Fretel - nesugebejimas suremontuoti, nepadaro masinos bloga...tas bus ir su kita ir su sekancia, jos visos ges ir vel nerasi galu ir vel verks kad sudas..susikaupk ir dirbk, arba nesiskusk..info vien sitam forume kalnai..plius zmones siulosi tau padeti..nusipirk vakuumo pompa, trigubai sumazina gedimo ieskojimo laika..na o jei tingi dirbti, kaip ir minejau, nesiskusk..
peugeot 2.2hdi kelios klaidos.nerandu galu
#61
Posted 2016 March 16 - 13:18
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#62
Posted 2016 March 16 - 13:23
Fretel - nesugebejimas suremontuoti, nepadaro masinos bloga...tas bus ir su kita ir su sekancia, jos visos ges ir vel nerasi galu ir vel verks kad sudas..susikaupk ir dirbk, arba nesiskusk..info vien sitam forume kalnai..plius zmones siulosi tau padeti..nusipirk vakuumo pompa, trigubai sumazina gedimo ieskojimo laika..na o jei tingi dirbti, kaip ir minejau, nesiskusk..
labai noreciau nesiskust tikrai noreciau, aciu visiems bandantiems padeti esu tikrai dekyngas. dirbt netyngiu,tiesiog nesigaudau nekoks is manes mechanikas
#63
Posted 2016 March 16 - 13:24
Fretel - nesugebejimas suremontuoti, nepadaro masinos bloga...tas bus ir su kita ir su sekancia, jos visos ges ir vel nerasi galu ir vel verks kad sudas..susikaupk ir dirbk, arba nesiskusk..info vien sitam forume kalnai..plius zmones siulosi tau padeti..nusipirk vakuumo pompa, trigubai sumazina gedimo ieskojimo laika..na o jei tingi dirbti, kaip ir minejau, nesiskusk..
Čia gi Anglija, viskas normalEI
O iš patarimų, tai kaip ir sakėm - palieki vakuumą turbinai ir stabdžiams, ir turėtų būti viskas OK. VIsą kitą normaliai sandariai užglušini ir uždėjęs burną ant centrinio nipelio, kuris maunasi ant vakuumo siurblio, patikrini, ar ne kiaura. Jei ne kiaura, tai dar atskirai patikrini numovęs turbo valdymo liniją, ar kartais pats turbinos aktuatorius nekiauras
Ir tuomet jau dėl vakuumo bus viskas ramu. Aišku, reiktų tuomet išsiprogramuoti ir atsijungti EGR, o jei to nedarysi - po tokio tikrinimo EGR vakuumo liniją reiktų prijungti atgal.
Prieky variklio ant žarnų esančias sklendes tai atjunk ir eliminuok jų vakuumo vožtuvėlius iškart.
Tau būtinos tik tos vakuumo linijos, kur eina į turbiną, ir kur eina į stabdžių stiprintuvo pūslę.
Edited by tadas1991, 2016 March 16 - 13:28.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#64
Posted 2016 March 16 - 15:15
Retas case'as, bet nesenai apturejom, tai uzkirmijo turbos valdymo asele Teko imt, valyt, det atgal. Bet cia laaabai retas atevejis ir turi buti ziurimas kaip paskutinis variantas. Siaip pagal Tado metodika viska reik daryti ir bus ciki puki.
#65
Posted 2016 March 16 - 23:51
labai noreciau nesiskust tikrai noreciau, aciu visiems bandantiems padeti esu tikrai dekyngas. dirbt netyngiu,tiesiog nesigaudau nekoks is manes mechanikas
Niekas mokytas negime... As mesininkas ir rankytes pas mane kaip pas chirurga. Jauciu kazkoki pasaukima rankas kisti i tepala
Zodziu; pagal klaida tikrink MAP sensoriu.Jis randasi berods prisuktas ant centralitos dezutes. Patikrink slangute kuri nueina i intercooleri,ji man buvo nulekus kelis kartus. Isvis nuimk ja ir prapusk, nes joje ten kose susidaro nuo tepalo ir prie topacio prapusk MAP sensoriu. Nzn ar tikrinai turbos vakumini voztuva. Susirandi elektrovoztuveli kuris yra ant motoro ir salono pertvaros, pirmas is vairuotojo puses. Numauk slangute kuri eina i turbina ir su burna pustelk ir trauk. Jei darysi greitai turetu suveikti vakuminis voztuvelis ir toks jausmas kad uzsikimstu lydintis garsu (klik klak). Jei taip yra tuomet viskas ok. Jei gali pusti ir traukti ora reiskias membrana kiaura ir ja reikia keisti. Jei nebuvai nuemes filtro dezes..Ten slepiasi vienas elektrovoztuvelis, jis reguliuoja Swirla patikrink taip https://www.youtube....h?v=3cV8fqHJO8U
O gal pas tave slangutes puti pradejusios jei nekeitei i naujas.... Davei siektiek angliu gal vel sutrukinejo kur.Nes man taip budavo, per savaite po tris kartus as jas prikirpdavau. Kol nepakeiciau i naujas nes jau trumpos buvo
O siaip tegul mane pataiso kas, jei nelabai suprantamai parasiau..
