Jump to content


Photo

Parduodu išskirtini Peugeot 406 Coupe 2,2HDi su prancūzišku stylingu


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 July 10 - 09:08

Tikrai neabejoju nei vieno čia komentuojančio kompetencija, supratimu apie atuo ir panašiai. Bet common. Mašina 2001 metų, variklio skyrius tikrai neblozgės, nebent buvo pirkta tam, kad pastatyti į garažą ir grožėtis kas dieną. Asmeniškai man kaip tik kelia įtarimą, kai lysta prie variklio, valyta, bandyta kažkas padaryt. Po variklio dangčiu niekas nesėdi, švari turi būti auto išorė ir pats salonas, o variklis ar taip ar taip leis tepaliuką pro kokią tarpinukę ar pro turbą. Čia Lietuvoj įprasta sakyt, kad variklis nuvaikiotas, pamačius, kad palei stiklą kažkur rūdeles kelia ir panašiai. Kartais juokingi tie komentarai, kai iš nuotraukų sprendžia, kad variklis xrenovas ar dar kas.. Garantuotai bus paimtas, nes traukia akį (nu tik spalva man nepatinka).

 

Jei auto tvarkingas, tai niekam nemaišys, kad ten yra tepalo dėmelė, dulkelė ar dar koks šūdukas. Bent jau aš pirkdamas žiūriu į techninę būklę. Tas estetinis vaizdas irgi su protu turi būt traktuojamas, nes mašinai jau 14 metų..

 

Sėkmės parduodant. :good:

Tas variklis kad tepaluotas ar netepaluotas, tai apie jo būklę nieko nesako. Salnykai ir tarpinės prakiūra ir ledoviem motoram, vien nuo senatvės ir ypač seniem dyzeliam. Dabar važinėju su mamos 1,9TD 66kw kelias dienas, tai nesu važiavęs su smagiau traukiančiu tokiu motoru, kuris būtų sureguliuotas standartiškai (t.y. nedaryti purkštukai, neatsuktas siurblys, neužveržtas wastegate'as ir t.t.). O "tepalinė" būklė baisutėlė - visas apsikakojęs tepalo ir purvo koše, po puslitrį į mėnesį dingsta ant asfalto per tokias vietas, kur net nesinori lįsti tvarkyti.

O savo 1,7TD 66kw kai tvarkiau, tai irgi, tik ištraukęs iš donoro, pradžioj gramdžiau iki 5cm purvo ir tepalo košę, vietomis dėl prasto priėjimo taip ir nepavyko visko išvalyt turimais įrankiais per daug nečiustinant - susandarinta visur, kur įmanoma, ir važiuoja ledovai - trauka puiki, kuriasi prie didelio šalčio.

 

O tiem, kur nori, kad nebūtų tepaluotas variklis viskam, kas viršija 10 metų, tai pasiūlau ir mokėt kaip už variklio netepaluotu pavertimo darbą - išsiverti motorą, keiti visas tarpines ir salnykus naujais geriausių gamintojų, ir kelis metus laikys (ne 10 tikrai nes padilę patys velenai)


Edited by tadas1991, 2015 July 10 - 09:08.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users