Sveiki, ar trukuss 205 1.9d variklio dirzui dar apsimoka kazka daryti su juo?
Ar voztuvai uzsilanksto?
Parašyta 2015 balandžio 16 - 23:32
Sveiki, ar trukuss 205 1.9d variklio dirzui dar apsimoka kazka daryti su juo?
Ar voztuvai uzsilanksto?
Parašyta 2015 balandžio 17 - 09:40
Nusiperki kitą diržą, nes nupirkęs kitą variklį vistiek diržą keisi, uždedi ant savo variklio ir prasuki.
Matysi yra dar gyvų vožtuvų, ar jau ne. Jei nėra, keli galvą ir žiūri kas pridaryta. Jei tik vožtuvai, keiti vožtuvus, šlifuoji galvą, naują tarpinę ir važiuoji. Jei lizdai laužyti, perki kitą šveiti vožtuvus, keiti gumutes šlifuoji galvą, naują tarpinę ir važiuoji. Nauji galvos varžtai irgi nepamaišytų.
Čia su sąlyga, kad iki gedimo variklis buvo geras.
Nes nupirkus kitą variklį nėra jokių garantijų, kad jis geras.
Parašyta 2015 balandžio 17 - 16:00
Pofke, ar teko su šitais motorais reikalų turėt, kad taip drąsiai šnekėt?
Šitu aprašytu būdu galima sugadint ne tik likusius sveikus vožtuvus, bet ir galvą, ir naują diržą.
90proc., kad bus lūžęs velenėlis. Taip pat 90proc, kad linkęs nors vienas vožtuvas, jei lūžo velenėlis.
Jei pasisekė ir jis nelūžo, tai vožtuvai tikrai užlenkti. O jei velenėlis lūžo ir vožtuvai likosveiki, tai tamsta laimės kūdikis, nes taip būna, bet labai retai. Net pakeitus stipriai linkusius, likę dažniausiai dar būna kažkiek pakreivinti, bet dar dirba ir važiuoja, nes esu rinkęs vieną galvą, kur galvistai rado tris nedaug linkusius vožtuvus, bet variklis prieš tai dirbo, kaip laikrodukas Tai pasikeičiau juos kitais naudotais tiesiais tik dėl to, kad lengviau pritrint ir šiaip, dėl šventos ramybės.
Veiksmų seka būtų tokia. Nuimi dangtelį (nusiimt oro žarną ir dar 3 varžteliai) ir žiūri, ar lūžo velenėlis. Jei lūžo, imi diržo dangtelius ir numauni diržą. Atsisuki velenėlio laikiklius ir juos nuimi (kartais nurenki šipulius), surenki velenėlio gabalus. Iškart pagal vožtuvų nuspaudimo stumokliukų padėtį matysis, kiek vožtuvų linkę rimtai. Jei nors vieno aukštis stipriai skiriasi nuo kitų, teks kelt galvą. Jei aukščiai skiriasi nedaug, galima bandyt išsisukt žvakes arba purkštukus ir patikrint kompresiją. Pradžioj užspaudęs pirštu ir labai stipriai prispaudęs. Jei sukant starteriu, pirštą nukels nuo visų angų, tuomet galima ir kompresometru. Jei visuose cilindruose kompresija OK - dedi naują velenėlį, jei sulūžo laikikliai, tai ir su naujais laikikliais (gali tekti pažaisti, kol surinksi arba pritrinsi, jei neturi atsargų, nes laikikliai yra derinami prie galvos gamykloje ir dažnai neatitinka ne tik jų aukštis, bet ir velenėlio padėtis jame), ir uždėjęs visą naują diržo komplektą, laimingas važiuoji.
Jei kompresijos nerandi, teks kelt galvą.
Aš stebuklais taip pat netikėjau, kol negavau parankiot Renault 1,9dTi motoro, kuriam nusisuka velenėlio skriemulio šponkė, lanksto vožtuvus ir t.t. O kai vairklis užgeso, savininkas dar iki akumo mirties bandė starteriu užvesti, kas yra visiška mirtis daugumai motorų...
Tai grynai tik savininko įkalbintas, visgi pabandžiau uždėt naują skriemulį, užmoviau atgal seną dirželį ir renukas užsivedė, ir iki šiol važiuoja.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 balandžio 17 - 17:48
Pofke, ar teko su šitais motorais reikalų turėt, kad taip drąsiai šnekėt?
Šitu aprašytu būdu galima sugadint ne tik likusius sveikus vožtuvus, bet ir galvą, ir naują diržą.
Jei ant pečiu ne galva, o puodynė, tai sukdamas raktu viską gali nusukt.
Parašyta 2015 balandžio 17 - 23:12
Pardon, kažkodėl perskaičiau kaip apie sukimą starteriu. Ranka sukti galima, bet tam vistiek reikia diržo. Naują pirkti brangu, jei motoro neremontuosi ir nekeisi, o mašiną išmesi... Tai pigiau patikrinti be diržo sukant starteriu ir matuojant kompresiją, o kai nori užvesti, sužiūrėjus, ar neužstrigę guoliai ir pompa (bent laikinam darbui), galima uždėti kokį nors dėvėtą diržą, kuris tinka nuo bet kokio XUD7 ir XUD9 motoro nuo 84 ir 00tųjų metų. O ar velenėlis sulaužytas, išsiaiškinti nėra sunku - paprastai net diržo ar dangtelio nuimti nereikia, kad viskas būtų aišku. Nukeli viršutinį diržo dangtelį - velenėlio škyvas būna kreivas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 17 - 23:21
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0