peugeot 607 2.2hdi buvo dingus trauka is vietos, pakeiciau oro srauta ir buvo viskas ok, bet tik koki menesi, kazin galejo vel jis nueit? jokiu klaidu nemeta. gal kas zinot?
oro srautas
#1
Posted 2015 May 25 - 21:09
#2
Posted 2015 May 25 - 21:51
dejai nauja ar sena?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Posted 2015 May 25 - 22:11
srotini
#4
Posted 2015 May 25 - 22:18
srotini
Visko gali būt, kad įsidėjai tokį pat, kaip pas patį numirė.
Nieko keisto.
#5
Posted 2015 May 26 - 05:14
#6
Posted 2015 May 26 - 11:31
Jei lexia turi,tai jei mintis neapgauna ant apkrovos ~900turi but
Matyt pamiršai, jug 2:2 HDI. su lexia mums 1100 prie apkrovos rode.
#7
Posted 2015 June 05 - 22:25
Jei bosch arba analogine oro srauto matuokle, su ijungtu degimu (neuzvestu varikliu) 5 koja, matuojant su testeriu nuo mases priklauso buti 1.00 voltu +- 0.02 tai yra nuo 0.98 iki 1.02 volto
jei per diagnostika, tai taip net vietoje mokant elgtis su pedalu (uzsukti turbina, ir tik tada iki ribotuvo) 800 virsinti pavyksta su nauja
#8
Posted 2015 June 07 - 00:02
Jei lexia turi,tai jei mintis neapgauna ant apkrovos ~900turi but
Tai dar nuo temperaturos motoro priklauso.,nuo turbinos bukles,vamzdyno,o.filtro.ir t.t. gali ir virs 1000mg parodyti ir virs to..jei kompas cipuotas ne "pasidaryk pats"metodu
srotini
nu tiesiog nepasiseke,mano nuomone pirkti brangesne nauja ~250lt kazkur buvo anksciau,arba gera srotine,bet jokiais budais ne kitaica uz 45eur,butent tos kitaiskos 1men .
Edited by Ramus, 2015 June 06 - 23:58.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Posted 2015 June 07 - 11:04
Beja, smalsu: o kokiu principu veikia oro matuokle? Ar tai sudetingas irenginys? Kodel kinieciai nesugeba pagaminti ilgiau nei menesi veikiancios oro matuokles? Gal ji labai reikli gamybos kokybei?
#10
Posted 2015 June 07 - 12:10
Beja, smalsu: o kokiu principu veikia oro matuokle? Ar tai sudetingas irenginys? Kodel kinieciai nesugeba pagaminti ilgiau nei menesi veikiancios oro matuokles? Gal ji labai reikli gamybos kokybei?
Ten taurieji metalai eina. Kiniečiai naudoja matyt pakaitalus jei neklystu.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#11
Posted 2015 June 07 - 16:00
Ten taurieji metalai eina. Kiniečiai naudoja matyt pakaitalus jei neklystu.
Vat ir smalsu, koks ten veikimo principas, kad reikalingi taurieji metalai.
#12
Posted 2015 June 07 - 19:28
Vat ir smalsu, koks ten veikimo principas, kad reikalingi taurieji metalai.
Jei labai kaimiskai - viduj spirale ar juostele, ji ikaista, stovi kazkoks elementas kuris nuskaito ta temperatura ir pavercia i impulsus ar voltaza, siuncia i ECU. Kuo didesnis oro srautas ir kuo saltesnis oras - tuo geriau ausinama ta spirale/juostele ar whatever. Ir tada jau pagal uzprogramuota formule yra ismatuojamas oro srautas Simple as that. O matuokles gedimas reiskia, kad basta tam kaitinimo elementui, blogai veikianti matuokle reiskia, kad tas elementas dulkem uzsineses ar dar kokiu brudu - del to pravalyt su tam skirtais purskalais kartais padeda.
Edited by PhanT, 2015 June 07 - 19:30.
#13
Posted 2015 June 07 - 19:42
Vat ir smalsu, koks ten veikimo principas, kad reikalingi taurieji metalai.
na tavo 2.7 ten jos dvi,ir veikimo principas kitas nei pirmuju hdi,ir retai gendancios,pas pirmuosius hdi stovi ne siuleliai o ploksteles taip vadinamos hot film,va butentjos ir jautrios tiek smugiams,kadangi labai trapios tiek purvui ir t.t
Kitaicai nevien kad taupo ant radioelektronikos komponentu,bet ir tas ploksteles pagamina is pigiu medziagu.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Posted 2015 June 07 - 22:03
Nu va, apsvietet, dabar aisku, dekui
#15
Posted 2020 March 11 - 16:19
Sveiki, gal patarsit ar tai galetu butu oro srauto matuokles problema ar galu ieskoti kitur. Masina pradejo visiskai netraukti, saltai is vietos pajudeti sunkokai eina, susilus varikliui trauka pagereja iki kokiu 50-60% pries tai buvusios traukos. Buvo savaitei gryzus trauka dabar vel tas pats. Klaidu nei ant ekraniuko nei lexia nerodo, Oro srautas ant laisvu apie 500 (egr isprogramuotas ir glusintas), Spaudziant 3 begiu dakyla iki mazdaug 850 ir nuo 3000rpm, pradeda mazeti krenta iki 720 prie 3800rpm. Atjungus matuokle saltai trauka nesikeicia, siltai pablogeja. Su testeriu i 5 koja rodo 0.58v tik ijungus degima, uzkurus 2.26v gazuojant kyla iki mazdaug 2.72v.
Edited by lin18, 2020 March 11 - 16:20.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#16
Posted 2020 March 11 - 16:22
Tai kuro slėgis geras?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#17
Posted 2020 March 11 - 16:24
Tai kuro slėgis geras?
Ant laisvu nesutapimas +-2, lekiant 3 begiu sokineja staigiai tai i pliusa tai i minusa iki kokiu 40. Nezinau ar tai normalu.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#18
Posted 2020 March 11 - 17:43
Cia kokiam automobiliui?Sveiki, gal patarsit ar tai galetu butu oro srauto matuokles problema ar galu ieskoti kitur. Masina pradejo visiskai netraukti, saltai is vietos pajudeti sunkokai eina, susilus varikliui trauka pagereja iki kokiu 50-60% pries tai buvusios traukos. Buvo savaitei gryzus trauka dabar vel tas pats. Klaidu nei ant ekraniuko nei lexia nerodo, Oro srautas ant laisvu apie 500 (egr isprogramuotas ir glusintas), Spaudziant 3 begiu dakyla iki mazdaug 850 ir nuo 3000rpm, pradeda mazeti krenta iki 720 prie 3800rpm. Atjungus matuokle saltai trauka nesikeicia, siltai pablogeja. Su testeriu i 5 koja rodo 0.58v tik ijungus degima, uzkurus 2.26v gazuojant kyla iki mazdaug 2.72v.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Posted 2020 March 11 - 17:48
607 2.2 hdi 98kw. 2001m.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#20
Posted 2020 March 11 - 18:23
Arba matuokle lavonas, arba turba nepucia. Tiketiniausia, bet gali buti ir kitaip
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users