę kur kas labiau, nei keletą metų laikytos sandėlyje. Nereikėtų šių dalykų painioti – „senatvę“ lemia intensyvus fizinis poveikis bei su tuo susiję temperatūros pokyčiai vidinėje padangos konstrukcijoje, o ne kas nors kitkas“, – teigia „Michelin“ atstovybės Lietuvoje vadybininkas Paulius Gaurilčikas.
Kitaip tariant, kai viešoje erdvėje vėl pasigirs išvedžiojimų, esą 4-5 metų senumo padangos praranda elastingumą, o sukietėjusios tinkamai nesukimba su kelio danga, kad smarkiai pailgėja stabdymo kelias ir automobilis tampa nevaldomas, į juos derėtų reaguoti taip pat, kaip ir į telefoninių sukčių raginimus padiktuoti elektroninės bankininkystės prisijungimo kodus. Tokiais dalykais manipuliuojantys verslininkai viso labo stengiasi savo prekes parduoti brangiau.
00
Bendrovės „Egzotika“ vadovas Rokas Lipeikis teigia, kad nuolat bauginti pirkėjus dėl padangų amžiaus yra ekonomiškai naudinga – „nesandėliuotų“ padangų kaina paprastai būna ženkliai didesnė, nei kelis mėnesius ar metus sandėliuotų, nors šie kainų skirtumai visiškai nesusiję su padangų kokybe.
„Ilgiau iki vartotojų keliavusios padangos pigiau parduodamos dėl vienintelės priežasties – jei jas pavyksta pigiau įsigyti didmenininkui. Kuo didesnė automobilių rinka, kuo stambesnis padangų pardavėjas, tuo didesnius užsakymus jis pateikia gamintojams ir tuo didesnes nuolaidas iš jų gauna. Keičiantis sezonams ir modeliams, automobilių gamintojams nenupirkus planuotų kiekių dėl pokyčių įvairiose rinkose ir dėl daugelio kitų priežasčių gamintojai dažnai skelbia išpardavimus, kurias pasinaudoti gali tik dideli ir ekonomiškai stiprūs pardavėjai. Mes tokiais pasiūlymais galime pasinaudoti, nes turime daugiau nei 20.000 kv.m. sandėliavimo patalpas, kuriose padangos saugiai laukia naujojo pardavimų sezono. Tie kas negali prieš sezoną įsigyti didelių kiekių ir tik sezono metu iš tiekėjų internetu užsakinėja brangiau mažais kiekiais, renkasi kitą taktiką – gąsdinti vairuotojus per porą metų „sumedėjančiomis“ padangomis“, – sako R. Lipeikis.
__________________________________________
Straipsnis apie padangas laikomas sandeliuose. Is esmes sakoma, jei tinkamai sandeliuojamos naujos padangos, jos po 5 metu tebera laikomos naujomis ir bandymai parode, kad nera skirtumo ar metu senumo ar 5metu. Jum sprest. As laikausi nuomones, kad nauja tai ne senesne nei metu laiko. Ir pirkdamas tikrai nenoreciau gauti padangos 5m senumo, ned manau imant ja naudoti ji kad ir tris kart greiciau praradines savybes, + tas sandeliavimas neaiskus, suversta kruva kur sandeli paprastam ir vsio.
Edited by kujuots, 2016 March 26 - 15:25.
#112
Posted 2016 March 26 - 18:40
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#113
Posted 2016 March 26 - 18:53
suradau gera testa http://colesa.ru/news/22166
kuo toliau tuo labiau noriu nexenu.
Nu nežinau. Maniškės Fulda SportControl (Dunlop ir Goodyear dukra) duoda į kaulus tiem Nexusam, bet čiut čiut brangesnės
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#114
Posted 2016 March 26 - 19:44
tik nereikia,gauna i kaulus degalu sunaudojime ir nereik erzint tautieciu,gal tau kainos skirtumas ant 35€ padangai ir yra ciut brangiau, bet kitirms tai dideli pinigai. Galima dadet ciut daugiau tiek pat ir pasiimt michelin primacy 3 kurie duoda i kaulus tai fuldai:D
obkur dar fuldos stabdymo kelias ilgesnis ant sausos dangos ir ankstesnis slydimas posukyje ant slapios dangos:D
Edited by Francis, 2016 March 26 - 20:05.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#115
Posted 2016 March 26 - 20:04
niekur nerandu tu nexen stabdymo bandymu.
