Dyzelinis minivenas
#21
Posted 2015 May 05 - 11:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#22
Posted 2015 May 05 - 11:42
kokie pgrd. skirtumai tarp c8 ir 807?
Pagrindinis skirtumas: pas C8 norint pakeisti perdegusį priekinį gabaritą - būtina numti bamperį (tiesa, vienas kolega klubietis sakė, jog jis įgudo pakeisti ir nenuėmęs). Visa kita - vizualios smulkmenos.
#23
Posted 2015 May 05 - 12:34
Laimonas - GP 1.6hdi - kažkaip jis man ne kaip 2.0hdi skamba
Aroone - dėkui už informacijone!
#24
Posted 2015 May 05 - 19:02
Kaip kaip? Jei nebūtum pasirinkęs vieno iš jų, rinktumeis iš šių trijų? Tik jau ne vopeli :|
kokie pgrd. skirtumai tarp c8 ir 807?
Klausi nuomonės, sužinai nuomonę. Opelį turėjau vienuolika metų, patys geriausi atsiliepimai, tad rekomendacija iš asmeninės patirties.
Edited by Bivainis, 2015 May 05 - 19:07.
#25
Posted 2015 May 05 - 21:28
Klausi nuomonės, sužinai nuomonę. Opelį turėjau vienuolika metų, patys geriausi atsiliepimai, tad rekomendacija iš asmeninės patirties.
Tu turėjai dar seną neužmušamą Opelį, dabar gi jie jau mažiau įtakojami savaiminio susinaikinimo, bet turį begalę elektronikos ir motorų problemų. Todėl tavo nuomonė apie Opelius kaži ar antrakart pasiteisintų.
Beje reikėtų atkreipt dėmesį ir į planuojamos pirkti daržinės kėbulo svorį, tas irgi kuro sanaudas paįtakoja.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#26
Posted 2015 May 06 - 06:02
Nuuu. As nieko gero negaliu pasakyt apie juos. ir neseip nuogirdos, bet draugai turejo, viens zafira 100kw 2002 ar 04m kitas vectra 2.0diesel 1999 berots. Tai vectrai buvo kapitalinis variklio, galiausia ji srote. Is kebulo nekazkas liko. Zafira tik parvare is vokieciu, iskart turbo, kuro pompa restauruot reikejo ir galiausia idealiai viska sutvarkes vos uz 11k litu isejo... bet zmogus is technines puses netures probl. Ir irgi gales sakyt idealus auto. Kai viskas pakeista vien gelinis akumas 800lt
Man pokolkas įdomus variantas 2.4 bendzin previa, bet spėju autoparke atsiras sharanas
Edited by S.Vilius, 2015 May 06 - 06:31.
#27
Posted 2015 May 06 - 07:09
Previa kolega turi 2.4 benzina-dujos vaziuoja jau pora metu, nekiso ne lito, masina pati kaip ir vaziuokle paprasta kaip dvi kapeikos, komfortas pasakiskas
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#28
Posted 2015 May 06 - 07:29
Tu turėjai dar seną neužmušamą Opelį, dabar gi jie jau mažiau įtakojami savaiminio susinaikinimo, bet turį begalę elektronikos ir motorų problemų. Todėl tavo nuomonė apie Opelius kaži ar antrakart pasiteisintų.
Opel klube rastum panašių pasisakymų apie Peugeot markės mašinas. Apie nepatikimą elektros instaliaciją, apie kvailiojančią elektroniką, dyzelių kuro aparatūros problemas, gendančią galinę daugiasvirtę važiuoklę ir t.t. Ir tie pasisakymai būtų visai teisingi.
Mano aplinkoje yra žmonių kurie turi šiuolaikinius Opelius ir vargsta su jais teik pat kaip ir aš su Peugeot, t.y. tiek pat, kaip su bet kuria kita mašina. Vieni giminaičiai perka tik Opelius. Turėjo Rekordą, pirmą Vectrą, po to Asrtą G, dabar Zafirą.
Aš laikausi nuomonės, kad nėra nei labai gerų nei labai blogų markių, tiesiog žmonės skirtingai renkasi. Kai kurie yra prisirišę prie vienos markės, kiti ieško "praktiško" pasirinkimo, treti galvoja, kad japoniškos mašinos labai geros, ketvirti Citroen markei ištikimesni nei žmonai ir t.t. Aš Peugeot 406 pasirinkau tik dėl išvaizdos, kuri man labai patiko jau tada, kai pirmą kartą 1995 metais, P406 nuotrauką pamačiau žurnale.
Edited by Bivainis, 2015 May 06 - 08:18.
#29
Posted 2015 May 06 - 07:56
Bivainis - pritariu.
#30
Posted 2015 May 06 - 08:01
Gali papasakot kodėl renkiesi Sharan,ą?
