Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 306 galinis tiltas

Keitimas

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 Justuha

Justuha
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2015 gegužės 20 - 19:51

Sveiki. Taigi prasikeikiau su velnio neštais būgniniais stabdžiais ir jų tvarkymu. 

Norėjau paklausti, kokio automobilio (modelis, metai ir t.t) tinka galinis tiltas manajam Peugeot 306(hečbekas) 1996-11-20 1.4 55kW Benzinas

Bet tiltas, kad būtų su diskiniais stabdžiais. Ar įmanoma toks variantas? pakeisti stabdžių sistemą iš būgninių į diskinius? :) gal net "bolt-on" pasikeistų tiltai?

 

 

Dėkui už atsakymus, tikiuosi suprantate ko ieškau.


  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gegužės 21 - 10:30

tinka is zx. Kiek pamenu tevukas pas save yra buves pakeites is bugnu i diskus kai keite tiltus.

dar berods tebeturi tilta gera diskini., masina savo atgyveno. 


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 21 - 21:21

Sveiki. Taigi prasikeikiau su velnio neštais būgniniais stabdžiais ir jų tvarkymu. 

Norėjau paklausti, kokio automobilio (modelis, metai ir t.t) tinka galinis tiltas manajam Peugeot 306(hečbekas) 1996-11-20 1.4 55kW Benzinas

Bet tiltas, kad būtų su diskiniais stabdžiais. Ar įmanoma toks variantas? pakeisti stabdžių sistemą iš būgninių į diskinius? :) gal net "bolt-on" pasikeistų tiltai?

 

 

Dėkui už atsakymus, tikiuosi suprantate ko ieškau.

"Varžtas-įjungti" būdu pasikeičia tiltas, bet teks žaisti su stabdžių vamzdeliais, žarnelėmis ir trosais, kitaip sakant - visa tai pakeisti. Dar žiūrėk, kaip yra su ABS, nes diskiniams, kiek pamenu, davikliai kitokie, tai arba perki su davikliais, arba jų atskirai ieškaisi, aišku jei yra ABS.

 

O su būgniniais stabdžiai nėra ko vargti - imi tokį 3653605b9fb6e888c513d38f0f20de2d-800x600

arba panašų (buvo ne viena stabdžių versija iš kelių gamintojų, tai aš visad renku pagal VIN kodą) komplektą pilną (kaladėlės, visi reguliatoriai ir nauji cilindriukai) už maždaug 70-80 eur, imi naujus (jei reikia) rankinio trosus po 5-10eurų, visą tai montuodamas, nepamiršti pasitikrint ratų guolių laisvumo ir išsivalai būgnus nuo rūdžių bei riebalų, ir stabdžiai bus kaip nauji - garantuoju. O mašina stosis skersa rankinį traukiant dviem pirštais ir TA praeis be problemų.

Nebent tau tų diskinių stabdžių tikrai labai reikia, bet su būgniniais gale paprasčiau - jiems mažai priežiūros reikia, kaladėlės ir būgnai labai lėtai dyla, būgnus sukreivint, kad pradėtų mušti, beveik neįmanoma, sunkiau užpūna rankinis, nes tiesiai į trosą pakliūva mažiau vandens ir t.t.

O su 1.4 motorčiku tikrai neprisportuosi tiek, kad tų diskų gale reiktų. Patikėk, žinau, nes kasdien eksploatuoju analogišką ZXą, ir tikrai lėtai nevažinėju :)

Esu susidėjęs TRW pilną komplektą gale, nes mašiną ištraukus po 7 metų stovėjimo garaže, ten viskas buvo tiek užpuvę, kad nestabdė galas visai, nuo kaladėlių buvo atlipę ferido, užrūdiję ir numaltais dantukais visi reguliatoriai ir t.t.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 21 - 21:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: Keitimas

Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0