peugeot 2.2hdi kelios klaidos.nerandu galu
#41
Parašyta 2015 balandžio 22 - 07:23
#42
Parašyta 2015 spalio 27 - 07:03
Sveiki. Pakolkas vien bėdos. Pirkau Lancia Phedra 2,2 HDI su trūkusiu dirželiu ( 2006 m. 130 t.km) . Meistras pakeitė 4 svirteles, sulaužė 2 purkštukus (kitaip neišsiėmė), užkūrė, tačiau prasta trauka. Be to važiuojant karštas variklis pulsuoja (banguoja). Išmetė suodžių filtro klaidą,- apsidžiaugiau, išoperavau. Klaida dingo, bėdos liko. Pastačius ant kompo parodė, kad turbina nepataiko užduodamo slėgio,- tai perpučia, tai nedapučia, be to tikrai nenatūraliai garsiai švilpė. Specialistas primygtinai rekomendavo pasikeisti turbiną. Pakeičiau - švilpimas dingo, bėdos liko. Tiesa dar atbuko stabdžiai: paspaudus pirmą kartą viskas gerai, o kai spusteli iš karto antrą kartą - l. kietas pėdalas. Na manau viskas aišku - trūksta vakumo, todėl ir turbiną blogai valdo. Bet patikrinus vakumo siurblį, vamzdelius ir jungtis, prie kurių priėjau ir visus 4 selenoidus - gedimo surasti nepavyko. Nepriėjau prie EGR. Prašau patarimo, gal kam teko susidurti su tokia bėda. "Meistrai" jau išvargino: gal matuoklė, gal vakumas, gal turbina, gal ..., gal "tarpinė"
Šį pranešimą redagavo Ramunas72: 2015 spalio 27 - 07:04
#43
Parašyta 2015 spalio 27 - 07:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#44
Parašyta 2016 kovo 06 - 12:04
sveiki, nekuriant naujos temos peugeot 607 2.2hdi uzsikimso pdf vazinejau dar su tokia menesi biski daugiau kol galiausiai visai nebeliko traukos, ispjovem isprogramavom dpf dar remapa padarem, meistriukas sako vis dar kompas meta klaida( P0235 intermittent fault. turbo pressure signal short cicruit to positive or open cicruit or value too high) dega check engine ant ekrano meta antipolution fault, ir traukos nera visai, taigi nuo ko man pradet ? kur ieskot problemos? nera mechaniku i ka kreiptis
#45
Parašyta 2016 kovo 06 - 20:17
fretel, pas tave perpucia turba, arba del per mazo vakuumo, arba del netinkamo remapo, na kad issiaiskint reikia tinkamo diagnosto, suprantancio kas ir kur tame automobilyje.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#46
Parašyta 2016 kovo 07 - 10:29
kogero bus del vakumo, nes viskas prasidejo dar pries remap, zodziu galvos skausmas dbr nes mechaniku pas mane nerasta
#47
Parašyta 2016 kovo 07 - 11:29
kogero bus del vakumo, nes viskas prasidejo dar pries remap, zodziu galvos skausmas dbr nes mechaniku pas mane nerasta
Prie vartotojo profilio nesimato kur tas "pas mane"
#48
Parašyta 2016 kovo 07 - 16:12
anglija
Prie vartotojo profilio nesimato kur tas "pas mane"
anglija
#49
Parašyta 2016 kovo 10 - 23:26
Tikrink visas vakumines slangutes, paziurek ar swirl'as veikia ir patikrink vakumine slangute einanti i ji. Patikrink po vakumo pusle yra dar viena pailga vakumine akumuliacine dezute (nzn kaip teisngai butu)... Joje pamatysi viena ieinancia is vakumines pusles slangute ir dvi iseinancias, ten kur jos jungiasi neimanoma pamatyti kol nenumauni ir patikrini jas. Zodziu tikrink visa vakumine sistema ir rasi ten tu slanguciu trukusiu ar nusimovusiu. Patikrink sensoriu MAP ir jo slangute, ji jungiasi interkulerio sone is keleivio puses ir buna kad uzsikemsa ar nusimauna. Zodziu kai neturi meistru ir spec. irankiu gausi ciulpti, pusti ir trimituoti i tas slangutes ar veikia elctrovalvulos.
Sekmes ieskant slieku....
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 10 - 23:39
#50
Parašyta 2016 kovo 15 - 11:49
Tikrink visas vakumines slangutes, paziurek ar swirl'as veikia ir patikrink vakumine slangute einanti i ji. Patikrink po vakumo pusle yra dar viena pailga vakumine akumuliacine dezute (nzn kaip teisngai butu)... Joje pamatysi viena ieinancia is vakumines pusles slangute ir dvi iseinancias, ten kur jos jungiasi neimanoma pamatyti kol nenumauni ir patikrini jas. Zodziu tikrink visa vakumine sistema ir rasi ten tu slanguciu trukusiu ar nusimovusiu. Patikrink sensoriu MAP ir jo slangute, ji jungiasi interkulerio sone is keleivio puses ir buna kad uzsikemsa ar nusimauna. Zodziu kai neturi meistru ir spec. irankiu gausi ciulpti, pusti ir trimituoti i tas slangutes ar veikia elctrovalvulos.
