sveiki.eisiu prie reikalo peugeot 607 2,2 hdi 98kw 2001.05 gimimo pasidariau degnostika nes nuo 130km/h ysimesdavo (chek) ir dingsta trauka bet vaziuoja laikai gaza iki dugno ir po kiek laiko vel lyk bando begetis pasidariau diagnostika yra 2 klaidos 1 p1435 o 2 p0235 konkrecios medziagos nerandu niekur internete speliot ir pilstyt is tuscio y kiaura nenoriu.gal kas galetu pagelbet? gal kas susiduret?
peugeot 2.2hdi kelios klaidos.nerandu galu
#1
Parašyta 2015 balandžio 14 - 17:31
#2
Parašyta 2015 balandžio 14 - 20:12
susitvarkyk kietuju daleliu filtra....fapa.
#3
Parašyta 2015 balandžio 14 - 21:15
#4
Parašyta 2015 balandžio 14 - 21:46
Ispjautas isprogramuotas
Tai gal blogai išprogramuotas?
#5
Parašyta 2015 balandžio 14 - 23:08
tai kad man ir iki ispjovimo buvo lygei taspats.130 ir fsio atjungia
radau toky reikala kad klaida p-1435 kaip ir saket yra su suodziu filtru ir pan,taip as jy isreziau bet tuopaciu isreziau ir katalizatoriu,tai galir katalizatorius ir fap filtras issiprogramuoja atskirai?
#6
Parašyta 2015 balandžio 14 - 23:24
katalizatoriaus nereikejo liest
#7
Parašyta 2015 balandžio 14 - 23:39
tai ka dabar siulai man daryt?
tikiuosi jo pirkt ir det atgal nereiks
#8
Parašyta 2015 balandžio 15 - 08:31
Siūlau normalią diagnostiką pasidaryt su tam skirtu įranga ir ja mokančiu naudotis žmogumi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2015 balandžio 16 - 10:36
jei viskas gerai isprograminta, tai ar katalikas yra ar nera ecu nepereina i avarini rezima ir nieko neatjungia..taigi daraisi normalia diagnostika, o ne klaidu sakityma ir viskas bus aisku.o su tom pxxxx klaidom be aprasu gali net nesivargint, nes visi universalus irenginiai vis kitoki aprasa duoda, taigi cia nera net ka sneketi..arba nusiskaitai klaidas ir parasai kokius aprasus duoda irenginys, tada dar kazka buriam - kas butu beveik laiko gaisimas, arba pasidarai normalia diagnostika, pas zmogu kuris susigaudo ka su ta diagnostine iranga reikia daryti, ir nebeuzsiemi kavos tirsciu programavimu.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#10
Parašyta 2015 balandžio 16 - 10:45
#11
Parašyta 2015 balandžio 17 - 10:11
Šį pranešimą redagavo rakecius: 2015 balandžio 17 - 10:12
#12
Parašyta 2015 balandžio 17 - 11:09
solenoidai veikia ivairiais rezimais, todel teigti, kad simtu procentu blogas negalima, nes nezinoma kokiu rezimu jis dirba..be to nezinia kas ant jo pakabinta..be to reikia matuoti vakuuma sistemoj an uzvesto variklio.plius tikrinti solenoido valdomu dalyku sandaruma. taigi jau buvai "rimtoj" diagnostikoj, nepasake kas sugede?
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#13
Parašyta 2015 balandžio 17 - 11:26
#14
Parašyta 2015 balandžio 17 - 11:31
Nuo esmės reikia ir pradėt.
Pas tave turėtų būt kintamos geometrijos turbina.
#15
Parašyta 2015 balandžio 17 - 11:51
Esme tame perpucia turbina..konkreciai dalies nepasake..patikrinau visa vakumo sistema nks nekiaura..sako gal tas kur virs IC stovi ir slegy mato..pakeitem ta is vaziuojancios masinos vistiek taspats.gal turbos vidui kazkas stringa? Arba tie solenoidai.paemiau viena silenoida tokiu paciu kodu ir kita vienas praleidzia traukiant ora o kitas ne tai kuris dbr geras kuris ne?
O tai pas koki rimta diagnostika buvai kad jis tau negali pasakyti kuris selenoidas geras.O pats is kur esi?
#16
Parašyta 2015 balandžio 17 - 12:10
ai dar patikslinimui Cheko principas tarkim vqziuoji nuo 0.uzmini 2ar 3 begiu ir panasiai ties 3000apsuku chekas pokst dingsta trauka sustoji arba apsisuki ir vel grezi vel traukia pasiekia tam tikrus sukius ir vel fsio..dingsta trauka bet chekas po sustojimo buvo likias degt
#17
Parašyta 2015 balandžio 17 - 14:40
as tai zinau kas pas tave sugede.bet uz diagnostika tokia kokia tau padare nemokeciau nei cento, nes cia ne diagnostika, jei meistrelis net ranku nesusitepes protingu veidu pasake "kazkas sugede"..as tiksliai tikrai nepasakysiu kas sugede, nes tai mano duona kasdienine ir vedzioti uz rankos as neturiu jokio noro.bet ant kelio uzvesiu..isigyk vakuumetra, ir matuok vakuuuma uzkurtai masinai.turi kaip min buti -0,6bar..kai maziau kaip -0,5 nebesivaldo turba, o siame modelyje dazniausiai turba perpucia butent del vakuumo stokos..
Solenoidus tikrink taip - kai yra ramybes busenoi vakuumas nepraeina, kai uzvaldai praeina..jei visai nelaiko vakuumo ramybes busenoi ir uzkisus isejima nelaiko, mesk lauk, jei visai nepraeina vakuumas - mesk lauk.pezam solenoidu kodas nesvarbu, svarbu fyske tinka.
Vakuumo nuoteki rasi tikrindamas visus daiktus pakabintus ant soelnoidu, ypac atidziai patikrink kaip dirba SWIRL'as.kas anas toks ir kur randasi pasigooglink.
Viskas - sekmes, jei supranti ka parasiau susitvarkysi, jei ne - vezk kam nors kas supranta, arba ilgai ir nuobodziai skaityk foruma, sitas gedimas kokius du tukstancius kartu jau aptartas..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#18
Parašyta 2015 balandžio 17 - 14:49
#19
Parašyta 2015 balandžio 17 - 15:02
Sviecia kontaktas po visais mano postais.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2015 balandžio 17 - 15:02
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#20
Parašyta 2015 balandžio 17 - 15:57
ai va dbr matau,buvau per tel prisijunges tai nerodo.realei kiek toks remontas gali kainuot pas meistriuka?mano kraste isvis jei prancuzas y garaza visi ziagnojasi..ant kiekvieno kampo meistras,bet kol randi su jais gedima paziuri kad jau nebera ka keist masinoi nes viskas pakeista nauju..
Šį pranešimą redagavo rakecius: 2015 balandžio 17 - 16:19
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0