Ar čia jau sankabai atia?
#1
Parašyta 2015 balandžio 11 - 22:50
Sustojęs užtraukiau rankinį iš lėto atleidžiant sankabą - mašiniukas iš lėto pradeda judėti vilkdamas galinius ratus (aikštelė labai nešvari buvo).
Vis dėl to, čia sankabai amen?
#2
Parašyta 2015 balandžio 11 - 23:04
nu pipec diskui laukia keitimas. Kaina sankabos apie 110 eur.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Parašyta 2015 balandžio 12 - 08:58
pas mane jau ir panasiai darosi, bet sukyla apie 0.5k mazdaug, ir tai nevisada. Pas mane jauciu niekas dar nekeista, tai turbut nediskas , o plaukiojanti ar kaip ten vadinasi, nesigaudau as mechaniniuose mazguose
#4
Parašyta 2015 balandžio 12 - 09:06
Tiesa žiemą su sankaba buvo dar toks bajeris, kad atvaręs sėdau važiuot, spust sankabą, o pedalas be jokio pasipriešinimo beveik iki dugno.... bet viskas veikė.
Kažkada Paulius sakė, kad su vakuumo siurbliuku kažkas negerai. Gal tai susiję?
#5
Parašyta 2015 balandžio 12 - 16:18
Sankaba su vakuumu visai ne prie ko. Tas sankabos komplektas už 110eur bus tik sankaba su bespyruokliniu disku. Tai siūlau įsivertint, gal reikės ne tik sankabos, o viso komplekto su smagračiu plaukiojančiu ar kietu, nes senukas, jei nekeistas, bus garantuotai ant ribos, kaip ir 90proc. visų kitų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2015 balandžio 12 - 17:33
O as kazka girdejes kad arba gali pakeist vel plaukiojancia sankaba arba visa komplekta i paprasta sankaba. Kas labiau apsimoka? Pigiau tai man rodos viska keist i paprasta, ar ne? TIk idomu kas laiko ilgiau ar ta plaukiojanti ar paprasta?
#7
Parašyta 2015 balandžio 12 - 19:33
Kokios maždaug kainos (paprastos, plaukiojančios)? Viens komplektuks kažkur apie 300 kits apie 450; plius darbas?
Čia teisingai primečiau?
#8
Parašyta 2015 balandžio 12 - 20:05
Na už tiek dabar neradau niekur. Plikis siūlė už 180 euru komplektą plaukiojančios, kokonas už 110 Euru. Bet pabrėžiu - plaukiojančios. Smagratis dar apie 250 euru. Rasti dėvėta gerą - mires reikalas. Pavyko labai labai geru atveju rasti tikrai gerą smagrati plaukiojanti praktiškai vos juda ir diskatoriu su guoliu už 30 eur. Diskas amen buvo, bet palikau seną, nes geras buvo. Jei bandysi virinti kaip meginau , užsiknisimas gauti diskeli su spyruoklėm. Jei i neplaukiojančia daryti nuo 307 sako tinka tik su kita dėže, nors ir nemėginau nuo 66 kw šlicu skaičiuoti ant 80 kw.
#9
Parašyta 2015 balandžio 12 - 21:26
Tai čia kainytes aš jau eurais surašiau.... Paprastos ir plaukiojančios sankabų komplektus su smagračiu (ir taip jau beveik pusė mašinos vertės).Ple, kasmet kas nors pareina
Kokios maždaug kainos (paprastos, plaukiojančios)? Viens komplektuks kažkur apie 300 kits apie 450; plius darbas?
Čia teisingai primečiau?
O jei pas mane sankaba, kaip rašiau tik buksuoja niekas nedreba ir jokių garsų neskleidžia, tai būtina keisti smagratį?
Kaip čia darosi: galima kažkaip smagračio būklę nustatyti ar keičiama viskas prie to pačio ardymo?
Šį pranešimą redagavo Saulix: 2015 balandžio 12 - 21:33
#10
Parašyta 2015 balandžio 12 - 22:50
pirma ardai tada perki kas reikalinga. gal tavo smagratis ir bus puikus bet tikimybe kad irgi i pabaiga.
neplaukiojantis 4daliu komplektas 340 eur.
plaukiojanciam:
Smagratis 260 eur.
sankaba 110 eur.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#11
Parašyta 2015 balandžio 13 - 08:16
Reikia išsiaiškinti kainas ir tvarkytis....
Tai ką tarp neplaukiojančios ir plaukiojančios sankabų komplektų tik 30eurų skirtumas?
Ar čia 110 eur tik diskas, be diskatoriaus, guolio?
Kokia plaukiojančio komplekto kaina būtų?
#12
Parašyta 2015 balandžio 13 - 14:38
Kokonai, kainos kokios būtų?