Sekmes ieskant slieku....
radau kelias suplysuses slangutes pakeiciau bet nepadejo, kazkur giliau lysti jau reiktu pasikelt masina, beto net neisivaizduoju kur tos visos vakumines slangutes randasi tikriausiai aplink turbo kazkur net nzn o ten ir vietos po kapotu labai mazai, daug visko pakeiciau, nebedaug beliko ir peza padegsiu
p.s. isjungus lempute ir vaziuojant viskas ok bet jei issoki i autostrada ir pasieki apie 70myliu (110km) tada isoka lempute ir dingsta trauka
Šį pranešimą redagavo FreTel: 2016 kovo 15 - 11:53
#51
Parašyta 2016 kovo 15 - 12:15
#52
Parašyta 2016 kovo 15 - 14:35
Pas mane tas buvo ant 406 2.2hdi 98kw, atrodo normaliai viskas, uzmini virs 100 ir fault. Nuemus filtro deze radau nulauzta vakumine slangute. Priklijavus vel gerai. Kad tinkamai apziuret viska gali tekt viena kita daikta nusiardyt. Bus vakumas pas tave
Butent del ir ismeciau visa ta raizgalyne. Liko turbos valdymas ir svirlo valdymas. Ten tokia "pintine" buvo, kad ohoho...Bet pries stai zinoma vistiek teko visa vakumo sistema istudijuoti, be to niekaip Fretel, turiu rusu kalba su paveiksliukais visa vakumo konturo paaiskinima. Moki rusiskai skaityti? Jei ne galiu vistiek atsiust, net patys paveiksliukai yra gan informatyvus. Jei ka tai pasta savo i pm
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 kovo 15 - 14:37
#53
Parašyta 2016 kovo 15 - 20:12
radau kelias suplysuses slangutes pakeiciau bet nepadejo, kazkur giliau lysti jau reiktu pasikelt masina, beto net neisivaizduoju kur tos visos vakumines slangutes randasi tikriausiai aplink turbo kazkur net nzn o ten ir vietos po kapotu labai mazai, daug visko pakeiciau, nebedaug beliko ir peza padegsiu
p.s. isjungus lempute ir vaziuojant viskas ok bet jei issoki i autostrada ir pasieki apie 70myliu (110km) tada isoka lempute ir dingsta trauka
Buvo ir man taip, galvojau padegti liuta del vakumo... Kantrybes ir rasi is kur sliekai lenda
Pagal PhanT siuloma vakumo plana, kad ir nesupranti rusiskai turesi bendra ideja...
Pagal plana dar perbek per visas slangutes, gal netycia sumaisiai ir ne ten sujungiai... Nes buna visko
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 kovo 15 - 20:23
#54
Parašyta 2016 kovo 16 - 00:00
Pas mane net ir swirl'o atšaka dabar atjungta. Liko vakuumas turbo valdymui ir stabdžiams
Visą pintinę išrinkau lauk, pasidėjau į kampą vamzdelius, žarneles ir vožtuvėlius ir pamažu pardavinėju, nes yra paklausa
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#55
Parašyta 2016 kovo 16 - 01:04
Pas mane net ir swirl'o atšaka dabar atjungta. Liko vakuumas turbo valdymui ir stabdžiams
Visą pintinę išrinkau lauk, pasidėjau į kampą vamzdelius, žarneles ir vožtuvėlius ir pamažu pardavinėju, nes yra paklausa
Svirla kazkada tvarkiausi tikedamasis astresnio gazo iki 2rpm...A nei velnio...Teoriskai naudingas reikalas, praktiskai snipstas, bet neatjunginesi dabar jau veikianti Na, taip taip, stabdziai cia kas be ko
#56
Parašyta 2016 kovo 16 - 01:15
Aš atjungiau dėl to, kad judindamas tuos vamzdelius nulaužiau Swirl'ą valdančio vožtuvėlio vamzduką. Susinervinau, koks aš šūdarankis ir koks trapus tas vamzdelis, bet prikišęs akis pamačiau, kad čia ne mano kaltė, o jau buvę kažkokių kitų šūdarankių nulaužta ir priklijuota superklijais... Tai atjungiau vakuumą ir nuo jo, o svirtelę pririšau atidarytą, kaip jau esu sakęs.
O gal, jei liko sena pūslė, jos neišmetei? Nes pas mane pati pūslė sandari, ir kojelę stumdo bet nulaužta kojelės plastmasė, kuri maunasi ant Swirlo svirtelės obuoliuko. Bandyta dar kažkokiu laideliu pririšt, matyt tų pačių, kurie nulaužė vamzdelį...
