Sveiki. Ta pati problema ir man. Pradžioje atsitiktiniais laiko momentais nukrisdavo greičio rodyklė, pradėjus važiuoti po sustojimo - vėl rodydavo. Dabar nukrenta vis dažniau, o sustojus ir pradėjus vėl važiuoti - dažniausiai dar neatsigauna, tik po kurio laiko. Kai nerodo greičio, tai nesuka km odometras, sumažėja trauka, trukčioja prie <1800 rmp, o važiuojant laisvu bėgiu rodo rpm lyg stovėčiau vietoje (kaip žinia judant su laisvu rodo apie +50rpm lyginant su stovėjimu vietoje).
Pabandžiau paspausti pirma pavara iki 3000 rpm, kai nerodo greičio: žymiai mažiau dūmija, o įprastai jau nuo 2500 padaro dūmų uždangą.
Iš požymių lyg ir reiktų keisti greičio daviklį. Bet norėčiau paklausti žinančių, kaip čia gaunasi, kad gerokai mažiau dūmija, kai nerodo greičio? Ką galvoja ir kaip elgiasi mašinos kompas, kai negauna signalo iš VSS? Ar gali blogas VSS lemti didelį dūmingumą? Logika sako, kad lyg ir ne, bet dabar pasimečiau po bandymo su 3000 rpm.
Jei būtų veikiantis EGR (nežinau, ar realiai veikia), tai mašinai važiuojant ir nesant iš VSS signalo, EGR būtų atidarytas ir paduotų išmetamų dujų pastoviai į įsiurbimą, kas turėtų sumažinti trauką, o su dūmingumu - tai paliesietų degimas. Ar gerai mąstau?