Sveiki, važiuojant apie 70 km/h paspaudus gaza pradeda drebėti mašina,galvojau, kad ratai bet pasikeitus tas pats.Buvau pas meistrą nieko nerado tik pusašis dešinės pusės turi laisvumą ,na tokį sakyčiau gana nemažą, sakė , kad bus jis kaltas. Taigi ar kas su tokia problema susidūręs? Ir dar klausimas, ar tinka pusašis Citroen c8, arba peugeot 406?Ačiū laukiu atsakymo ;)
Peugeot 607 pusašis?
#1
Posted 2015 April 03 - 07:22
#2
Posted 2015 April 03 - 17:25
Na jai tik dugnais lakstant drebet pradeda, tai manau gyvensi dar ir nesuk galvos, beveik visiem dreba.. O kas nuo ko tinka, tai gal, daugiau ismanantys papasakos.
#3
Posted 2015 April 03 - 17:54
Edited by Bizalas, 2015 April 03 - 17:55.
#4
Posted 2015 April 03 - 17:57
Lakstyti tai nelakstau bet negebantis ar lenkiant žiauriai dreba
Gal pusašio pakabinamas guolis parėjo? man atrodo desinės pusės ilgas pusašis ir ten yra pakabinamas guolis
#5
Posted 2015 April 03 - 17:59
#6
Posted 2015 April 03 - 18:09
Bandyk, bet man tas pats buvo 605, keičiau ir ta ir ta ir nieko nepadejo, taip ir pardaviau
Bandyk, bet man tas pats buvo 605, keičiau ir ta ir ta ir nieko nepadejo, taip ir pardaviau
o pagalves variklio ar žiurėjai ? gal kokia nutrukusi?
#7
Posted 2015 April 03 - 19:22
Visa važiuoklė,pagalvės OK tik va pusašis dešinys laisvumą turi ir guoliukas užia.
Na tai daugiau niekas su tuo nesusidūręs?Gal tinka pusašis nuo 2.2 dyzelio mech.?Pas mane 2.2 benzas mech.
Edited by Bizalas, 2015 April 03 - 19:23.
#8
Posted 2015 April 09 - 11:13
Desines puses ilgasis pusasis 100%. guoliuko keitimas nepadejo. pakeitus pusasi dingo problemos.
#9
Posted 2015 April 17 - 18:31
#10
Posted 2015 April 20 - 17:26
Taigi,per greitai apsidžiaugiau.Išvažiavau i greitkelį vėl pradėjo vibruot nuo 70 iki 100km/h.Žiūrėjo pusašius,važiuoklę nieko nerado.Pasikeičiau padangas, padarė balansą,ratai lygūs.Tas pats.Tik va vairas labai nežymiai pakrypęs į dešinę ir paleidus traukia mašiną į dešinę pusę,klausiau specų kas suvedima daro,sakė vibruot dėl suvedimo negali ar tai tiesa?Ir dar vienas dalykas barška išminamas guolis,išmynus sankabą nutyla.Kažkur skaičiau ,kad nuo jo būna vibracija,gal kas su tuo susidūręs ar tai tiesa?P.S pagalvės geros.Laukiu pagalbos rankos
#11
Posted 2015 April 20 - 17:40
Taigi,per greitai apsidžiaugiau.Išvažiavau i greitkelį vėl pradėjo vibruot nuo 70 iki 100km/h.Žiūrėjo pusašius,važiuoklę nieko nerado.Pasikeičiau padangas, padarė balansą,ratai lygūs.Tas pats.Tik va vairas labai nežymiai pakrypęs į dešinę ir paleidus traukia mašiną į dešinę pusę,klausiau specų kas suvedima daro,sakė vibruot dėl suvedimo negali ar tai tiesa?Ir dar vienas dalykas barška išminamas guolis,išmynus sankabą nutyla.Kažkur skaičiau ,kad nuo jo būna vibracija,gal kas su tuo susidūręs ar tai tiesa?P.S pagalvės geros.Laukiu pagalbos rankos
Suvedimas pats savaime neišsireguliuoja. Tam yra priežastis. Turėjau kadais su laguna tokią bėdą. Apie 70-100 km/h . Nuvariau daryti suvedimo,-rado klibančią vairo traukę. O tik prieš dieną buvau TA. Viskas buvo "ok". Pakeitė,padarė suvedimą ir pamiršau.
#12
Posted 2015 April 20 - 18:25
#13
Posted 2015 May 04 - 08:46
Sveiki. susiduriau su ta problema. po metu vargo gerai isiaiskinau kas butent. Pradzioje prasidejo vibracija nuo mazo greicio davus apkrova- radau ilgaji pusasy, pasikeiciau, pusmety atvazinejus, atsirado vibracija nuo 70- iki 120 prie apkrovos. maniau tas pats, bet tik viska isrinkus radau kad si karta jau kitos puses trumpasis buvo guma itrukus ir parudyjes viduje guoliukas. jis viska ir kniso prota gal kam naudinga info bus
#14
Posted 2015 May 04 - 08:57
Naudinga naudinga, turiu ir pats tokį drebalą, kuris su nauju varikliu gal ir spidometrą guldytų, bet didesniu greičiu neina pavažiuot, nes nebejauku dėl vibracijų ir nestabilumo. Kadangi pusašių Lietuvoj jam negausiu, tai laisvu laiku bandysiu ieškoti ir keistis tik granatas nuo analogiškų modelių, tikėdamasis, kad patys pusašiai nesulankstyti
Ačiū už pasidalinimą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2015 May 04 - 10:57
turejau vargo su C5 irgi nuo 90 iki 120 vibruodavo. nusibaigus isminamam guoliui keiciau visa komplekta sankabos su smagraciu nes jau buvo atsirades laisvumas. Dejau "kieta" smagrati. Nuo to karto vibracijos dingo.
#16
Posted 2015 May 04 - 15:55
Del pusasiu radimo lietuvoje tai labai lengva pritaikyti nuo kitu, paimi pvz, varai i srota.607 3,0l iki restailo ilgasis tinka nuo 406 2,2l tik nepamenu ar dyzelio ar benzo. kita buse ir reik taikyti. tik isorines granatos netinka, reik perkalti.
#17
Posted 2015 May 04 - 18:01
Patys pusašiai nevibruoja, jei nesulankstyti. Kaltos būtent granatos. Dažniau vidinės, bet būna ir išorinės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2015 May 05 - 11:51
Patys pusašiai nevibruoja, jei nesulankstyti. Kaltos būtent granatos. Dažniau vidinės, bet būna ir išorinės.
Ben atskirai vidines granatos ir nenupirksi, tik su visu pusasiu
#19
Posted 2015 May 05 - 11:54
Taip, teisybė. Todėl toks variantas tinkamas būtent tik tada, kai problema vidinėse granatose. O jei įtarimas ir ant išorinių ar abiejų - savotiška rizika
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Posted 2015 May 05 - 18:53
Jei isorine. tuomet susukus vaira ji turi labai kriaukset. ji neturi tokios galimybes kaip vidine klibeti. nes butent vidines granatos virsutine dalis isinesioja duobutes. cia ir beda buna.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users