sveiki ,gal zinote kiek kainuoja 2.0hdi 80 kw kompensatoriai bei ju keitimo kaina aciu ... bent orentacines kainas !
#1
Parašyta 2015 kovo 16 - 17:45
#2
Parašyta 2015 kovo 16 - 20:09
sveiki ,gal zinote kiek kainuoja 2.0hdi 80 kw kompensatoriai bei ju keitimo kaina aciu ... bent orentacines kainas !
o kodel nusprendej kad kompensatoriaia,ar kas diagnozavo?jei nesunku aprasyk kas ten ir kaip darosi ar tik ant salto ar ir silto.ba buna ir pas mane kaip tik uzkuri kazkokiu itartinu garsu
#3
Parašyta 2015 kovo 16 - 22:09
na garsas atsiranda tik pasiekus darbine temperatura ir kazkur kalena variklio virsuje bent as taip manau ir girdziu . itariau dar alkuninio skyva bet servize patikrino sake geras. padare diagnostika purstukai ,siurblys ok !!! tepalai keisti pries 4000km total quartz 9000 5w40. klaksi ant laisvu , duodant gaza nuo 3000 apsuku aprimsta ir nesigirdi ,mhmmm blyn net nezinau kas cia galetu klakseti be kompensu
Šį pranešimą redagavo Edbaldas25: 2015 kovo 16 - 22:14
#4
Parašyta 2015 kovo 18 - 16:23
na garsas atsiranda tik pasiekus darbine temperatura ir kazkur kalena variklio virsuje bent as taip manau ir girdziu . itariau dar alkuninio skyva bet servize patikrino sake geras. padare diagnostika purstukai ,siurblys ok !!! tepalai keisti pries 4000km total quartz 9000 5w40. klaksi ant laisvu , duodant gaza nuo 3000 apsuku aprimsta ir nesigirdi ,mhmmm blyn net nezinau kas cia galetu klakseti be kompensu
nu jo idomiai,o ka servisas nepasake kad jau cia konkreciai kompensatoriai?
#6
Parašyta 2015 kovo 18 - 18:59
servisas pasiule pirma pasikeist ant pusiau sintetiniu tepalu tipo jie rekomenduoja jei variklis beges virs 200000tuks tik keisti i pusiau sintetinius nu kazka jie tirstesni , ir ziureti jei klakses tada lupsim variklio dangteli ir ziuresim toliau ... :hmm:neitikino kazkaip manes ......
Šį pranešimą redagavo Edbaldas25: 2015 kovo 18 - 19:00
#7
Parašyta 2015 kovo 19 - 08:30
servisas pasiule pirma pasikeist ant pusiau sintetiniu tepalu tipo jie rekomenduoja jei variklis beges virs 200000tuks tik keisti i pusiau sintetinius nu kazka jie tirstesni , ir ziureti jei klakses tada lupsim variklio dangteli ir ziuresim toliau ... :hmm:neitikino kazkaip manes ......
Tepalo spaudima mechaniskai pasimatuok kiek rodo siltam ir saltam varikliui. Tepalai geri, mineralka pasiule i mineralka pasikeist, nusikalba. Jei keisi kompensatorius dek INA . Cia orentacines kainas gali paziurek detaliu: http://www.autodidme...ina-420-0086-10
#8
Parašyta 2015 kovo 19 - 21:05
Tepalo spaudima mechaniskai pasimatuok kiek rodo siltam ir saltam varikliui. Tepalai geri, mineralka pasiule i mineralka pasikeist, nusikalba. Jei keisi kompensatorius dek INA . Cia orentacines kainas gali paziurek detaliu: http://www.autodidme...ina-420-0086-10
blyn o kaip man ji pasimatuoti gal galetum pasakyti reikes paziureti ....
#9
Parašyta 2015 kovo 19 - 21:22
Prasyk servise turi turet su kuom pamatuot, issuki elektrini davikli ir vietoje jo mehanini su slangute. O slegi tepalo pasiziurek variklio manuale turetu but parasytas koks reikalaujamas.
#10
Parašyta 2015 kovo 24 - 23:18
Prasyk servise turi turet su kuom pamatuot, issuki elektrini davikli ir vietoje jo mehanini su slangute. O slegi tepalo pasiziurek variklio manuale turetu but parasytas koks reikalaujamas.
o neturetu uzsidegti tepalo lempute jei mazas tepalo spaudimas ? blyn nesuprantu tik uzkurus salta dirba kuo graziausiai isilus iki darbines temperaturos tada prasideda tak tak tak tak tas garsas grynai kazkur variklio virsuje prie dangtelio arba uz jo link priekinio lango kur turbina stovi siaip salone garsiau girdisi ypac ant laisvu duodant gaza dingsta tas garsas baigiu isproteti ....