Edited by mk531, 2016 March 16 - 23:53.
#66
Posted 2016 March 17 - 00:41
Nu šlangutės trūkinėja tai gal tik Ispanijos pietuose nuo karščio. Pas mus šiaurėj šitos gana tvirtos.
Šiandien vienam žmogui tvarkiau C5 su tokiu varikliu, vakuumą, tai su kusačiokais vos nukirpt pavyko amputuojamą FAPo sklendžių žarnyną (kur reikia ištraukt iš bendros pynės kembriko, o galas užlenktas ir visa neišlenda. Kartu su juo ten viską susižiūrėjom, nes pasirodo žmogus reikalą kažkiek supranta ir net prasivedęs naują žarniiuką turbinai valdyt, nors ir nereikėjo (senas sveikas, turbos membrana irgi sveika), su vakumo pompyte ir vakuummetru pasimatavom plius minus būklę (pakonsultavo Laimonas apie skaičiukus - AČIŪ jam)
Radom kiaurą Swirlo aktuatorių standartiškai, bet be to, kaip ir sakiau - buvo išamputuotas kitas nebereikalingas žarnynas, nes FAP jau išprogramuotas.
Dar, kadangi trūko traukos, tai diagnozuotas stringantis ir vėluojantis EGR bei laisvas gazo trosas (iki dugno nuspaudus, pedalo paspaudimo rodė tik 60proc, tai ir traukos buvo tik 60proc. ).
Juokitės nesijuokę, bet tokį gedimą gazo troso laisvumo diagnozuoju jau ne pirmą, ir net ne penktą kartą. Dažniausiai kalti būna meistrai, kurie prie jo lindo.
Edited by tadas1991, 2016 March 17 - 00:42.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#67
Posted 2016 April 15 - 22:27
sveiki man ir iskilo problema nusipirkau masina,ir kartais uzsidega check lempute raso antipolution defective,diagnostikoj rado dvi klaidas kad purkstukai 2 nedirba ir reikia reguliuoti turbinos slegi ar tai tiesa?
#68
Posted 2016 April 16 - 06:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#69
Posted 2016 April 16 - 11:44
sveiki man ir iskilo problema nusipirkau masina,ir kartais uzsidega check lempute raso antipolution defective,diagnostikoj rado dvi klaidas kad purkstukai 2 nedirba ir reikia reguliuoti turbinos slegi ar tai tiesa?
Oj blem. "Diagnostikoj raso". Tai kokios tos klaidos tiksliai? Kodai? Purkstuku korekcijas ar paziurejo tau?
#70
Posted 2016 April 16 - 13:02
Pasiskambink Pauliui, Tauriui arba man, ir padarysim kažkuris normalesnę diagnostiką, kur bent kažkas bus aišku, nuo ko pradėti ir ką daryti, o gal net ir suremontuot pavyks.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Posted 2016 April 16 - 22:08
kad nekurti naujos temos,gal kas nors zino kaip 2.2hdi 125kw varikliai? ar patikimi? ko tiketis prie 280k ridos? kazkaip nepavyko rasti info apie si varikli...dekui
#72
Posted 2016 April 17 - 01:58
kad nekurti naujos temos,gal kas nors zino kaip 2.2hdi 125kw varikliai? ar patikimi? ko tiketis prie 280k ridos? kazkaip nepavyko rasti info apie si varikli...dekui
Labas. Rasiau kazkada Laimonui del jo, irgi domejausi. Kiek supratau, su varikliu isvis jokiu problemu kilti neturetu. Bosch'o ipurskimas, pjezo purkstukai, bet nemanau, kad labai brangus butu savartyne. Didziausia beda, speju, butu twin-turba. Eina 5 voztuvai/sklendes jos valdymui, tai su vakuumo slangutem gali buti zaidimo Bet, didziausias privalumas yra tai, kad jis rauna (turetu) nuo zemu 280k nesakyciau, kad baisu...Priklausomai nuo to, kas ir kaip pries tai eksploatavo Gaila i kupus neeina
Edited by PhanT, 2016 April 17 - 02:03.