Nexenus keitei tiesiai is po michelinu ar po zieminiu?
Tiesiai po michelinu
suradau gera testa http://colesa.ru/news/22166
kuo toliau tuo labiau noriu nexenu.
Kai pirkau irgi buvau radęs testų, tai patiko geri rezultatai už gerą kainą Ieškojau ir dabar tų testų, bet užpirmavai
Nu nežinau. Maniškės Fulda SportControl (Dunlop ir Goodyear dukra) duoda į kaulus tiem Nexusam, bet čiut čiut brangesnės
Nu ką žinau, pagal Francio įmesta testą, tai vos vos geriau. Pagal mano R17 išmatavimus kainą 30 eurų skiriasi man čia ne čiut čiut
#116
Posted 2016 March 26 - 20:07
na kaip visad,nori rast geros info ieskok rusu kalba:D
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#117
Posted 2016 March 26 - 20:10
#118
Posted 2016 March 26 - 20:10
tik nereikia,gauna i kaulus degalu sunaudojime ir nereik erzint tautieciu,gal tau kainos skirtumas ant 35€ padangai ir yra ciut brangiau, bet kitirms tai dideli pinigai.
obkur dar fuldos stabdymo kelias ilgesnis ant sausos dangos ir ankstesnis slydimas posukyje ant slapios dangos:D
Žiūrėjau 225/45 r17
http://padangos123.lt/e/n-fera-su1/ - 65e
http://padangos123.l...trol/?mod=69895 -79e
Skirtumas 14e tik.
Apie degalų sunaudojimą jau nebepezėkim. Elementari fizika - kietesnė guma, mažesnis sukimas su asfaltu - mažiau degalų, minkštesnė guma - sukibimas geresnis, daugiau degalų. O kiek sutaipysi tos saliarkos? Ant 10000 km už eurą ar du?
Nexusu resursas - 24500km, o Fulda - 33000km. 35proc daugiau nuvažiuoji ale. O tai manau daug...
Tik nepradedam muštis siūlau alternatyvą tik. Jau nevienas žmogus rekomendavo ir išgyrė, pats pabandžiau. Kitiem irgi siūlau
Edited by diawollo, 2016 March 26 - 20:13.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#119
Posted 2016 March 26 - 21:01
Nu cia ne telefonai nexusai, o nexenai nzn kur radai 24,5 k km, bet oficialiame ju psl. raso 25 k myliu ridos garantija - kas yra 40 k km. Taip, kad su nexenais daugiau nuvaziuosi bet as manau, kad cia nuo kitu faktoriu sitas priklauso. Tame paciame padangos123 ieskojau savo pezo pagal gamintoja deklaruojamo dydzio (215/55 R17), tai skirtumas 30 euru tarp siu padangu. Dedu tik originalu dydi ant savo ratuŽiūrėjau 225/45 r17
http://padangos123.lt/e/n-fera-su1/ - 65e
http://padangos123.l...trol/?mod=69895 -79e
Skirtumas 14e tik.
Apie degalų sunaudojimą jau nebepezėkim. Elementari fizika - kietesnė guma, mažesnis sukimas su asfaltu - mažiau degalų, minkštesnė guma - sukibimas geresnis, daugiau degalų. O kiek sutaipysi tos saliarkos? Ant 10000 km už eurą ar du?
Nexusu resursas - 24500km, o Fulda - 33000km. 35proc daugiau nuvažiuoji ale. O tai manau daug...
Tik nepradedam muštis siūlau alternatyvą tik. Jau nevienas žmogus rekomendavo ir išgyrė, pats pabandžiau. Kitiem irgi siūlau
#120
Posted 2016 March 27 - 07:51
ne 30€, daugiau, nexen 77€ fulda 112€.
beje kaip duodama ta garantija ridai perkant internetu???
Edited by Francis, 2016 March 27 - 07:52.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users