Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kompas meta klaida


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:06

Sveiki visi!!!

 

Reikia jusu pagalbos!!!

Kompas meta klaida.

Diagnostika rodo 3 klaidas:

P1112 - Fuel pressure information; detection of high pressure leak.
P1138 - Fuel pressure regulator valve Mechanical malfunction.
P0221 - Accelerator pedal signal; coherence between 1 and 2 wire
 

Gal kas žino kaip jas istaisiti?

Gal kas yra jau susidurias?

 

PEUGEOT 406 2,0 HDi 80kW 2000m.

Masina kurias, važiuoja, tik sankaba buksuoja... Bet kaip suprantu sankaba cia neorieko.

 

Aciu.


Šį pranešimą redagavo Ernest: 2015 gegužės 25 - 12:08

  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:10

pirma antra klaidos del slegio reguliatoriaus.

trecia klaida del el. gazo potenciko., perziurek fyskes prie pedalo ir po kapotu del pikta.. 

sankaba kaip ir pats sakai cia visiskai ne prie ko.

 

o tai kas dar darosi, be tos sankabos ?


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 gegužės 25 - 12:11

  • 1

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:23

Daugiau kolkas nieko. Buvo suplesitas generatoriuas dirzas, bet jis pliso nes uzsikirto generatoriaus skivukas. Kolkas nieko naujo nejauciu.

Pirmos 2 klaidos dega nes is kaskur slegio reguliatorius gauna smulkaus sudo, pasistaziau papildoma filtriuka tai daba jau nors galima vazineti.

Daugiausia tai ta 3 kalida, nes nauja ir bijau kad bevazuojant nesustociau.

 

Aciu uz info.


  • 0

#4 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 gegužės 25 - 12:52

siurbliai drozles gal varo jau.. 

sustot nesustosi del 3, blogiausiu atveju bus bedu su akceleracija


Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 gegužės 25 - 12:52

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#5 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 26 - 08:37

As auksto slegio siurbli buvau perrinkes kai tik prsidejo tos bedos su siukslem, tai nepadejo. Pasistaciau papildoma filtriuka (tarpa kuro filtro ir auksto slegio siurblio) tai dabar vazioja gerai, kol vienas is 2 neuzsikemsa. Ir mano nuomone jei siutvilis drostusi tai ant to davikio butu matitis mikro metalo drozles (kaip pries siurbio remonta pas mane buvo), dabar i filtus ateina smulkus sudas, bet jis daugiau panasus i pelkia kur kuro bake susirenka (baka valiau pora kartu, jis labai svarus).

 

O prie akseleratoriaus vakar neturejau laiko prieiti. Vakar pradejau ziuretis, bet nieko gero nepadariau. Turbut lauks savaitgalio, tad jau rimciau pasiziuresiu.

 

Dar klausima turiu. Kartais dinksta trauka (jausmas kad turbina nepucia) ir greicio rodiklite  nukrenta ant 0. Kiek skaiciau cia daviklis kaskok ant pavaru dezes.


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 26 - 11:17

Drožles gali drožti ne vien aukšto, bet ir žemo slėgio siurblys. O jei šiukšlės papuola už kuro filtro - arba esi įdėjęs fafliaką filtrą, arba nemoki jo teisingai pakeisti, arba kuro filtro bačkutės vidaus plastikas lupasi.

Saliarka iš degalinės, ar iš dėdės Batiuškos bačkos?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 26 - 11:18

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 26 - 12:04

Dažniausiai is backos. Siurblis bake duoda iki 8 atmosferu, buvo uzlinkes vienas "angliukas", o viskas kita su to siurbliu be priekaistu. Drozles buvo metamos is auksto slegio siurblio (buvao matiti ant kaikuriu daliu isdilimas, jos buvo pakeistos naujei). Auto buvo stovejes 1-2 metus pries man nusiperkant. Pirmo bako plovimo metu beke buvo pelkė. Filtram pinigu negailiu. Kiekviena karta keiciant filtra kuro filtro backutė yra gerai isplaunama (keisti filtrus ismokau, 2 backutes guli sulauzitos). Tu siuksliu jau 3 men nevaro, tas klaidsas matau tik prijunges kompa, reikia davikli isplaut "ultragarso voneleje" (kaip man teko girdeti).

