Daug kam buvo tokia problema. Pas 307 būtent dažniausiai pats ventiliatoriaus nepaleidimas ir kaltas būna, ir dažniausiai kaltininkas arba jo varžos, arba supuvę teliko laidai
Man tai kai atvaro tokias servisų remontuotas mašinas, tai labai baisu būna net prisiliest pradžioj. Nu galvoji, gi rimtam servise rimti vyrai darė ir jiem nepavyko, gal jau pagalvojo tikrai apie tuos paprasčiausius dalykus ir čia tikrai tiesa kažkur anapus. Paskui kuo giliau lendi, tuo labiau matai, kad tiesiog lochai dirbo. Esu taip AMVAR važiuoklę suremontavęs už 20eur. Permoviau daviklio kojelę į teisingą pusę ir nuvažiavom su savininku į Maximos aikštelę - iš akies aukščius suvedžiau, kad minkštas būtų
Servisas, kuris užsiima Peugeot remontu, žmogui atlikęs buvo jau amortizatorių testą ant kažkokio stendo ir nustatęs, kad visi keturi amortikai blogi ir reikia keisti naujais.
O šeštadienį vienam P206 1.1 benzinukui keičiau laidą tarp ECU ir BSM. Nes nepaleidinėjo kuro siurblio ir babinos, ir kažkodėl truputį nesivedė, ir kažkodėl truputį net nenorėjo jungtis PP2000 prie ECU. Ten įtariu toj pynėj dar ir daugiau supuvusių laidų gali būti, nes temperatūrinis rodo truputį ne visai ką reikia, liambdos irgi neidealiai, bet kad mašinikė su degančiom airbagų lemputėm, su užgesintom ABSų lemputėm, tai užkūrėm, važiuoja, dirba, ir žmogus laimingas. Atvažiavo vyresnio amžiaus moteriškė atsiimti ir su tokia šypsena ir džiaugsmu sumokėjo tuos 40eur. Iš vaizdo tikrai panašu, kad jau prieš tai kažkas to automobilio neužvedė, gal ir ne vienas.
Įdomi dalis buvo dar ta, kad tiek pasidavus į BSM tą reikalingą kontaktą minusą tiesiai nuo akumo - PP jau matė ir ECU, ir jungėsi, bet starterio sukti nelabai davė. Tai prasivedžiau laidą - ir vistiek neduoda. Sukteli vieną kartą ir stoja, pavalo valytuvai, pamirksi šviesos, žodžiu persikrauna BSMas. Susiparinau ir atsinešiau rimtesnį dyzelinį pakrautą akumą - vistiek tas pats. Tada jau tikrai susiparinau ir palikęs įjungtą degimą dūriau su atsuktuvu pliusą tiesiai į starterio plonąjį. Tada jau ir prasuko, ir suko, bet vistiek nesivedė. Bet benzinu jau smirdėjo. Tai nuėjau ir rakteliu jau sukt leido ilgai. Tai sukant vis greičiau ir lengviau suko, ir dar po 20-30s ėmė ir užsivedė su smarve ir susikaupusio benzino jūrom. Toks vaizdas, kad buvo pakibęs arba variklis, arba pats starteris trumpino, ir dėl per didelio įtampos kritimo BSMas ir persikrovinėjo... O ką tokiam servise, apie kokius mes su Paulium kalbam, pasakytų - taigi imobilaizeris blokuoja
O su vamzdelių virinimu ir remontu būtent AC tai Kauno apylinkėse kažkaip dar kolkas neteko labai nusivilti Sargėnų Romu.
Kartą radom blogus vamzdžių antgalius (prakiurę, per ten ir leido) prie kondicionieriaus. Išeitis ten šiaip yra keisti vamzdžio-šlangos-vamzdžio-šlangos visą tą kotletą, bet pataikėm su tokia transporto priemone, kur ne tik kad labai retai kondišinas būna (senas krovininis busikas), bet dar ir buvusi greitoji, tai ten ta dalis padaryta su atšakomis, nueinančiomis į būdos galą lavonams (gerai, gerai, iš tikro tai ligoniams) ataušinti iki tinkamos transportavimui temperatūros, tai gamtoje tokios dalys neegzistuoja nei šrotuose, nei naujos. Žmogelis iš sandėlio atsinešė kitą panašų sumuštinį su tokiais pačiais antgaliais, bet visai nuo kitos mašinos ir jį paaukojo - nupjovė ir pervirino antgalius. Buvau nustebęs, kad yra žmonių, kurie tokiais dalykais užsiima ir nebijo burti, ir padaro tą darbą puikiai.
Dar tą patį kartą mačiau kaip tik, kai privažiavo kažkoks klientas su kažkokia audine dėl remonto, o ten po kapotu baisi smarvė ir visa AC sistema iškepus ir išsilydžius. Žmogui kažkokiam servise pripūtė azoto sandarumo patikrinimui ir išleido, neatjungę nei slėgio daviklio, nei AC sankabos. Žodžiu jam ten automatiškai, įjungus langų nupūtimą, tas AC įsijungė, o jis pats ir nežinojo, kad tai blogai, nes niekas nepasakė. Tai spjaudėsi Romas gana rimtai, bet realiai iškart aišku, kad ten tai sistemai vėl paleisti gali prireikti pakeisti beveik viską, nes visur bus privaryta šiukšlių, drožlių ir degėsių. Kiek pamenu, net žarnos buvo išsilydę.
Edited by tadas1991, 2016 July 11 - 23:41.