#31
Posted 2015 May 06 - 08:10
Man pokolkas įdomus variantas 2.4 bendzin previa, bet spėju autoparke atsiras sharanas
Pabandyk su potencialiais kandidatais bent jau pradžioj pavažiuoti. Jau spėjo pasimiršti kas tai yra važiuoti su 807'u, tačiau karts nuo karto tenka pavairuoti Alhambra (berods '12, dar senajam kėbule) - man baisu. Garso izoliacijos nerasta, variklis karkia garsiau nei maniskio ex 807'o, kaip veikia klimato kontrolė taip ir nesupratau, vairas kaip sunkvežimyje - veik horizontalus (ir neina sureguliuoti). O ir minivenas, jei skirtas vežioti vaikus, be slankiojančių galinių durų man iš esmės yra visiškas nesusipratimas ir vargiai vartotinas.
#32
Posted 2015 May 06 - 08:11
Pofke ne aš renkuosi, o tėvukas Nors p806 komforto atžvilgiu giria labai (66kw) , bet jam bendradarbiai, kurie turi sharanus sako, kad sharanui mažiau kuro reikia (81kw) ir detalės pigesnės ir remontas lengvenis ALE
Aroone, jeigu kožna dieną tai taip, bet apart anūkės, tėvukui nėra ką vežiot gale. Sharanai ir pan. baisus dizainas per visus galus, kietas su kriokenčiais vw varikliais bet...
Edited by S.Vilius, 2015 May 06 - 08:41.
#33
Posted 2015 May 06 - 08:13
Tikrai, kad ALE
#34
Posted 2015 May 06 - 12:02
Niekada nesupratau kodėl žmonės renkasi VW grupės automobilius ir ypač nuo 97 metų. Salono kokybė tragiška, kėbulai nepatobulėjo nei kiek nuo senūjų puvenų, o kaina lyginant su kitais konkurentais ženkliai didesnė. Nežinau kokia važiuoklė stovi pas šaranus ir kitas to modelio variacijas, bet passat B5 ta daugiasvirtė važiuoklė yra baisus nesusipratimas.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#35
Posted 2015 May 06 - 12:20
VW pygiai remontuojasi
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#36
Posted 2015 May 06 - 17:22
Francis nežiūrėk į savo darbinį caddy naują čia aptariami senukai, tai kainų skirtumai nėra kosminiai.
Atlikau tokį paprastą testą. Detalių katalogą atsidariau ir lyginau kainas.
SHARAN 1.9 81kw, PEUGEOT 807 2.2 94kw, TOYOTA PREVIA 2.4
Sąrašas ilgas, pradedant amortizatoriais baigiant sankabų komplektais. Trumpai tariant, aš asmeniškai pirkčiau Peugeot 807.
Edited by S.Vilius, 2015 May 06 - 17:23.
#37
Posted 2015 May 06 - 21:19
tvilniuje viena taksi pradejo keist sharanus i renault lagunas,tiek tie tiek anie perkami deveti is belgijos taxi firmu. Sako sharanai gyvos bedos,remonto kainos kosmines,remontas sharano bais brangus vien vaziuokles kainos vercia is koto. Sako laguna visapusiskai bent kol kas gerisu ir kad vw taisosi pigiai tik tiems,kas netaise kitu firmu masinu:D
caddy beje nebenaujas,2007 m ir 200000km ivertintas 3000€ tik...
dar beje labai daznai vaziuoju taxi,90% papuola sharanai,nepamenu kada maciau sharana,kurio skydelyje nedegtu kokia ispejamoji lempute...
Edited by Francis, 2015 May 06 - 21:20.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#38
Posted 2015 July 02 - 23:03
Nezinau i kokia suma taikot, bet gal neblogas variantas butu C4 Grand picasso?
Geras masiniukas, tik ne 1,6HDI 90 arkliu. Labai jau truksta galios, ypac lenkiant. Tas pats su variklis su 109 arkliu- vienas is geriausiu atsiminimu. O jei ziuret 5008? Platforma ta pati, varikliai tie patys.
#39
Posted 2015 July 03 - 06:52
Matai 5008 jau kita kaina...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Posted 2015 July 03 - 10:18
Ka galiu pasakyti apie C4 GP, tai persedus is P307 tai tikras laivas, vietos sociai, komfortiska, ir labai daug visokiu smulkmeneliu kurios dziugina vairuotoja. Pvz., net durelese esancios daiktadezes turi pasvietima, nekalbu apie visokiu rankeneliu ar pedalu pasvietimus... gal ir smulkmena bet idomi. Tiesa galines sedynes nera labai patogios, bet vairuotojo pozicija tikrai patogi. Maniski su robotizuota deze... nu nzn... vaziuoti galima, geriau nei mechanine, bet pilnas automatas butu super. Dezei duociau kokius 7 balus is 10. Variklis 100kw, tai traukos tik tik tokiai masinai, nepasidraskysi.
Kolkas nesigailiu nusipirkes
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users