 

Man dabar svarbiausia istaisiti P0221 klaida.


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 26 - 12:32

Turėtų būti problema su gazo potencu, kuris yra po kapotu, tampomas troso. Jei mechaniškai su juo viskas ok, laidai nenutraukti, fiškė švari, tai gal tiesiog pasikeist kitu geru naudotu pakeist. Naujas labai brangus...


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 26 - 22:08

Labai dekingas uz sia info. Labai pravers si savaitgali.


  • 0

#10 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2015 gegužės 30 - 11:45

Sveikas, kas liecia potensiometra... Jei masina neuzsigazuoja ar siaip nedurniuoja, tai mano manymu jo keisti nereikia. Greiciausiai teks pravesti nuo fishkes nauja mase. Pas mane potenciometras rode net du gedimus, bet pakalbejus su Peugeot meistriuku, nes naujas tikrai nesveikai kainuoja (425 euraku ispanijoje) ... Jis man papasokojo kad per daugiau nei 10 metu oficialiame Peugeot servize pakeite gal tik 2 potenciometrus, tiesiog man patare kad ieskociau problemos laiduose ir pan. Tad prilitavau nauja laida masei ir problema isspresta.

Ir klausimelis temos autoriui su kuom darai diagnostika?


  • 0

#11 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 30 - 17:15

Diagnostika darau su autocom'u.

O koks laidukas masei?


  • 0

#12 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2015 gegužės 31 - 13:22

Sveikas, taip ir galvojau kad su autocom darai diagnostika... ne bereikalo paklausiau. Ok, itariu kad autocomas is kitaicu kaip ir mano. Jeigu taip, tai pasijungi masiniuka ant autocomo ir prisijungi per VCI. Kaip pasijungti per VCI ? Virsuje autocome spaudi ant eOBD ir automatiskai autocomas atpazins tavo auto. Trini klaidas ir problema isspresta.

Nesu mechanikas... Ir turedamas autocoma vazinejau beveik puse metu su erorru puokste kuriu niekaip negalejau istrinti. O beda buvo tame, per nemokejima elgtis su autocomu.  Bet nera to blogo kas neiseitu i gera... Savo liuta galeciau isrinkti uzmerktomis akimis ir surinkti... Gyveni ir mokais :) 

Pirma pabandyk pratrinti klaidas kaip minejau... O jei nepades, parasysiu tiksliai koks mases laidas veliau... Nes masiniukas trumpam islekes, tad bijau suklisti.


  • 0

#13 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 31 - 14:28

Bandisiu patrint. nes man teikia iki sestadenio pasidarit kad nedektu lamute,  Nes uzsirasiau tech apziurai, bijau kai pamatis kad dega lempute nepraliais.


  • 0

#14 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2015 gegužės 31 - 14:49

Zodziu, jei ka tai 4 pinas geltonas laidas. Nuemes fishke pamatysi vidineje puseje jie yra sunumeruoti. As nuskutau siektiek laido izoliacija ir prilitavau kita, susiradau mase ant kebulo ir pritvirtinau laida.

 

- Pin nº 1: signal 1
- Pin nº 2: signal 2
- Pin nº 3: +5V
- Pin nº 4: Mase

 

Bet kaip sakiau... jeigu tau neuzsigazuoja ir nedurniuoja ekseleratorius, tai uzteks pratrinti klaidas ir viskas.


Šį pranešimą redagavo mk531: 2015 gegužės 31 - 14:50

  • 1

#15 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 gegužės 31 - 20:49

Aciu!!! Rit bandisiu istrint.


  • 0

#16 Ernest

Ernest
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 80KW

Parašyta 2015 birželio 01 - 20:53

Istriniau klaida,dabar viskas veikia tieiok puikei, dar pasakitunete kaip pakeist priesrukini zibinta nenuimant bamperio butu visai idealusvarjantas.

 

ACIU VISIEMS UZ PAGALBA


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0