Na, patikėsim Įdomu, nes 407-as yra kaip vienas variantų netolimai ateičiai
Peugeot 407sw 1,6hdi (sieras_206)
#21
Parašyta 2015 gegužės 25 - 11:26
#22
Parašyta 2015 gegužės 25 - 11:32
Na... rinkčiausi turbūt tik nuo 2008,06 (paskutinio atnaujinimo ir tik su spalvotu ekranu) o šiaip dar kartą pagalvočiau ar noriu 407 )) Nes problemu kelia tikrai daugiau nei 406 ir remonto kaštai kiti...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#23
Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:08
Jaunesnis automobilis - faktas - brangiau, o jei dar darai kaip aš - yra galimybė gauti originalą ir dedu originalą, tai prie to brangumo dar prisideda brangumas
#24
Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:14
Pas mane taipogi originalias dalis stengiamasi dėti. Viską ką jau pakeičiau ėmiau vienas brangesnių dalių.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#25
Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:27
Na... rinkčiausi turbūt tik nuo 2008,06 (paskutinio atnaujinimo ir tik su spalvotu ekranu) o šiaip dar kartą pagalvočiau ar noriu 407 )) Nes problemu kelia tikrai daugiau nei 406 ir remonto kaštai kiti...
Tai porestailinis daug patikimesnis? Ar tik dėl spalvoto ekrano? Kokios pagrindinės problemos?
#26
Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:28
Įdomu būtų viską sutvarkyti ir pastebėt per kiek laiko vėl išlystų kažkas kam prireiktų serviso. Šiandien savo liūta laikau patvarkiu
#27
Parašyta 2015 gegužės 25 - 13:57
Kiek teko susidurti tėvukui, tai porestailas patikimesnis. Kaip ir visada po atnaujinimo jau išgaudytos tos dažnosios ligos. Gal kažkas iš klubiečių žinos kas ten jame kitaip, bet kažkuriame RU forume teko skaityti jog buvo 2 atnaujinimai ir labiausiai vykęs modelis yra jau paskutinio atnaujinimo. Jei imti nuo 2008, tai jame net ir monochromonis ekranas neišsilieja.
Šiaip persėdus po 406 skiriasi labai labai daug kas, bet kai pripratau patogus, gražus ir erdvus automobilis. Pirmas įspūdis WOW. (kaip minėjau 307 sw man priminė autobusą) o 407 įsėdus, vairuotojui ir keleiviui priekyje viskas labai erdvu, labai patinka jame viskas. Bet pirmas dvi savaitęs buvo labai sunku buvo priprasti prie ilgo priekio ) Nes kai žinai kad bamperis dar + kokį 40cm atsikišęs ir gana žemas, baisu nekliudyt. Kas liečia kaip tik automobilio aukštį OMFG po miškus važinėtis jis LABAI netinkamas. Prieš tai buvusi šeimininkė ekspoltavo jį būtent po "miškus" nes gyvena užmiestyje ir tenkdavo pavažinėti po prastus kelius. tad dugnas pora vietų buvo kabintas ir pardavinėjo automobilį vien dėl to jog kabindavo praktiškai visur kur tik didesnė duobė.
Spėjau pats jau tuo įsitikinti... (gerai kad bamperis jau buvo pabrūžintas ) parkuojantis lygiagrečiai bardiūro (aukštesnio) labai lengva kabinti bamperį (nes jo apačioje yra atsikišimai) kartą užkabinęs stengiuosi palikti dabar jau didesnį tarpą. Atkreipus dėmesį šonu į automobilį priekis atrodo esantis žemiau už galą. Nuvažinėjant parduotuvės aikštelėje nuo ~7cm aukščio bardiuriuko (tokie mini būna, žinot? ) sugėbėjau švelniai kliutyti slenkščio kantą (gerai jog nieko nesulenkiau tik juodumą nudraskiau ,tai užpurškiau vėl bitumu...) Tik vis nesupratau, kaip sugebėjau jį užkliudyt...
Kas liečia elektronika, taip taip, kaip ir visi sako, čia jos LABAI daug ir kiekvienas agregatas reikalauja priežiūros. Tai supratau jog speliojimai galbūt tas, o galbūt tas čia tikrai nebepadės, tai nusipirkau kinietišką lexia. Su ja, jau šiek tiek geriau susigaudyti kuo čia ožiuojasi 407. Nors 406 visos bėdos lengvai buvo pašalinamos be jokių PP2000
Prie pliusų pridėčiau ir pakabą (bet tik iš techninės pusės)
Ji atrodo lyg ir kieta, gana neblogai klauso vairo pasukimų, tiek posukiuose tenka ekstramaliau pasivažinėti, jaučiuosi saugiai (nėra tokio jausmo kaip su 206 važiuojant į posukį staigesnį, jog galinis ratas pakils) žinoma pakabos skiriasi kaip diena ir naktis, bet esmę manau suprasit. Nes pvz su 307 pravažiavus labai nepatiko ir ekstramalesnis važiavimas. Žinoma čia yra ir kitų pliusų, manau nereikia net pasakot kad 307 pakaba žymiai paprastesnė nei 407 ir remontas jog pigesnis.
Sedynės pas mane nors ir ne elektrinės, bet jų net ir nepasigendu (reikalui esant galima susidėti ir elektrinį) viskas boilt on, ir fyškės po kilimu tam reikalui paruoštos.