1. Valeo 835001, arba analogiškas komplektas kitų gerų gamintojų.
2. Atskirai: 0532L0 + 2052F0. Kodukai originalo, gamintojai irgi tik geri.
Galima ir į PM
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2015 balandžio 13 - 15:32
Va cia man su tom kainom ir nustatyt ka keist ir idomu, nes pvz as tai visiskai zalias tuose mechaniniuose mazguose labai mazai nusimanau siaip pas mane kaip ir niekas nebarska dar netarska, tik lyg atbulini ijungus kazkas takst buna, daugiau tai neturiu nusiskundimu, net tas boksavimas minimalus nevisada buna. pvz va varau karta per dvi savaites prapust ismetimo sistema nuo smalkiu, tai pirmom trim saibom dugnais , keli kartai ir beveik nera smalkiu, tai tuo momentu nelabai ir buna to boksavimo. Na mano manau dar laikys kazkiek, gal vasara, gal rudeni jau reiks keist. Ziuresim ar tevuka prikalbinsiu paziuret ar teks jau pas koki pauliusj nuvezt, jei nebus uzimtas ar pas ka kita.
#14
Parašyta 2015 balandžio 14 - 17:12
su sankaba pastaruoju metu nemažai reikalų turėjau, tai pasidalinsiu patirtim.
auto: 406 2.0 hdi (80kw), atvirkščia sankaba.. originaliai buvo sumontuotas dviejų masių smagratis.
pradėjo slyst sankaba, meistriukai išardė, sako "diskeliui chana, smagratis geras".
pakeitė diskelį, diskatorių, guolį.. smagračio nelietė.
surinko, užkuriu mašiną, sankabos pedalas vibruoja taip, kad vos galiu koją nulaikyt palietęs
pasukiojo varžtus, vibracija sumažėjo, bet niekur nedingo.
pajudant iš vietos mašina purtydavosi.
krč, nebuvo laiko tolimesniam tvarkymui, kitą dieną turėjau į liuxemburgą su ta mašina išvažiuot.
išvažiavau..
pusmetį važinėjau su vibruojančiu sankabos pedalu ir kartais besipurtančia mašina (pajudant iš vietos).
summa summarum: teko keist smagratį į vienos masės, diskelį, diskatorių.. žodžiu, visą komplektą.
taip kad perspėjimas tiems, pas kuriuos vis dar mašinose likę dviejų masių smagračiai: keisdami sankabos diskelį labai atidžiai patikrinkit smagratį.
+370 605 66239
#15
Parašyta 2015 balandžio 14 - 17:21
#16
Parašyta 2015 balandžio 17 - 23:33
ot ir gaunasi "pigiau" vaziuosi as su dyzeliuku.... kol neislenda sankabos / turbinos / purkstukai / kuro sistemos daliu gedimai...
P.S nieko asmenisko
Šį pranešimą redagavo egiducis: 2015 balandžio 17 - 23:37
#17
Parašyta 2015 balandžio 18 - 07:49
kiek teko girdėt, naujose mašinose nebenaudojami dvimasiai smagračiai.
"dėl turbo" - šiuo metu nemaža dalis benzininių motorų jau gaminami su turbinom. o ateity atmosferikų greičiausiai net nebeliks, aišku, jankiai spyriosis, bet jeigu jau bnv M serija gaminama su šešiacilindriais turbininiais motorais, tai atmosferikų mirtis neišvengiama..
+370 605 66239
#18
Parašyta 2015 balandžio 18 - 19:47
ot ir gaunasi "pigiau" vaziuosi as su dyzeliuku.... kol neislenda sankabos / turbinos / purkstukai / kuro sistemos daliu gedimai...
P.S nieko asmenisko
Čia nuo senų seniausių laikų aišku, kad abiejų kuro rūšių motorai turi savo problemų ir savo sprendimo būdų. Tik nuo tų laikų, kai karbai kovojo su atmosferiniais mechaniniais dyzeliais, viskas labai pasikeitė, t.y. labai pasikeitė trūkumų ir privalumų sąrašai, bet esmė išliko ta pati - kad yra ir privalumų, ir trūkumų abiems. Ir nereikia čia kapotis ir triest, nes pavardinsim benzininių variklių trūkumus, ir jie tamstai bus neaktualūs. Nes čia ir išlenda tas "nieko asmeniško"... O realiai netgi labai asmeniškai, nes žmogus renkasi pagal savo norus ir asmenybę. Nes tu dabar lygini kaip "TTT" jogurtuką su "Stumbro" degtine, o čia skirtumas labiau kaip tarp alaus ir degtinės.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 18 - 20:39
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2015 balandžio 19 - 00:21
Tik nereikia čia ant dyzeliukų varyti - viskas dėvisi. Ir jeigu prieš tai šiame mašiniuke niekas sankabos nekeitė, vadinasi atėjo laikas (pravažiuota apie 200k, jei spidas neprasuktas). Taip, kad PEASE?
#20
Parašyta 2015 balandžio 19 - 22:22
viskas gerai su tais dyzeliais. tik kaikurios detaliu ju gerokai brangesnes... pas mane pati sankabai atia daros 220k (nesukta)
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0