#73
Posted 2016 April 17 - 13:14
dekui,siek tiek nuramino,svarbiausia remontas nebutu toks brangus kaip 2.7HDI..
#74
Posted 2016 April 17 - 15:04
dekui,siek tiek nuramino,svarbiausia remontas nebutu toks brangus kaip 2.7HDI..
Na, kur tau...Kur 4 cilindrus aptarnaut, kur 6 ir dvi galvas. Jei turesi laiko, pasidalink cia arba i PM ka isigyjai ar planuoji. Siaip man labai idomus ispudziai, kaip tas twin turbas is tikro vaziuoja nuo zemu
#75
Posted 2016 April 20 - 14:27
Na, kur tau...Kur 4 cilindrus aptarnaut, kur 6 ir dvi galvas. Jei turesi laiko, pasidalink cia arba i PM ka isigyjai ar planuoji. Siaip man labai idomus ispudziai, kaip tas twin turbas is tikro vaziuoja nuo zemu
na va dar tik kelis kartus vaziavau tai galiu pasakyti skirtumas jauciasi nuo 2.0hdi 100kw, su situ be problemu posuki galiu sukti dar trecia pavara ir nesipurto,nuo zemu smagiau vaziuoja nera jokio lago,daugiau galesiu pakomentuoti kaip normaliai pradesiu eksplotuoti. cia butu citroen c5 08m, 2.2
#76
Posted 2016 April 20 - 14:57
na va dar tik kelis kartus vaziavau tai galiu pasakyti skirtumas jauciasi nuo 2.0hdi 100kw, su situ be problemu posuki galiu sukti dar trecia pavara ir nesipurto,nuo zemu smagiau vaziuoja nera jokio lago,daugiau galesiu pakomentuoti kaip normaliai pradesiu eksplotuoti. cia butu citroen c5 08m, 2.2
Oh, Maryte tu sventoji Cia butent to ko ir truksta man 2.2 98kw vairuojant Jauciu lauksiu varianto su 2.2hdi 125 ir kai atsiras nedvejodamas varysiu apziurineti. Aciu uz feedback'a
Edited by PhanT, 2016 April 20 - 15:02.
#77
Posted 2016 April 27 - 06:39
8-663-63443.
#78
Posted 2016 April 27 - 10:15
siaip jei jau kalbam apie 2.2 125kw, ir as pridesiu savo nuomone..teko kelis tvarkyti, po to pralekti, visi buvo 407 kebule..na bet vaziavimu as likau labai patenkintas..astrumas is vietos man net labiau patiko nei 2.7, aisku kai jau issisuka tai stock'inis 2.7, smagiau begisi nei stock'inis 2.2..taciau 2.2hdi dar siektiek galima "atsukti" ir bus tas pats dziaugsmas kaip su 2.7, o eksploatacija pigesne..o va 2.7 bandyt cipuot, jau tikrai butu drasus zingsnis.. as siaip jei sau pirkciau ne Lancia, ar Alfa su 2.4jtd ar jtdm, tai imciau butent peugeota su 2.2hdi biturbo.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#79
Posted 2016 July 11 - 13:00
Sveiki. mano problema isspresta. kjp ir daugelis saket tj buwo vakumo problema, kas ten toks nezinau bet jame didele skyle buwo atrodo kjp grybo formos kazkas tokio dabar uzglusintas ir vaziuoju sau patenkintas taigi aciu xebra uz pagalba, siaip ar taip neuzilgo busiu lietuvoj ir jei davaziuosiu butu gerai su kokiu specu pasikonsultuot, jei atsirastu kas is Klaipedos parasykit kontaktus i pm dekuj
#80
Posted 2016 July 11 - 14:21
Forumo meistrų skiltyje arba autofrance.lt susirask Laimoną. Ne visai Klaipėda, bet nelabai toli, o nepasigailėsi tuos keliasdešimt km nuvažiavęs tikrai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users