Jump to content


Photo

Peugeot 306 galinis tiltas

Keitimas

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Justuha

Justuha
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 4
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2015 May 20 - 19:51

Sveiki. Taigi prasikeikiau su velnio neštais būgniniais stabdžiais ir jų tvarkymu. 

Norėjau paklausti, kokio automobilio (modelis, metai ir t.t) tinka galinis tiltas manajam Peugeot 306(hečbekas) 1996-11-20 1.4 55kW Benzinas

Bet tiltas, kad būtų su diskiniais stabdžiais. Ar įmanoma toks variantas? pakeisti stabdžių sistemą iš būgninių į diskinius? :) gal net "bolt-on" pasikeistų tiltai?

 

 

Dėkui už atsakymus, tikiuosi suprantate ko ieškau.


  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 May 21 - 10:30

tinka is zx. Kiek pamenu tevukas pas save yra buves pakeites is bugnu i diskus kai keite tiltus.

dar berods tebeturi tilta gera diskini., masina savo atgyveno. 


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 May 21 - 21:21

Sveiki. Taigi prasikeikiau su velnio neštais būgniniais stabdžiais ir jų tvarkymu. 

Norėjau paklausti, kokio automobilio (modelis, metai ir t.t) tinka galinis tiltas manajam Peugeot 306(hečbekas) 1996-11-20 1.4 55kW Benzinas

Bet tiltas, kad būtų su diskiniais stabdžiais. Ar įmanoma toks variantas? pakeisti stabdžių sistemą iš būgninių į diskinius? :) gal net "bolt-on" pasikeistų tiltai?

 

 

Dėkui už atsakymus, tikiuosi suprantate ko ieškau.

"Varžtas-įjungti" būdu pasikeičia tiltas, bet teks žaisti su stabdžių vamzdeliais, žarnelėmis ir trosais, kitaip sakant - visa tai pakeisti. Dar žiūrėk, kaip yra su ABS, nes diskiniams, kiek pamenu, davikliai kitokie, tai arba perki su davikliais, arba jų atskirai ieškaisi, aišku jei yra ABS.

 

O su būgniniais stabdžiai nėra ko vargti - imi tokį 3653605b9fb6e888c513d38f0f20de2d-800x600

arba panašų (buvo ne viena stabdžių versija iš kelių gamintojų, tai aš visad renku pagal VIN kodą) komplektą pilną (kaladėlės, visi reguliatoriai ir nauji cilindriukai) už maždaug 70-80 eur, imi naujus (jei reikia) rankinio trosus po 5-10eurų, visą tai montuodamas, nepamiršti pasitikrint ratų guolių laisvumo ir išsivalai būgnus nuo rūdžių bei riebalų, ir stabdžiai bus kaip nauji - garantuoju. O mašina stosis skersa rankinį traukiant dviem pirštais ir TA praeis be problemų.

Nebent tau tų diskinių stabdžių tikrai labai reikia, bet su būgniniais gale paprasčiau - jiems mažai priežiūros reikia, kaladėlės ir būgnai labai lėtai dyla, būgnus sukreivint, kad pradėtų mušti, beveik neįmanoma, sunkiau užpūna rankinis, nes tiesiai į trosą pakliūva mažiau vandens ir t.t.

O su 1.4 motorčiku tikrai neprisportuosi tiek, kad tų diskų gale reiktų. Patikėk, žinau, nes kasdien eksploatuoju analogišką ZXą, ir tikrai lėtai nevažinėju :)

Esu susidėjęs TRW pilną komplektą gale, nes mašiną ištraukus po 7 metų stovėjimo garaže, ten viskas buvo tiek užpuvę, kad nestabdė galas visai, nuo kaladėlių buvo atlipę ferido, užrūdiję ir numaltais dantukais visi reguliatoriai ir t.t.


Edited by tadas1991, 2015 May 21 - 21:23.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Also tagged with one or more of these keywords: Keitimas

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users