Taigi čia tokia trumpa apžiūra automobilio.
P.S all in all gailiuosi jog nusipirkau dyzelį. Benzas reikalavo mažesnio galvos skausmo, o čia škyvai, plaukiojantis smagratis... Geriau važiuočiau brangiau, bet mažiau remontuočiau manau taip
Šį pranešimą redagavo sieras206: 2015 gegužės 25 - 13:59
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#28
Parašyta 2015 gegužės 25 - 14:31
Ačiū už išsamią apžvalgą
#29
Parašyta 2015 birželio 02 - 09:29
Atsinaujinam.
Gavau palaužytas groteles porestailo,
Kadangi jos palaužytos, tai dėti jų nesinorėjo, Taigi nuėmiau blizgučius ir uždėjau ant savo grotelių praktiškai originalas
+ įsidėjau kilimėlius. gražūs, vėliūriniai ))
Na ir bendras vaizdas šiai dienai
Priedo nupirkti ratai r17, bandysim perdažyti (tokia pat sidabrine spalva - siekiant idealumo, jog būtų tvarkingi) ratai nuo 508. (bet tokie patys kaip ir RCZ sortilege) žodžiu, bandysim atrodyt kažkaip panašiai:
Šį pranešimą redagavo sieras206: 2015 birželio 02 - 09:31
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#30
Parašyta 2015 birželio 02 - 19:20
#31
Parašyta 2015 birželio 02 - 21:52
Nauji apie 40EUR isejo.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#32
Parašyta 2015 birželio 02 - 21:55
Saloną odinį imsi? Prie šitos spalvos kreminis gerai atrodytų.
#33
Parašyta 2015 birželio 02 - 22:19
Mastau ka daryt kolkas rezervuotas, bet nu netinka priekiniai apmusimai... paciam vel zaist su jais... nu nezinau. daug klaustuku. +kuras iki kauno, salono tvarkymas. mastau jog iseis nemazai pinigu. greiciausiai neimsiu... pas ka sviesus veliuras dabar tam geriau, pasiemei salona susidejai ir vsio, duru apmusimai bus veliuras o salonas koza ir ok...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#34
Parašyta 2015 birželio 02 - 22:29
Tu dėl kuro dar galvoji.. Tau iš Vilniaus į Kauną palėkti nėra čia toli. Jeigu aš galvojau iš Šilutės atlėkti jeigu ką pasiimti tą saloną. Kaina gera jo, gal dar kokį 10eu nuderėtum. Manau gera čia galimybė tau. O ir su tais apmušimais gal ką sugalvotų siūvėjas. Vietoj tavęs nuvažiuočiau bent pažiūrėt, tada vietoj nuspręsčiau ar imti, ar ne.
#35
Parašyta 2015 birželio 03 - 07:35
Na nežinau, bet vistik:
Kėlionė pirmyn atgal 20EUR
Salonas 40EUR
Galinės dalies persiūvimas ~15-20EUR
Durų apmušimų perdarymas - ~30-40EUR
Visumoje gaunasi ~110-120EUR.
Už tiek gali rasti EU saloną. Gal ne dabar, gal vėliau... Greičiausiai jo neimsiu, liepą planuoju važiuoti į KLP, jei nebus parduotas prasuksiu. O dabar greičiausiai neimsiu nebent ką nors surasiu per artimiausias dienas. Bandysiu pavažiuoti į savartyną Vilniuje, nes reik vieno vamzdžio oro...
O tau matyt išvis neapsimoka tuomet važiuot nebent tu nori labai tokio salono.
Šį pranešimą redagavo sieras206: 2015 birželio 03 - 07:36
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#36
Parašyta 2015 birželio 03 - 18:32
Aš juodo gal būt labiau noriu. Arba bet kokio odinio, bet tikrai tvarkingo.
#37
Parašyta 2015 birželio 08 - 07:40
Vakar pratupėjau prie pp2000. Ir pastebėti dalykai:
*pratrynus visas klaidas ir nuskaičius jas naujai meta "postojanaja osibka rashodometra" įvedus į google pirmiausiai meta oro srauto matuoklę.
*nežinau matavimo vienetų, bet pp2000 rekomenduoja oro srauta 250 ant laisvų, pas mane ~450. Pagazavus vertės tai susilygina tai rekomenduojama netgi viršiją realią.
ar tai nurodo jog reikia keisti oro srauto matuoklę?
*pp2000 negaliu nuresetint eolio. Neleidžia prisijungti prie kompiuterio. Bandžiau ir per global test, ir atskirai einant į kompiuterį.
Viską darau pagal:
bet kompiuteris neatsako toje vietoje kai spaudziu nuresetint eolį. Kokios idėjos? Blogas kinietiškas įrenginys?
Atsibodo kariaut su klaidomis
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#38
Parašyta 2015 birželio 08 - 13:49
na kokios idėjos kolegos?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#39
Parašyta 2015 birželio 08 - 14:10
arba softas?! reiktu iki paskutinio updato instaliuot
#40
Parašyta 2015 birželio 08 - 16:54
arba softas?! reiktu iki paskutinio updato instaliuot
Man irgi idomu pasidarė. Tai koks dabar paskutinis updeitas yra?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0