Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Stabdziu disku ir kaladeliu ketimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 balandžio 05 - 12:30

Na tikrai pas 406 galas nelabai stabdo. Pas mane su darbiniais stabdžiais taip pat apie 1,0, su rankiniu apie 1,5. Įdomu čia toks ypatumas ar koks reguliatorius gale užpuvęs.

Šiaip nieko nuostabaus, nes ten kaladėlių darbinis plotas laabai mažas :)

Manau, kad perrinkus iš naujo suportus su naujom gumelėm ir naujais cilindriukais turėtų truputį ir skaičiai, ir pojūtis pagerėti, bet stebuklas greičiausiai neįvyktų. Kiek esu keitęs kaladęlių 406 galui, tai visad labai sunkiai susistumia suportai, atrodo bus papuvę ir strigs, bet niekad nebuvo, kad strigtų. Bet turbūt vis tik kažkur papuvę, arba gumelės užbrinkę ir sunkiai prasistumia stumokliukas.

Aš rankinį sutvarkiau minėtam brolio 406, tai visi trys nauji trosai, naujos kaladėlės ir visi mechanizmai išvalyti, iššveisti ir sutepti, tai berods apie 2,5 įpūtė :)

Reguliatoriaus jokio pas ABSinius nėra, o be ABSo neteko gyvai matyti, tai ir nežinau, ar būna pas juos.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 balandžio 05 - 12:33

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 balandžio 05 - 15:10

Pajamau Comline diskus. Ale UK brand'as. Dažyti. Netaip greit surudys.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#23 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2019 balandžio 05 - 20:51

Pajamau Comline diskus. Ale UK brand'as. Dažyti. Netaip greit surudys.

pirkau irgi comline galinius, tai po keliu dienu vistiek aprudijo :D suda ten dazyti, sakyciau kad parudijo stabdzio disko pavirsius. surudijo kur barabanas glaudzias.


  • 0

#24 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 balandžio 05 - 21:45

Manau, kad perrinkus iš naujo suportus su naujom gumelėm ir naujais cilindriukais turėtų truputį ir skaičiai, ir pojūtis pagerėti, bet stebuklas greičiausiai neįvyktų. Kiek esu keitęs kaladęlių 406 galui, tai visad labai sunkiai susistumia suportai, atrodo bus papuvę ir strigs, bet niekad nebuvo, kad strigtų. Bet turbūt vis tik kažkur papuvę, arba gumelės užbrinkę ir sunkiai prasistumia stumokliukas.
Aš rankinį sutvarkiau minėtam brolio 406, tai visi trys nauji trosai, naujos kaladėlės ir visi mechanizmai išvalyti, iššveisti ir sutepti, tai berods apie 2,5 įpūtė :)
Reguliatoriaus jokio pas ABSinius nėra, o be ABSo neteko gyvai matyti, tai ir nežinau, ar būna pas juos.

Na, o, bet, tačiau kas ten centre stabilizatoriaus štangos yra per mechanizmas? Dar su tokia spyruokle gana nemaža. Yra ir ABS.

Radau ir nuorodą, jei rusiškai skaitote.

https://www.drive2.ru/l/6028934/

http://automn.ru/peu....m_id-1815.html

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 balandžio 05 - 21:50

  • 0

#25 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 balandžio 05 - 22:12

Pajamau Comline diskus. Ale UK brand'as. Dažyti. Netaip greit surudys.

Comline yra pakuotojas, o ne gamintojas. Daugiausiai pakuoja piguvą, bet tokią, kur nerizikuoji gyvybe ir sveikata. Žodžiu, kasdieniam trynimui tinkama. Jei diskai su integruotais guoliais, tai su diskais būna viskas ok, bet guoliai ne ilgam :) Kur tik diskai, ypač jei galiniai, nesportuojant laikys.

 

 

pirkau irgi comline galinius, tai po keliu dienu vistiek aprudijo :D suda ten dazyti, sakyciau kad parudijo stabdzio disko pavirsius. surudijo kur barabanas glaudzias.