#11
Parašyta 2015 kovo 25 - 08:30
o neturetu uzsidegti tepalo lempute jei mazas tepalo spaudimas ? blyn nesuprantu tik uzkurus salta dirba kuo graziausiai isilus iki darbines temperaturos tada prasideda tak tak tak tak tas garsas grynai kazkur variklio virsuje prie dangtelio arba uz jo link priekinio lango kur turbina stovi siaip salone garsiau girdisi ypac ant laisvu duodant gaza dingsta tas garsas baigiu isproteti ....
Kompensatoriai šalti kalena, pašilus varikliui turi nutilt.
O iš kur sklinda garsas nelabai suprasi, nes jis per metalą persiduoda kur nori.
#12
Parašyta 2015 kovo 25 - 08:33
servisas pasiule pirma pasikeist ant pusiau sintetiniu tepalu tipo jie rekomenduoja jei variklis beges virs 200000tuks tik keisti i pusiau sintetinius nu kazka jie tirstesni , ir ziureti jei klakses tada lupsim variklio dangteli ir ziuresim toliau ... :hmm:neitikino kazkaip manes ......
Tavo senukui TIK 10w40, jokiu budu nepili skystesniu kaip pvz 5w40 ir pan... Tavo servisas del 200k teisybe sako, variklis pasidevejes... Bet ar tai pades del kalenimo? Nelabai tikiu...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 kovo 25 - 08:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Parašyta 2015 kovo 25 - 08:36
Tavo senukui TIK 10w40, jokiu budu nepili skystesniu kaip pvz 5w40 ir pan... Tavo servisas del 200k teisybe sako, variklis pasidevejes... Bet ar tai pades del kalenimo? Nelabai tikiu...
O kas bus, jei supils 5/40? Vistiek įkaitus varikliui tirštumas tas pats, o šaltą lengviau paleist su sintetika.
#14
Parašyta 2015 kovo 25 - 09:07
O kas bus, jei supils 5/40? Vistiek įkaitus varikliui tirštumas tas pats, o šaltą lengviau paleist su sintetika.
Ne tas pats Praeita savaite taip "isgyde" vietiniai meistreliai perekupo pageidavimu espeisa... Vietoj sintetikos supyle 10w40, dabar jau susidaro slegis spaudimo ir nebemeta klaidos... Pasikeis tepalus zmogus nusipirkes masina i tokus kokius raso intrukcijoje ir bus "maloniai nustebintas"... Tokia vat ir liudna tiesa...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2015 kovo 25 - 12:47
Ne tas pats Praeita savaite taip "isgyde" vietiniai meistreliai perekupo pageidavimu espeisa... Vietoj sintetikos supyle 10w40, dabar jau susidaro slegis spaudimo ir nebemeta klaidos... Pasikeis tepalus zmogus nusipirkes masina i tokus kokius raso intrukcijoje ir bus "maloniai nustebintas"... Tokia vat ir liudna tiesa...
turiu dar viena klausima : man dare diagnostika pasake kad purkstukai geri kaip suprantu jie mato tik elektronine dali o kaip su mechanine pvz jei purstukas kala tai ir kitokie parametrai butu ant kompo ta prasme ar gali jie pamatyti kuris kala atsiprasau jei neprotingai paklausiau ,bet turbut jie kaltu ir ant salto variklio o man tik kaip gerai ikaista . blyn dar ytariu paskirstymo veleno itempeja jis galetu kalti ? aciu....
#16
Parašyta 2015 kovo 25 - 13:38
Sveikas, pursktuku patikrinti per diagnostika negalima. Na cia taip grubiai parasiau, bet realiai yra taip, rodoma ju korekcija, t.y. kaip purkstukas dozuoja kura, kad cilindras kuriame jis yra veiktu kuo teisingiau. Bet praktikoje visi darome taip, jog jei korekcijos iseina is ribu, dazniausia buna paciu purkstuku beda, taciau neatmetama ir pacio variklio elementu nusidevejimas del kurio purkstukas turi daugiau kuro ipurksti norint, kad cilindras pilna(bent jau kuo pilnesne) jega uzsidegtu... Cia taip paprastai parasiau, taciau manau pagavai minti.
