Sveiki, turiu peugoet 205 cabrio, variklis 1.4 benzinas, norėjau pkalausti gal kam teko susidurdi, kai užvedu variklį tiek kai jis būna šaltas/šiltas, laikosi apie 20 apsūkos kas gali būti ?
Užvedus laikosi apsukos
#1
Posted 2015 April 07 - 08:06
#2
Posted 2015 April 07 - 09:08
Tikrinai laivos eigos vožtuvą? droselinę skelndę? Beje ar bandei naudotis paieška forume?
1step: atjunk akuma ir palaikyk ~10min (gal laisvos eigos vožtuvui susisuko šarikai) taip nuresetinsi parametrus daviklių.
2step: jei nepadejo 1step. nusiradyk doresline sklendę, išvalyk purvus neriebiu daiktu (stabdžių diskų valikliu purškiamu (jis grei iškartuoja) arba jokiu skiedikliu ir servetelė). Valyti tiek pati davikli laivos eigos, o ir pačia droselinę sklendę....
3step: jei vistik nepadėjo valymas pertikrink visas vakuumines šlangutes, gal kažkur orą gaudo? nes auto ne pirmos jaunystės...
Jei vistik nei vienas punktas nepadės, atsigerk alaus, ir pagalvok kur galima gauti pabandymui laisvos eigos vožtuvą.
Sekmės ;)
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3
Posted 2015 April 07 - 17:36
Jei monopurškalas, tai duodu 95 proc., kad ten Bosch A2.2 ir laisvos eigos vožtuvo ten nėra, viso labo varikliukas su sliekine pavara, kuris stumdo-sukinėja tą pačią droselinę sklendę.
Ir nuresetinimas nelabai ten ką jam padeda, iš atminties. Kompas jeigu ir jau adaptyvinis, tai labai menkai adaptyvinis, nes darbas po "reset" menkai keičiasi ar nesikeičia visai. Reikia žiūrėti, ar dirba tas varikliukas aplamai, ir ar dirba jo kojelės galinis mikrojungiklis. Tas mikrojungiklis yra kritinės svarbos, nes tik pagal jį variklio kompas mato, kad vairuotojas yra atleidęs gazo pedalą ir reikia laikyti minimalias apsukas. Kai jis neveikia, kompas stabiliai galvoja, kad vairuotojas spaudžia gazą ir pasitiki tuo, kad nuspaustu gazu variklis neužges...
Bet gali būti bėda ir ne su pačiomis laisvomis apsukomis, o kitais dalykais.
MAPo gali neieškoti, jo ten nėra. Du temperatūriniai davikliai (aušinimo skysčio (žalias prie termostato) ir įsiurbiamo oro (kartu su purkštuku ir ant tos pačios jungties), gazo potencas, lambda zondas. Apsukų signalą pasiima nuo komutatoriaus, jeigu sistema dar su tramplioriumi.
Pagal tai ir skaičiuojamas įpurškiamo kuro kiekis.
Čia nemažai info anglų kalba - pasinagrinėk http://citroen.tramo...cs#MonoJetronic
Edited by tadas1991, 2015 April 07 - 17:38.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Posted 2015 April 07 - 17:55
O gal tik aušinimo skysčio trūksta?
#5
Posted 2015 June 09 - 08:48
Pakeičiau membrana, kuri stovi prie degimo skirstytuvo tai apsukos sumažėjo iki 1.5. Ši savaitgali pabangysiu dar pasikeisti monoipurskimą pažiūrėsiu kas bus
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users