Pajamau Comline diskus. Ale UK brand'as. Dažyti. Netaip greit surudys.
Comline yra pakuotojas, o ne gamintojas. Daugiausiai pakuoja piguvą, bet tokią, kur nerizikuoji gyvybe ir sveikata. Žodžiu, kasdieniam trynimui tinkama. Jei diskai su integruotais guoliais, tai su diskais būna viskas ok, bet guoliai ne ilgam Kur tik diskai, ypač jei galiniai, nesportuojant laikys.
pirkau irgi comline galinius, tai po keliu dienu vistiek aprudijo suda ten dazyti, sakyciau kad parudijo stabdzio disko pavirsius. surudijo kur barabanas glaudzias.
Nerūdija tik aukštos kokybės ir kainos diskai, aukšto anglingumo ir t.t. Rūdija vistiek, bet labai mažai, palyginus su piguva. Daug važiuojantiems, tai yra, kai mašina nestovi savaitėmis, tas rūdijimas mažai aktualus.
Pasitikslinau, kad būtų aiškiau.
Antrokui, t.y. restailui reguliatorius buvo tik BE ABS ir tik su būgnais.
Pirmokui, ikirestalui galėjo būti du reguliatoriaus variantai:
1. Be ABS ir gale būgnai arba su ABS ir gale būgnai iki 1998-06-01
2. Be ABS ir gale diskai arba su ABS ir gale diskai iki 1998-06-01
Žodžiu, visiem nuo 98tų birželio su ABS nebuvo reguliatoriaus. Iki tos datos reguliatorius galėjo būti ir su ABS. Aš tokių senesnių gyvai labai mažai matęs esu. Reiškias truputį klydau
Beje, reguliatoriaus veikimo principas yra labai primityvus ir jeigu jis užstringa, tai stabdžiai ne susilpnėja, o kaip tik sustriprėja. Ten tiesiog yra stabdžių skysčio talpykla, kuri turi cilindrą, galintį padidinti jos tūrį jame slankiojančiu stumokliu. Tas stumoklis pagal tilto aukštį yra stumdomas ta spyruokle (kad būtų šiek tiek inercijos, amortizacijos, ir aišku kad nesulaužyt nieko, perkrovus), t.y. kiek mašina pakrauta, tiek stumoklis išlenda lauk. Stumoklis turi savo galinę eigą, kai jis nebegali išlįsti lauk ir atsiremia į atramą.
Tuomet, kas vyksta kai spaudžiam stabdžio pedalą. Priekis iškart spaudžia suportus. Galas turi savo atskirą kontūrą nuo pat pagrindinio cilindro, taigi skystis paduodamas vamzdeliu arba dviem vamzdeliais į galą. Tuomet prieš pradedant rimtai stabdyti, skystis turi išstumti tą slėgio reguliatoriaus cilindrą iki jo galinės eigos, tik tada pradedamas stabdyti galas. Taigi, kuo daugiau mašina pakrauta ir kuo reguliatoriaus stumoklis arčiau savo galinės eigos, tuo anksčiau pradeda stabdyti galas ir tuo didesnį slėgį jame galima sudaryti. Jeigu automobilis visiškai nepakrautas, tuomet skystis pradžioje turi iki galo išstumti cilindrą ir tik tada nedidelis jo likutis sudaro sistemoje slėgį ir lengvai stabdo galą.
Užstrigus reguliatoriaus stumokliui, cilindriukai arba suportai iškart gauna visą slėgį iš pedalo