Sveiki. Taigi prasikeikiau su velnio neštais būgniniais stabdžiais ir jų tvarkymu.
Norėjau paklausti, kokio automobilio (modelis, metai ir t.t) tinka galinis tiltas manajam Peugeot 306(hečbekas) 1996-11-20 1.4 55kW Benzinas
Bet tiltas, kad būtų su diskiniais stabdžiais. Ar įmanoma toks variantas? pakeisti stabdžių sistemą iš būgninių į diskinius? gal net "bolt-on" pasikeistų tiltai?
Dėkui už atsakymus, tikiuosi suprantate ko ieškau.
"Varžtas-įjungti" būdu pasikeičia tiltas, bet teks žaisti su stabdžių vamzdeliais, žarnelėmis ir trosais, kitaip sakant - visa tai pakeisti. Dar žiūrėk, kaip yra su ABS, nes diskiniams, kiek pamenu, davikliai kitokie, tai arba perki su davikliais, arba jų atskirai ieškaisi, aišku jei yra ABS.
O su būgniniais stabdžiai nėra ko vargti - imi tokį
arba panašų (buvo ne viena stabdžių versija iš kelių gamintojų, tai aš visad renku pagal VIN kodą) komplektą pilną (kaladėlės, visi reguliatoriai ir nauji cilindriukai) už maždaug 70-80 eur, imi naujus (jei reikia) rankinio trosus po 5-10eurų, visą tai montuodamas, nepamiršti pasitikrint ratų guolių laisvumo ir išsivalai būgnus nuo rūdžių bei riebalų, ir stabdžiai bus kaip nauji - garantuoju. O mašina stosis skersa rankinį traukiant dviem pirštais ir TA praeis be problemų.
Nebent tau tų diskinių stabdžių tikrai labai reikia, bet su būgniniais gale paprasčiau - jiems mažai priežiūros reikia, kaladėlės ir būgnai labai lėtai dyla, būgnus sukreivint, kad pradėtų mušti, beveik neįmanoma, sunkiau užpūna rankinis, nes tiesiai į trosą pakliūva mažiau vandens ir t.t.
O su 1.4 motorčiku tikrai neprisportuosi tiek, kad tų diskų gale reiktų. Patikėk, žinau, nes kasdien eksploatuoju analogišką ZXą, ir tikrai lėtai nevažinėju
Esu susidėjęs TRW pilną komplektą gale, nes mašiną ištraukus po 7 metų stovėjimo garaže, ten viskas buvo tiek užpuvę, kad nestabdė galas visai, nuo kaladėlių buvo atlipę ferido, užrūdiję ir numaltais dantukais visi reguliatoriai ir t.t.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 21 - 21:23