Tai tik tą plastmasiuką bandyčiau pakeist, arba tiesiog visą kojelės galą nupjaučiau ir sveiką privirinčiau, arba tiesiog nupjovęs sujungčiau su pvz tokiu daiktu
Nes jau irgi buvau pasiruošęs mokėti už naują pūslę apie 35-40eur, kas teoriškai nėra daug, bet sužinojau iš labiau patyrusių, kad principe nieko juntamo ar apskaičiuojamo jis neduoda, o Laimonas ir išvis pasakė tiesiai atvirai "Išmesk iškart tą nesąmonę ir užtrauk su kokiu dirželiu kojelę, kad būtų visada atidaryta"
Bemvistai išvis keikiasi dėl tų Swirlų, nes ten plastikinės sklendės ir jos užstrigę būna sulūžta ir sukrenta į cilindrus. Va tada tai būna smagu. Yra netgi sukurti plastikiniai ir aliumininiai kamščiai, skirti kastracijoms būten BMW varikliams.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 16 - 01:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#57
Parašyta 2016 kovo 16 - 04:42
Aš atjungiau dėl to, kad judindamas tuos vamzdelius nulaužiau Swirl'ą valdančio vožtuvėlio vamzduką. Susinervinau, koks aš šūdarankis ir koks trapus tas vamzdelis, bet prikišęs akis pamačiau, kad čia ne mano kaltė, o jau buvę kažkokių kitų šūdarankių nulaužta ir priklijuota superklijais... Tai atjungiau vakuumą ir nuo jo, o svirtelę pririšau atidarytą, kaip jau esu sakęs.
O gal, jei liko sena pūslė, jos neišmetei? Nes pas mane pati pūslė sandari, ir kojelę stumdo bet nulaužta kojelės plastmasė, kuri maunasi ant Swirlo svirtelės obuoliuko. Bandyta dar kažkokiu laideliu pririšt, matyt tų pačių, kurie nulaužė vamzdelį...
Tai tik tą plastmasiuką bandyčiau pakeist, arba tiesiog visą kojelės galą nupjaučiau ir sveiką privirinčiau, arba tiesiog nupjovęs sujungčiau su pvz tokiu daiktu
Su bemwais bajerius zinau Siaip, jei turi laiko arba prikalchozink kazka arba palik ant 16v ir tiek. 40 euru tikrai nevertas, paklausyk Laimono...Isvis nesuprantu kokia logika ir testais remiantis buvo daromi ten skaiciavimai, realizuojamas tas uzsuktas voztuvo kanalas galvoje ir pati swirlo sistema...Neaiskumai Bet kiek ziurejau, tai wagenai vis dar naudoja swirla...
Is renuskes dci video sprendziant sumazina co2 puse procento...Dieve tu mano...Cia paklaidos lygmenyje
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 kovo 16 - 04:47
#58
Parašyta 2016 kovo 16 - 08:21
Nu tai stagnacija gi jau senai vidaus degimo variklių rinkoj. Nieko naujo nebeišeina sukurt, tai visokiais šūdukais variklį puošia. Viskas tik tam, kad variklis kuo mažiau patikimas būtų
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#59
Parašyta 2016 kovo 16 - 12:52
Šiaip tai buvo tų variklių prikurta įvairių dizainų, ir kai kurių naudingumo koeficientas siekia daug didesnius procentus, negu stumoklinio su alkūniniu velenu. Net ir paprasčiausio Wankel'io, kiek pamenu, gerokai didesnis, vertinant vien jau labai mažą trintį, bet kad nesugebėjo chebra padaryt, kad kainuotų taip pat pigiai ir važiuotų bent tuos pačius kilometrus, kiek nuvažiuoja stumokliniai, arba bent kad gamykliniuose parametruose dar būtų per visą garantinį laikotarpį, kaip dauguma net ir šiuolaikiškų trapių stumoklinių.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#60
Parašyta 2016 kovo 16 - 13:13
Buvo ir man taip, galvojau padegti liuta del vakumo... Kantrybes ir rasi is kur sliekai lenda
Pagal PhanT siuloma vakumo plana, kad ir nesupranti rusiskai turesi bendra ideja...
Pagal plana dar perbek per visas slangutes, gal netycia sumaisiai ir ne ten sujungiai... Nes buna visko
pertikrinau viskas,nu bent tikiuosi kad viska, radau ten viena isokusia is kazkokio kjp solenoido salia kuro filto toj pusej mazdaug, niekas nepasikeite, dar keli patixlinimai vaziuojant (jau su degancia lempute) tarkim 110km greicio nebeima kelias sekundes tada lyg pramustu jauciu trauka ir wel sustoja greitis po keliu sekunfdziu vel pramusa ir taip keleta kartu kol dakeliau iki 160km, nebeturiu nei noro nei kantrybes as jo twarkyt, labai galiuosi sukistu pinigu i pdf istrynima buciau numetes kur pakeliai ir uz tuos pinigus kita geldele nusipirkes o dbr turiu dideli s... gabala ir 0 pinigu...
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0