Nerūdija tik aukštos kokybės ir kainos diskai, aukšto anglingumo ir t.t. Rūdija vistiek, bet labai mažai, palyginus su piguva. Daug važiuojantiems, tai yra, kai mašina nestovi savaitėmis, tas rūdijimas mažai aktualus.

 

 

Na, o, bet, tačiau kas ten centre stabilizatoriaus štangos yra per mechanizmas? Dar su tokia spyruokle gana nemaža. Yra ir ABS.

Radau ir nuorodą, jei rusiškai skaitote.

https://www.drive2.ru/l/6028934/

http://automn.ru/peu....m_id-1815.html

Pasitikslinau, kad būtų aiškiau.

Antrokui, t.y. restailui reguliatorius buvo tik BE ABS ir tik su būgnais.

Pirmokui, ikirestalui galėjo būti du reguliatoriaus variantai:

1. Be ABS ir gale būgnai arba su ABS ir gale būgnai iki 1998-06-01

2. Be ABS ir gale diskai arba su ABS ir gale diskai iki 1998-06-01

 

Žodžiu, visiem nuo 98tų birželio su ABS nebuvo reguliatoriaus. Iki tos datos reguliatorius galėjo būti ir su ABS. Aš tokių senesnių gyvai labai mažai matęs esu. Reiškias truputį klydau :)

Beje, reguliatoriaus veikimo principas yra labai primityvus ir jeigu jis užstringa, tai stabdžiai ne susilpnėja, o kaip tik sustriprėja. Ten tiesiog yra stabdžių skysčio talpykla, kuri turi cilindrą, galintį padidinti jos tūrį jame slankiojančiu stumokliu. Tas stumoklis pagal tilto aukštį yra stumdomas ta spyruokle (kad būtų šiek tiek inercijos, amortizacijos, ir aišku kad nesulaužyt nieko, perkrovus), t.y. kiek mašina pakrauta, tiek stumoklis išlenda lauk. Stumoklis turi savo galinę eigą, kai jis nebegali išlįsti lauk ir atsiremia į atramą.

Tuomet, kas vyksta kai spaudžiam stabdžio pedalą. Priekis iškart spaudžia suportus. Galas turi savo atskirą kontūrą nuo pat pagrindinio cilindro, taigi skystis paduodamas vamzdeliu arba dviem vamzdeliais į galą. Tuomet prieš pradedant rimtai stabdyti, skystis turi išstumti tą slėgio reguliatoriaus cilindrą iki jo galinės eigos, tik tada pradedamas stabdyti galas. Taigi, kuo daugiau mašina pakrauta ir kuo reguliatoriaus stumoklis arčiau savo galinės eigos, tuo anksčiau pradeda stabdyti galas ir tuo didesnį slėgį jame galima sudaryti. Jeigu automobilis visiškai nepakrautas, tuomet skystis pradžioje turi iki galo išstumti cilindrą ir tik tada nedidelis jo likutis sudaro sistemoje slėgį ir lengvai stabdo galą.

Užstrigus reguliatoriaus stumokliui, cilindriukai arba suportai iškart gauna visą slėgį iš pedalo


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#26 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 balandžio 06 - 07:39

Comline yra pakuotojas, o ne gamintojas. Daugiausiai pakuoja piguvą, bet tokią, kur nerizikuoji gyvybe ir sveikata. Žodžiu, kasdieniam trynimui tinkama. Jei diskai su integruotais guoliais, tai su diskais būna viskas ok, bet guoliai ne ilgam :) Kur tik diskai, ypač jei galiniai, nesportuojant laikys.


Nerūdija tik aukštos kokybės ir kainos diskai, aukšto anglingumo ir t.t. Rūdija vistiek, bet labai mažai, palyginus su piguva. Daug važiuojantiems, tai yra, kai mašina nestovi savaitėmis, tas rūdijimas mažai aktualus.