REALIAI purkstuko darbas tikrinamas ant stendo, pries tai ivertinus korekcijas, jei jos normos ribose, nera ko ir kisti ten nagu Jei korekcijos neteisingos, t.y. vrisyja ribas, tada statom gryztamuju testeri, jei jis patvirtina diagnostikos korekciju parodymus, lupam lauk ir statom ant stendo, suremontuojam ir vaziuojam toliau
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2015 kovo 25 - 14:03
Sveikas, pursktuku patikrinti per diagnostika negalima. Na cia taip grubiai parasiau, bet realiai yra taip, rodoma ju korekcija, t.y. kaip purkstukas dozuoja kura, kad cilindras kuriame jis yra veiktu kuo teisingiau. Bet praktikoje visi darome taip, jog jei korekcijos iseina is ribu, dazniausia buna paciu purkstuku beda, taciau neatmetama ir pacio variklio elementu nusidevejimas del kurio purkstukas turi daugiau kuro ipurksti norint, kad cilindras pilna(bent jau kuo pilnesne) jega uzsidegtu... Cia taip paprastai parasiau, taciau manau pagavai minti.
REALIAI purkstuko darbas tikrinamas ant stendo, pries tai ivertinus korekcijas, jei jos normos ribose, nera ko ir kisti ten nagu Jei korekcijos neteisingos, t.y. vrisyja ribas, tada statom gryztamuju testeri, jei jis patvirtina diagnostikos korekciju parodymus, lupam lauk ir statom ant stendo, suremontuojam ir vaziuojam toliau
O kokios turi but normos per pvz; PP2000 kai ziuri parametrus? (ta prasme skaiciai, ant laisvu apsuku)? Mano masinai? Ieskojau intrnete, bet neradau, gal cia neviesinama info?
#18
Parašyta 2015 kovo 25 - 15:16
O kokios turi but normos per pvz; PP2000 kai ziuri parametrus? (ta prasme skaiciai, ant laisvu apsuku)? Mano masinai? Ieskojau intrnete, bet neradau, gal cia neviesinama info?
Kiekvienam auto skiriasi, taciau, jei jau matai ant savo 79kW -2.5 arba 2.5 (vertes eina pagal cilindrus arba minusas arba pliusas) ir daugiau, verta susimastyti. Auto darb. temp. ir ant laisvu. Saltam bus dar kitokesni parodymai. Bet kaip ir minejau, visada konkretus atvejis ir nera bendros taisykles, nes reikia ziuret ir ant apkrovos ir pan.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Parašyta 2015 kovo 25 - 19:05
Kiekvienam auto skiriasi, taciau, jei jau matai ant savo 79kW -2.5 arba 2.5 (vertes eina pagal cilindrus arba minusas arba pliusas) ir daugiau, verta susimastyti. Auto darb. temp. ir ant laisvu. Saltam bus dar kitokesni parodymai. Bet kaip ir minejau, visada konkretus atvejis ir nera bendros taisykles, nes reikia ziuret ir ant apkrovos ir pan.
Aciu
#20
Parašyta 2015 kovo 25 - 21:44
Ne tas pats Praeita savaite taip "isgyde" vietiniai meistreliai perekupo pageidavimu espeisa... Vietoj sintetikos supyle 10w40, dabar jau susidaro slegis spaudimo ir nebemeta klaidos... Pasikeis tepalus zmogus nusipirkes masina i tokus kokius raso intrukcijoje ir bus "maloniai nustebintas"... Tokia vat ir liudna tiesa...
Todėl ir pasiūlė slėgį kolegai pasimatuoti. Jei su 5w40 susidaro tinkamas darbinis slėgis, tai ko nepilt geresnio. Esu matęs į seną ZPJ/PRV pežo/citro/reno V6 benzą pilamą 5w30 ir ans puikiausiai sau veikė, o pats į savo 89tų metų XUD7TE zyzeliuką susipyliau tą patį 9000 quartzą 5w40, ir ans puikiausiai man dirba, tepalo nevalgo ir nevarvina (nes tarpinės visos pakeistos) ir sau smagiai rieda. O variklio senumas toks, kad ant vožtuvų dar konstrukciškai gumelių nėra
O kas čia klausė, ar tepalo netinkamą slėgį nerodo lemputė? Taip, lemputės funkcija tokia, bet paprastai tas daviklis pradeda rodyti slėgio trūkumą, kai to slėgio jau nebėra VISAI. Pvz, mano minėtam XUD7TE darbinis tepalo slėgis 2-2.5 atmosferos, o numetimo vožtuvas atsidaro ties 4atm. Daviklio gamyklinis suveikimas turėtų būti ties 0.9atm. Dabar įsivaizduok, kad du metus važinėji su 1.0atm slėgio. Lemputė nedega, o tepimo ar užtenka?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0