Pasitikslinau, kad būtų aiškiau.
Antrokui, t.y. restailui reguliatorius buvo tik BE ABS ir tik su būgnais.
Pirmokui, ikirestalui galėjo būti du reguliatoriaus variantai:
1. Be ABS ir gale būgnai arba su ABS ir gale būgnai iki 1998-06-01
2. Be ABS ir gale diskai arba su ABS ir gale diskai iki 1998-06-01

Žodžiu, visiem nuo 98tų birželio su ABS nebuvo reguliatoriaus. Iki tos datos reguliatorius galėjo būti ir su ABS. Aš tokių senesnių gyvai labai mažai matęs esu. Reiškias truputį klydau :)
Beje, reguliatoriaus veikimo principas yra labai primityvus ir jeigu jis užstringa, tai stabdžiai ne susilpnėja, o kaip tik sustriprėja. Ten tiesiog yra stabdžių skysčio talpykla, kuri turi cilindrą, galintį padidinti jos tūrį jame slankiojančiu stumokliu. Tas stumoklis pagal tilto aukštį yra stumdomas ta spyruokle (kad būtų šiek tiek inercijos, amortizacijos, ir aišku kad nesulaužyt nieko, perkrovus), t.y. kiek mašina pakrauta, tiek stumoklis išlenda lauk. Stumoklis turi savo galinę eigą, kai jis nebegali išlįsti lauk ir atsiremia į atramą.
Tuomet, kas vyksta kai spaudžiam stabdžio pedalą. Priekis iškart spaudžia suportus. Galas turi savo atskirą kontūrą nuo pat pagrindinio cilindro, taigi skystis paduodamas vamzdeliu arba dviem vamzdeliais į galą. Tuomet prieš pradedant rimtai stabdyti, skystis turi išstumti tą slėgio reguliatoriaus cilindrą iki jo galinės eigos, tik tada pradedamas stabdyti galas. Taigi, kuo daugiau mašina pakrauta ir kuo reguliatoriaus stumoklis arčiau savo galinės eigos, tuo anksčiau pradeda stabdyti galas ir tuo didesnį slėgį jame galima sudaryti. Jeigu automobilis visiškai nepakrautas, tuomet skystis pradžioje turi iki galo išstumti cilindrą ir tik tada nedidelis jo likutis sudaro sistemoje slėgį ir lengvai stabdo galą.
Užstrigus reguliatoriaus stumokliui, cilindriukai arba suportai iškart gauna visą slėgį iš pedalo


Tikimybės, kad tas cilindras užstrigs neišstumtoje padėtyje nėra?

Man prieš kokius 3-4 metus irgi kapitaliai keitė rankinio sistemą, tai tpfu tpfu tpfu laiko iki šiol. Su pakrapštymais vieno ar kito troselio geriausiu atveju pusmetį laikydavo. Tie troseliai į ratus amžinai prasitrina į tvirtinimo ausis, nors ir yra tos stumdomos apsaugos, bet ir jos nusistumia kur nereikia ir žiūrėk šarvas jau kiauras.
  • 0

#27 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 balandžio 09 - 11:59

Pridaviau atgal kinietiškus Comline. Imsiu Fremax. Kaina ta pati, bet gaminti jau brazilijoj ir su padidintu anglies kiekiu. Atrodo labai rimtai.


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2019 balandžio 09 - 12:00

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 balandžio 09 - 12:17

Tikimybės, kad tas cilindras užstrigs neišstumtoje padėtyje nėra?

Man prieš kokius 3-4 metus irgi kapitaliai keitė rankinio sistemą, tai tpfu tpfu tpfu laiko iki šiol. Su pakrapštymais vieno ar kito troselio geriausiu atveju pusmetį laikydavo. Tie troseliai į ratus amžinai prasitrina į tvirtinimo ausis, nors ir yra tos stumdomos apsaugos, bet ir jos nusistumia kur nereikia ir žiūrėk šarvas jau kiauras.

Jei jis užstrigs, tai visiškai jokio skirtumo, kurioje pozicijoje jis bus užstrigęs. Tiesiog užsipildys skysčiu ir stabdys maksimalia jėga.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0